Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Countdown Café.......

Ga naar beneden 
+4
Cindy
willeke1957
Yara
Maire
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Yara
Co-Admin



Registratie : 21-11-12
Aantal berichten : 920

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimeza 8 feb - 9:49

ai pijnlijk, stil zitten lijkt me geen goed idee met zo'n vochtknie maar echt iets doen ook niet, pfff moeilijk, hoop dat je morgen niet al te stijf bent na deze val.
Terug naar boven Ga naar beneden
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimeza 8 feb - 10:02

getverdemme..............het zit je goed tegen maire...........sterkte!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimeza 8 feb - 10:32

Tot nu toe valt het allemaal mee.....een ijskoude theedoek om de knie.....iedere
keer onder de kraan uitwringen en om mn knie....mn been schrikt van de kou!!


 vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimeza 8 feb - 12:47

Blijft niet leuk dus, beterschap, maar waarom ga je dit hele gedoe niet met arnica te lijf? Koelen met oude compressen biedt wel verlichting, maar ook niet meer dan dat. Je hebt iets nodig, wat echt het vocht en de zwelling eruit trekt, dat redt je niet met koude compressen alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimeza 8 feb - 20:32

Zal van de week Arnica halen.....is dat creme?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimeza 8 feb - 20:36

Gewoon een zak goedkope erwtjes halen, dat werkt ideaal als koude kompres en is aangenamer dan zo'n blok gel-ijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimeza 8 feb - 21:31

Het is wel weer echt een aktie van mij!!
Aan de andere kant; het ging goed, ik liep goed, knie was opgezet maar oké het ging beter
dan een paar dagen daarvoor.....Romeo had boodschasppen meegenomen van de week waar
ik heel blij mee was maar er waren nog dingen die ik nodig had en boodschappen opgeven
aan iemand anders vind ik zelf altijd moeilijk.....ik heb het één en ander in mn hoofd en er zijn
altijd nog wel dingen die je nodig hebt.....op de fiets dus even..... smile 

Het valt mee vanochtend hoor....knie is dik dat merk ik goed....gisteravond nog met Muffin05
geappt....die gaf aan dat ik mn knie/been hoger moest houden in bed dan mn heup, dus een
kussen er onder, of onder het matras.
Zo heb ik geslapen afgelopen nacht, het lopen gaat goed, enkel merk ik vrijwel niets van waar
ik echt verbaasd van sta.
Moet alleen nu op gaan letten dat ik mn andere knie niet ga overbelasten want dan zit ik met
twee dikke knieën.

Voel me nu echt een oud vel hahahahaha

 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimeza 8 feb - 21:52

Als je een gezwollen ledemaat hebt, moet je het altijd hoger leggen dan je heupen, dit om het vocht weg te laten vloeien, want hou je bijv. de knie lager, dan kan het vocht niet weg en zakt dan juist naar beneden met het resultaat dat je knie dikker kan worden en zelfs je enkel dik wordt. Het vocht moet toch ergens naar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimeza 8 feb - 22:22

rustig aan vandaag maar weer Maire, gelukkig is het prutweer buiten dus echt naar buiten willen zal het wel niet worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimewo 12 feb - 1:03

Het lopen gaat redelijk goed momenteel.....knie krijgt ook weer de normale afmeting
en ipv vocht kan ik mn bot er weer doorheen voelen......heb dus ook nog bot hahaha

Het streefgewicht van 75 kg heb ik gehaald......ik stond vanochtend op 75,1.....het
koolhydraatarm eten bevalt me goed....heb niet meer zoals voorheen dat ik dan liep
te snakken naar brood met kaas of suiker.
Heb één keer gehad dat ik honger had 's avonds en het idee van een appel echt niet
uitnodigend was.....toen heb ik 4 hele donkerbruine boterhammen met suiker gegeten..
heerlijk!!!

Ik doe wel, als er iets is, als ik weet dat er visite komt of zoals we (Conrodray, Cindy
en haar man...en ik) volgende week een afspraak hebben staan voor Nunspeet e.o.,
dan hou ik me er niet aan, haal ik ook wat lekkers bij de koffie....dan eet ik alles wat
ik wil en daarna ga ik weer terug in koolhydraat arm.
Het bevalt me heel erg goed.....ik voel me niet meer opgeblazen....geen last van mn
maag meer....niet het gevoel dat ik op ploffen sta...voel me prima erbij....heb de knop
denk ik gevonden (hoop ik).

Kan mn spijkerbroeken weer aan....mn shirts....ineens weer veel keuze....of ik nog verder
zak zie ik wel.....in ieder geval 75 kg was mn doel en daar zit ik nu op...is er 6,4 kg af.


 okay
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimewo 12 feb - 3:04

Gaat lekker de goede kant op Maire.
Toen jij die vier donkerbruine boterhammen met suiker had opgegeten, en mij dat ff apptje, dacht ik ......... sjips, wil ik ook. Hihi.

Terug naar boven Ga naar beneden
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimewo 12 feb - 5:19

okay
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimewo 12 feb - 5:41

Wat goed zeg Maire, gefeliciteerd en vooral dat de knop om is, want dan ga je het vasthouden zo :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimewo 12 feb - 6:43

Ik herken het met de knop "om" betreft de koolhydraten.
Voor mij ook geen aardappels, rijst, pasta, gewoon brood snoep koek gebak etc.

Maak het wel met toegestane meel, dus amandelmeel, kastanjemeel etc.

Ik val niet erg af, komt ook door de schildklier.
Maar ik voel me er ook super bij.
Geen opgeblazen gevoel meer en ook niet echt trek in suiker.

En krijg ik trek in zoet, dan pak ij wat gedroogde abrikozen of een verse dadel.
Ook verwen ik mezelf iedere dag met een blok hele pure chocolade, zo van 85% of soms van 92%.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimewo 12 feb - 7:53

Nou om heel eerlijk te zijn......niet afgelopen weekend maar het weekend daar voor,
ik MOEST gewoon zoet hebben....het water liep uit mn mond....ik ben een ontzettende
zoetekauw...als je me mn gang laat gaan begraaf ik me in de bank met toffees of noga...
heeeeerlijk!!

Dat weekend dus....liep ik in het Kruidvat....wat roep mij en trekt me naar zich toe?
....groot verpakkingen Nutsen, Lions, Mars, Twix etc.....ik kon er niet voorbij....
ik moest!!.....een pak Nutsen en Lions gekocht....6 in een pak....
Bij AH nog zo'n pakje met zachte noga en kersenvulling.......

Heb me op de bank geplaatst.....filmpje aan......het lekkers lag in de keuken en ik pakte
het per twee....de noga stond uiteraard pakklaar voor me.....
Een ander zou geloof ik misselijk worden......ik heb zitten genieten!!!!!

Ohja.....en heel toevallig een kassa aanbieding....Verkade Nissa biscuit.....2 voor 1...
lekker om in de thee te dopen....

Zondag ochtend een ontbijt van de laatste 2 Nutsen en 2 Lions......biscuit voor de middag.

In de verste verte niet misselijk of enig gevoel van schuld.....ik vond het wel veel maar
zooooooooo lekker!!

Afgelopen zondag......ik ben al een jaar of 5-6 in de overgang.....sinds die tijd ook geen
menstruatie meer gehad.........menstrueer ik me toch alsof het al die jaren in wil halen!
Ik wist niet wat me overkwam!

Zegt Gabrielle net (stiefdochter).....vandaar dat je zoveel zoet wilde die week er voor,
dat heb ik ook een week van te voren altijd, dan ga ik er zelfs voor naar de benzinepomp
kan alles van chocola, chocola en koekjes eten....daarna is het weg.

Klopt......bij mij is het ook weg.

Is dit bizar of niet.......en ja ook om misselijk van te worden als je ziet wat ik dan in een mum
van tijd even weg stou.......ik ben uit suiker geboren denk ik......


 Embarassed   snoepen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimewo 12 feb - 19:13

Ik herken die vreetbuien ook, Maire.
Kan me dan helemaal volproppen met alles waar suiker inzit.
Pak koeken gaat zomaar naar binnen.
Bonbons wat ik nog had liggen.
Chocoladerepen.
Noem maar op, maar ik heb daarna wel spuijt.

Sinds ik paleo doe heb ik hier geen last meer van, mijn bloedsuikerspiegel lijkt stabiel te zijn.
Zo neem ik ook  kaneel door een smootie, dat is goed voor de bloedsuikerspiegel.
En heb ik echt trek in zoet, dan neem ik een gedroogde abrikoos of een stuk pure chocolade.
Of ik neem bananenbrood, kan je ook zoetig maken met vanille.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimewo 12 feb - 22:20

Kom dit net tegen bij Annemarie Sips, sluit wel aan denk ik zo:
Aanvulling energetisch journaal:
Als je wat duizelig bent of het lijkt of je evenwicht een beetje op en neer schiet, dat heeft te maken met de aankomende volle maan energie. Die is eigenlijk nu al goed voelbaar.

Vreetbuien, toch naar zoet of zout snakken ondanks je gezonde leefstijl, Een zwaarder gevoel in je lijf ervaren, maar wat licht in t koppie. Het hoort erbij. Ook de leuke, positieve onverwachtse ingevingen en fijne momenten die pieken hebben te maken met wat komen gaat! We gaan een bijzondere maar ook gevoelige tijd in... Het wordt kantelen, wankelen en balans houden!
bron: Annemarie Sips
Terug naar boven Ga naar beneden
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimewo 12 feb - 22:59

Nou, een zwaarder gevoel in mijn lijf ervaar ik al 1 1/2 jaar. Wil graag een lichter gevoel in mijn lijf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimedo 13 feb - 1:44

Ik geloof dat ik het één en ander er wel in herken, Yara, de onverwachtse momenten,
positief of negatief, ingevingen, rare gebeurtenissen (noem ik zelf even hierbij op),
ik herken mezelf er absoluut in.

De vreetbuien....ik ben wat betreft gewoon een monster.....maar inderdaad wat HP ook
zegt...dit dit merkt met Paleo.....sinds ik gewend ben geraakt aan koolhydraatarm eten
en dat totaal geen probleem meer vind......heb ik geen behoefte meer aan zoet.

De bui van laatst schrijf ik dan inderdaad maar weg onder het feit dat ik plotseling ben
gaan menstrueren en dat heeft zitten werken......buiten dat heb ik er ook geen moeite
mee hoor want is het in huis dan gaat het ook op ook.
Ik haal dus echt niets in huis van koekjes oid want ik ken mezelf daar heel erg goed in,
ik ben net een kind wat dat betreft.

Bizar vind ik wel dat ik ook totaal geen behoefte meer heb aan Port.....iedere dag rond
16.00u begon ik aan mn eerste Portje en dan gedurende de avond volgden er nog 2 of 3.
Port is ook zoet, beter kun je wijn drinken, en ik taal er niet meer naar, überhaupt niet
naar iets van alcohol want een 43 (guaranta y tres) die is wel zoooooo lekker en daar
kon ik naar snakken maar omdat die te duur is heb ik die vrijwel nooit in huis.....puur suiker.
Ik heb er totaal geen behoefte meer aan.

Vanochtend stond ik overigens op 74,4..........en gisteravond heb ik twee grote platte 
grillburgers en uienringen staan bakken en die gegeten met de dikke knoflooksaus van AH....
dat is de enige knoflooksaus die ik lekker vind.
Als zoutje 'savonds heb ik wat zakjes gefrituurde spekzwoerd in huis, daar heb ik er nog
een paar van genomen en ik drink cola light.

Ik heb staan wiebelen op de schaal maar hij bleef op 74,4 steken.

 okay
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimedo 13 feb - 1:47

Highpriestess schreef:
Nou, een zwaarder gevoel in mijn lijf ervaar ik al 1 1/2 jaar. Wil graag een lichter gevoel in mijn lijf.


Ik ook.....dat herken ik maar al te goed...


 okay
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimedo 13 feb - 1:50

Zo gauw het mogelijk is wil ik ook eens een blender aanschaffen....die smoothies
wil ik ook eens gaan maken......blenders zijn niet heel erg duur maar het komt bij mij
nog steeds niet uit om er zomaar even één aan te schaffen.
Komt wel en dan ga ik ze zeker maken.

 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimedo 13 feb - 3:56

De blenders zijn niet zo duur.
Vaak zie je ze ook weleens bij het Kruitvat of Trekpleister staan.
Je hoeft er alleen maar zachte dingen mee te blenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimedo 6 maa - 6:42

Beste mensen....ik geloof dat ik weer redelijk terug ben.

Heb een klungel periode achter de rug die nog niet helemaal weg is maar ik voel
me iets beter.
Het gesodemieter met die enkel operatie is er ook debet aan geweest waar ik
overigens nu voor 95% uit ben wat ik ga doen.
De 11e moet ik in het ziekenhuis zijn bij de orthpedisch chirurg en ik wil me eerst
eens goed laten voorlichten wat er nu gaat gebeuren, ik laat niet zomaar mn enkel
vastzetten.
Vraag bij mij is dan; waarom geen nieuwe enkel....heb al een nieuwe heup dus waarom
de rest van mn leven met een voet leven die ik niet meer kan bewegen.
Moet opnieuw leren lopen, autorijden gaat niet zomaar meer, denk maar aan gas geven
en je koppeling in duwen......

Ik heb een tijd lopen klooien.....was het zat.....had het gevoel "forum-moe" te zijn omdat
ik totaal geen zin er meer in had en ook de inspiratie niet kon vinden.
Was iedereen eigenlijk zat....gekloot met het UWV totdat je het woord "operatie" laat
vallen wat ineens een soort toverwoord lijkt te zijn......"in November nemen we weer contact
met U op".....pfff bezopen gewoon!
Krijg een test voor een hoorapparaat.......van Schuldhulp hoor je dan alleen maar dat ik dit
jaar niets extra's meer krijg......alsof ik dat voorheen WEL heb gehad!!...Nouja! met Oud&Nieuw
en de extra uitgave van een nieuwe Senseo in Januari!!...zei ze......sjonge jonge wat een vetpot
dacht ik!!

Maar goed....in ieder geval dat gekloot allemaal was ik allemaal zat en had het gewoon even 
helemaal gehad met alles.

Geloof dat ik er nu weer ben.....mijn excuses dat ik zo lang van het forum ben weggebleven.


 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimeza 8 maa - 22:13

kus
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimeza 8 maa - 22:25

Lieve Maire
Leuk jou weer te zien!
Herkenbaar waar je doorheen gaat en gegaan bent.
Een dikke knuffel voor jou! hug2
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitimewo 12 maa - 23:18

Afgelopen dinsdag in het ziekenhuis geweest, afspraak met de orthopedisch chirurg.
In september zal de operatie zijn om mijn enkel gewricht vast te zetten.

Ik heb er verschrikkelijk tegenop gezien en er continue in mn hoofd mee bezig geweest,
en nog overigens.

Waar een ander misschien denkt dat ik moeilijk doe of redenen naar voren gooi die er
totaal niet toe doen en ik er vanuit moet gaan dat ik dan van de pijn af ben.....ben ik
een hele tijd bezig geweest met het feit dat ik na alle ellende die er de afgelopen jaren
is geweest, ik uiteindelijk dit nog eens krijg.

Terwijl ik loop als een krant, constant pijn heb.....was ik inwendig alleen maar kwaad.
Nu ga ik eindelijk naar het einde van het schuldhulp traject wat 3 jaar lang pure ellende
is geweest, denk ik eindelijk mijn leven terug te hebben......krijg ik dit op de valreep nog
even door mn strot geduwd.

Waanbeelden van een klapvoet en een slepende voet heb ik gehad....misschien een vorm
van ijdelheid maar ook het idee om voor altijd op of sportschoenen te moeten lopen of
orthopedische schoenen.....dreven me echt tot waanzin en kon ik echt om janken.
Echtscheiding achter de rug, schuldhulp ellende bijna achter de rug, niets kunnen doen,
nergens heen kunnen gaan, 26 jaar lang niet met vakantie geweest en nu (gotver de gotver!!)
die verdomde klote artrose nog een keer in mn enkel!!
Een gevoel ook van me niet meer "vrouwelijk" kunnen voelen maar aan elkaar gaan hangen
van de ene op de andere aanpassing/prothese.

Noem het dom of wat je er voor kunt verzinnen.....ik had er verschrikkelijk veel moeite mee
terwijl de enige andere optie is....op deze manier door gaan, steeds meer pijn krijgen, andere
gewrichten gaan overbelasten en uiteindelijk vrijwel niet meer kunnen lopen.
Ik laat liever tig nieuwe heupen plaatsen (waarvan ik er al één heb) met revalideren etc er
allemaal bij.....dan deze operatie.

Ik heb enorm lopen kloten afgelopen weken....hier meer niet dan wel geweest....forum van
highpriestess ben ik helemaal niet meer geweest......ik had niets te melden....kon nergens
op komen.....zelfs de moeite nemen voelde als een stap teveel......ik liet me alleen een beetje
op facebook zien.

De gesprekken met de chirurg, anesthesie en de verpleegkundige hebben me iets geruster
gesteld en het is allemaal niet zo zwart/wit als ik dacht dat het was.

Ik kon binnen 6 weken al worden geholpen maar dat is me iets te snel en daarnaast zit ik ook
met de opvang van de honden, komt Janssen in juli 3 weken bij me en geeft het mij de kans
er rustig naartoe te groeien.

Ik moet één nacht in het ziekenhuis blijven na de operatie; dan 3 weken gips onbelast dus met
rolstoel uit het ziekenhuis, krukken lopen huppelen.....daarna 3 weken belast met loopgips.
Betekend dat ik een bed in de woonkamer moet zetten, rolstoel en rollator regelen, honden 3
weken naar mijn ex....hulp in huis....ik kan niet douchen omdat ik niet de trap op kan.
Heel gedoe dus.....en ik heb nu ruim de tijd om alles te regelen.

Als toetje ga ik vanmiddag voor hoorapparaatjes

 cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Gesponsorde inhoud





Countdown Café....... - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 12 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Countdown Café.......
Terug naar boven 
Pagina 12 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Off Topic :: Countdown Café-
Ga naar: