Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 mooie droom

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

mooie droom Empty
BerichtOnderwerp: mooie droom   mooie droom Icon_minitimema 28 okt - 9:53

Ik droom de laatste tijd erg veel, vroeger werd ik aangevallen in huis en moest ik ze buiten houden, nu droomde ik dat ik mn huis had opgeruimd en ingepakt en dat mn huis letterlijk van zn fundering werd getild naar een nieuwe mooie plek, ik weet nog dat ik het jammer vond dat mn tuin achter bleef. Nu woon ik in een maisonnette dus moet wel iets anders betekenen. Wie heeft een idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

mooie droom Empty
BerichtOnderwerp: Re: mooie droom   mooie droom Icon_minitimema 28 okt - 11:00

Nu ben ik helemaal geen expert op dit gebied hoor. Maar je bent immers druk met het inslaan van een nieuwe weg. Een opleiding, een bedrijfsplan indienen. Kan het niet zo zijn, dat dit staat voor een nieuwe weg inslaan? Waarbij je misschien wat oude "gewoontes" moet achterlaten? (je tuin)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

mooie droom Empty
BerichtOnderwerp: Re: mooie droom   mooie droom Icon_minitimema 28 okt - 17:58

Je hebt je huis opgeruimd, je voelt je beter in je vel zitten, beter op je plek.
Waarom je het hebt ingepakt? Mss. iets minder proberen een plaatje te maken?
Je huis werd opgetild en naar een nieuwe mooie plek gebracht, je verheugd je op een nieuwe, moooe toekomst.
Jammer dat de tuin achterbleef, je vind het wel een beetje jammer dat je allerlei leuke dingen uit je oude leven achter moet laten, daar heb je immers ook veel energie in gestoken.

Dromen over je huis, al is het anders dan in real live, is toch vaak een droom over jezelf.
Al met al voelt deze droom lekker positief aan!
En da's een goed teken, in deze voor jou spannende tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

mooie droom Empty
BerichtOnderwerp: Re: mooie droom   mooie droom Icon_minitimema 28 okt - 22:10

zeker, dankjewel, had daar eigenlijk niet zo over nagedacht, klinkt eigenlijk wel als een mooie bevestiging idd
Terug naar boven Ga naar beneden
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

mooie droom Empty
BerichtOnderwerp: Re: mooie droom   mooie droom Icon_minitimedi 29 okt - 1:28

Ha leuk, Cindy jij hebt het nog mooier verwoordt, dan ik!
Ik gun je alle geluk met het verwezenlijken van je toekomstplannen/dromen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

mooie droom Empty
BerichtOnderwerp: Re: mooie droom   mooie droom Icon_minitimedi 29 okt - 2:15

Willow, ik had bewust jouw reactie niet gelezen, pas nadat ik de mijne gepost had.
En idd, we hebben beiden hetzelfde gevoel bij deze droom.
okay
Terug naar boven Ga naar beneden
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

mooie droom Empty
BerichtOnderwerp: Re: mooie droom   mooie droom Icon_minitimedi 29 okt - 11:57

Wat vind ik dit leuk om te lezen, Cindy! Dank je wel. En Yara, ik hoop dat jij er ook iets mee kunt.
Jij Yara, ik lees tussen de regels door je passie voor wat je wilt gaan doen. En dat bewonder ik! Waarom zou jij niet kunnen, wat Heleen Sleebos doet! (die naam ken je vast wel, een "bekende" paardenfysio-ostheo. Zij speelt het erg commercieel, maar het feit ligt er dat diverse entrainementen in Noord-Holland een fysio/ostheo/masseur laten komen uit Friesland.
Kennissen van mij hebben haar wel eens laten komen. Het resultaat leek eerst even goed maar na drie weken waren ze stuk voor stuk terug bij af.... Wie weet kun jij daar je voordeel mee doen!
Ik gun het je van harte!
Zelf zou ik echt liever iemand de kans geven die eigenlijk nog maar net komt kijken, maar niet teert op naamsbekendheid en op successen uit het verleden, dan op iemand die beweert wachtlijsten te hebben en half werk doet.....
Nu weet ik als geen ander dat één behandeling echt nooit genoeg is, maar binnen drie weken terug bij af, kom op zeg! Dat kun jij beter!!!!!!! Dus, zet 'em op Yara! Ik denk dat je droom ook wel een duw in die richting is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mooie droom Empty
BerichtOnderwerp: Re: mooie droom   mooie droom Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mooie droom
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mooie droom
» ook een mooie site!
» Mooie woorden!
» mooie link
» een mooie site!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Spirituele Onderwerpen :: Algemeen-
Ga naar: