Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Sodomie is een vorm van hersenspoeling

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimeza 8 jun - 22:02

Tegen 1996 was de Satanistische rocker Marylin Manson letterlijk sodomie aan het verkopen aan tieners.
Sodomie is een vorm van hersenspoeling 15

Sodomie is een vorm van hersenspoeling

Vrijmetselaars zijn er
altijd mee weggekomen dat ze een gesloten homoseksuele organisatie zijn,
dankzij het geheugenverlies van de helft van de slachtoffers, en de
psychologische ontkenning van hun eigen homoseksualiteit door de Bull Fruit daders als Jerry Sandusky.


door Billy Morgan

(henrymakow.com)

Het best bewaarde geheim van de esoterische graden
van de Vrijmetselarij is rituele sodomie. Zij geloven dat het het “derde
oog” opent naar Luciferische illuminatie. Het valt een drukpunt aan
waar veel zenuwen samenkomen aan de onderkant van de wervelkolom, wat
tijdelijke neurologische verlamming veroorzaakt en een verschuiving van
bewustzijn.

Personen die MK-ULTRA overleefden hebben getuigd, dat sodomie
identiteits- “opsplitsingen” veroorzaakt bij kinderen tot 5 jaar, dus
het was standaard voor het programmeren van meervoudige
persoonlijkheden.

Om een mind control slaaf te produceren, moet het idealiter
gedaan worden bij kinderen van tussen de twee en vier jaar. Het drukpunt
veroorzaakt een blackout van het geheugen, reden waarom de slachtoffers geen flashbacks hebben voordat er een fysiologische verandering in hun hersenen plaatsvindt tussen het 28e en 32e jaar.

Wanneer het op 11-jarige leeftijd of ouder wordt geïntroduceerd,
veroorzaakt het geen opsplitsingen, maar wijdt het het slachtoffer of de
‘nieuwkomer’ ['neophyte'] in in de Sado-Masochistische “broederschap”
.Sodomie is een vorm van hersenspoeling 12

De inwijding is metafysisch dus het doet er niet toe, of het formeel
als een inwijding wordt gedaan of informeel in de stijl van Jerry
Sandusky. De Illuminati zijn een klasse van mensen die deze
“illuminatie” gemeen hebben, of de dader nu een Vrijmetselaar was of
niet.

Iedereen die sodomie heeft doorgemaakt is verlicht [illuminated] of
ingewijd in de Luciferische inwijding omdat “Lucifer” echt is.

“Niemand zal de Nieuwe Wereldorde ingaan tenzij hij of zij een eed
zal afleggen om Lucifer te aanbidden. Niemand zal het Nieuwe Tijdperk
[New Age] ingaan tenzij hij een Luciferische Inwijding aan zal nemen.” –
David Spangler (Vooraanstaand figuur in de New Age Beweging van de
70-er en 80-er jaren en aan de Verenigde Naties verbonden NGO’s: Findhorn Foundation, Lindisfarne Association.)

Dit is waarom sinds 1970 de sodomie wetgeving in bijna de hele wereld buiten spel is gezet.

Tegen 1996 was de Satanistische rocker Marylin Manson letterlijk
sodomie aan het verkopen aan tieners, en liep hij lachend naar de bank.

Zie de tekst voor Mansons 1996 rock volkslied, “Cake en Sodomie”, dat middelbare school tieners kochten in winkelcentra met geld van hun ouders:

bible-belt ’round anglo-waste, putting sinners in their place

yeah, right, great if you’re so good explain the shit stains on your face

white trash get down on your knees, time for cake and sodomy

time for cake and sodomy

Sodomie is een vorm van hersenspoeling 13

Voordat hij overleed, zei de sodomitische bekendheid William S.
Burroughs (foto) in een interview dat Manson de zin “I am the god of
F**K” gestolen had uit een kort verhaal dat Burroughs 50 jaar eerder
geschreven had.

Vrijmetselaars zijn er altijd mee weggekomen, dat ze een gesloten
homoseksuele organisatie zijn, dankzij het geheugenverlies van de helft
van de slachtoffers, en de psychologische ontkenning van de eigen
homoseksualiteit door de Bull Fruit daders als Jerry Sandusky.

Het is iets als Jekyll en Hyde. Dat is waarom zoveel politici die
betrapt zijn op het hebben van orale/anale seks in een openbaar toilet,
zoals de republikein Paul Hinkle van Indiana state en VS Senator Larry
Craig, zeggen: “maar ik ben niet homofiel”.

Het is tricky om aan mensen uit te leggen dat miljoenen
Illuminati agenten volledig autonoom handelen. Ik denk niet dat er een
organisatie is met een adres en bijeenkomsten en zo met die naam.

Illuminati zijn de mensen die Satan onder demonische obsessie heeft.
Er is niet voor nodig wat wij gewend zijn te denken bij geheime
groeperingen met bijeenkomsten enzovoorts. Wat het verklaart, is, dat er
een bovennatuurlijke niet-menselijke tegen-kracht achter de schermen
is. Satan en ‘Legioen’ zijn echt.

Ik denk dat dit is wat Paulus bedoelde met
“Geheimenis der Wetteloosheid” [Mystery of Iniquity"] in zijn Brief aan
de Thessalonicenzen 2:7 Want het
geheimenis der wetteloosheid is reeds in werking; wacht slechts totdat
hij, die op het ogenblik nog weerhoudt, verwijderd is
.”


Dat wil niet zeggen dat er geen netwerk is van bewuste Satanisten die
in de meeste organisaties de machtsposities bezitten. Vandaar hebben
‘de Illuminati’ de controle over alle organisaties met plausible deniability. Ze worden verdacht, maar nooit veroordeeld omdat ze op het pluche zitten.

Sodomie is een vorm van hersenspoeling 14

Het netwerk strekt zich uit tot politie, rechtbanken, media…dus er
gebeurt niets, zoals twee keer het geval was toen de openlijke Satanist
NSA generaal Michael Aquino (foto) werd betrapt: één keer in het Franklin Omaha leverancier voor Capitol Hill pedofielen schandaal, en opnieuw in de Presidio pedofielenring zaak.


bron: www.olympiczion.nl


Terug naar boven Ga naar beneden
Jerke

Jerke


Registratie : 29-05-13
Leeftijd : 53
Geboortedatum : 26-10-70
Woonplaats : Alkmaar
Aantal berichten : 54
Man Schorpioen

Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimezo 9 jun - 12:00

Daar drink ik op....! lachen drinken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimema 10 jun - 1:04

Jerke schreef:
Daar drink ik op....! Sodomie is een vorm van hersenspoeling 625003569 Sodomie is een vorm van hersenspoeling 3185295211
Sodomie is een vorm van hersenspoeling 377096211
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerke

Jerke


Registratie : 29-05-13
Leeftijd : 53
Geboortedatum : 26-10-70
Woonplaats : Alkmaar
Aantal berichten : 54
Man Schorpioen

Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimema 10 jun - 5:43

Nou...
In dit artikel wordt de vloer aangeveegd met de vrijmetselarij, die volgens mij juist onterecht al eeuwen lang in een kwaad daglicht wordt gezet, terwijl zij best wel eens waardevolle rituelen en filosofie kunnen hebben. Maar dat zal deels ook komen doordat zij een geheimhouding altijd hadden, vroeger tenminste.
Findhorn wordt ook naar verwezen in het artikel. In die gemeenschap, gericht op de natuur, wordt gewerkt met de elementale wezens, aardwezens etc. Lijkt me prima
Daarna hou ik totaal niet van de term Sodomie, wat een nogal beladen veroordelende term altijd is geweest, dankzij onze onvolprezen, vaak verduisterde instituut genaamd Kerk.
Wat iets minder van belang is, is vervolgens dat ik de muziek van Marilyn Manson, en ook zijn androgynie aansprekelijk vind.


Voor de rest vind ik het wel een gezellig artikeltje
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimema 10 jun - 11:28


Mag ik zeggen dat ik dit een heel moeilijk stuk vind?
heb het nu geloof ik 3x gelezen maar begrijpen wat ze met dit artikel nu
echt willen zeggen, weet ik nu nog niet.

Het stuk staat bomvol met allerlei termen; Illuminati....Vrijmetselarij....Sodomie...etc

De titel....dat sodomie een vorm van hersenspoeling is....vind ik persoonlijk nergens
op slaan.
Onder sodomie valt alles wat niet onder man/vrouw geslachtsverkeer valt;
van zelfbevrediging tot homosexualiteit en pedofilie.

Dat er bij de Vrijmetselarij rituele inwijdingen zijn, w.o. bijv. verkrachtingen en pedofilie,
is duidelijk.
Deze rituele inwijdingen hebben te maken met het hogerop komen in de Loges en gaan
in feite niet om de sexuele daad zelf.....maar het totale vertrouwen kunnen geven en hebben.

In onze ogen is dat iets afgrijselijks.....maar probeer het los te zien van de daad....als je
kunt, proberen, in gedachten, de inwijding, het ritueel, te zien als een af te leggen eed
in de hoogst mogelijke zin van vertrouwen.
Deze inwijdingen zijn puur alleen voor het omhoog gaan, van Loge naar Loge.

De rituelen en filosofie van de Vrijmetselarij is waardevol; niet voor niets zullen 52 van de
56 ondertekenaars van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsverklaring, Vrijmetselaars zijn
geweest.

"Een broederschap van mensen die streven naar geestelijke en morele verheffing,
onderlinge waardering en wederzijdse hulp."

Zo klinkt het toch heel mooi....?

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Jerke

Jerke


Registratie : 29-05-13
Leeftijd : 53
Geboortedatum : 26-10-70
Woonplaats : Alkmaar
Aantal berichten : 54
Man Schorpioen

Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimema 10 jun - 11:51

Is er echt verkrachting etc bij de vrijmetselaars????? Klinkt mij niet geloofwaardig in de oren. Simpel en alleen al omdat ik wel eens met enkele individuele vrijmetselaars gesproken heb en me niet voor kan stellen dat ze zich met deze praktijken zouden inlaten
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimema 10 jun - 22:10

Als er zo'n waarde gehecht wordt aan het totale vertrouwen, rituelen om hogerop te komen, waarom moeten daar dan onschuldige buitenstaanders slachtoffer van worden?
Dat steekt me zo, daar heb ik gewoon veel moeite mee.
Waar blijft de morele verheffing, wanneer je een kind hebt misbruikt om je loyaliteit ten opzichte van je broeders te tonen?

Ik heb me nooit verdiept in al deze dingen, vrijmetselarij, illuminatie en andere genootschappen, maar sinds ik wat meer op het internet vertoef wordt mijn nieuwsgierigheid steeds groter. Ik wil van van alles zoveel mogelijk te weten komen.

@ Jerke, persoonlijk wil ik het ook liever niet geloven van die verkrachtingen en pedofilie binnen de vrijmetselaars, de ex-man van een nicht van mij is aangesloten bij de vrijmetselarij, en ergens kan en wil ik hem niet zien als een potentieel gevaar voor anderen.
Maar er komen steeds meer verhalen bovendrijven, ze zullen toch niet allemaal verzonnen zijn?

Hopelijk komt de waarheid een keer boven water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimema 10 jun - 23:24


Romeo en ik zijn met een heel onderzoek bezig naar de Vrijmetselarij.
Dat is niet van nu ineens, we zijn al heel erg lang bezig met de Illuminati en
Vrijmetselarij o.a.....iedere keer komt er weer een onderwerp of een stuk
informatie voorbij waar we mee aan de gang gaan of wat we ineens door krijgen.

Zeker in de lagere graden zijn deze rituelen niet van toepassing maar hoe hoger
in de Loges des te zwaarder zijn de inwijdingen.

Ik ben door "toeval" vorige week met iemand in contact gekomen die heel erg
spiritueel is, op de Indonesische wijze.
Woont sinds jaren alweer in Nederland en is ook lid geweest van de Vrijmetselarij
in Leiden.

De man is denk ik om bepaalde redenen op mijn pad gekomen, over een poosje
komt hij een keer naar Romeo en mij toe om over allerlei dingen te praten en te zien
waar de link ligt om elkaar te kunnen helpen.
Hij stelde al voor, toen ik het over de Vrijmetselarij had, om mij met iemand van
de Vrijmetselarij in Leiden in contact te brengen zodat ik alles wat ik wil kan vragen.

Nu denk ik niet dat bovengenoemde onderwerpen heel makkelijk uit de doeken
zullen worden geholpen door een paar vraagjes van Maíre.....en ik weet ook zeker
dat er absolute geheime inwijdingen zijn waar met geen mens over gesproken
mag worden.

De Vrijmetselarij bestaat uit zoveel graden en iedere graad heeft weer een aantal
inwijdingen waaraan leden moeten voldoen.

Of de afschuwelijke inwijdingen ook voor ieder lid gelden......weet ik niet.

Vrijmetselarij staat los van de Illuminati.....beiden zijn echter overal duidelijk in
aanwezig.

Zelf zie ik de Vrijmetselarij nog altijd inderdaad als een Broederschap die al
eeuwen bestaat en wereldwijd is....

De Illuminati echter....alhoewel deze is ontstaan eeuwen geleden uit 9 monniken....
is uitgegroeid tot iets duisters wat zijn klauwen overal heeft zitten en totale wereld
macht wil hebben.....en bezit.

Het zijn onderwerpen die mij zelf enorm interesseren en waar ik al heel erg lang
mee bezig ben met Romeo samen.....maar het is net als alle gesprekken die we hebben
gehad over W.O.II.....iedere keer komt er een stukje....komt er weer iets voorbij...
waardoor we steeds weer een stap verder gaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimema 10 jun - 23:37

Cindy schreef:
Als er zo'n waarde gehecht wordt aan het totale vertrouwen, rituelen om hogerop te komen, waarom moeten daar dan onschuldige buitenstaanders slachtoffer van worden?
Dat steekt me zo, daar heb ik gewoon veel moeite mee.
Waar blijft de morele verheffing, wanneer je een kind hebt misbruikt om je loyaliteit ten opzichte van je broeders te tonen?

Ik heb me nooit verdiept in al deze dingen, vrijmetselarij, illuminatie en andere genootschappen, maar sinds ik wat meer op het internet vertoef wordt mijn nieuwsgierigheid steeds groter. Ik wil van van alles zoveel mogelijk te weten komen.

@ Jerke, persoonlijk wil ik het ook liever niet geloven van die verkrachtingen en pedofilie binnen de vrijmetselaars, de ex-man van een nicht van mij is aangesloten bij de vrijmetselarij, en ergens kan en wil ik hem niet zien als een potentieel gevaar voor anderen.
Maar er komen steeds meer verhalen bovendrijven, ze zullen toch niet allemaal verzonnen zijn?

Hopelijk komt de waarheid een keer boven water.


Of de waarheid een keer boven tafel zal komen.....betwijfel ik.
Deze genootschap bestaat al eeuwen en zo ook haar inwijdingen en rituelen.

Natuurlijk steekt het ons als je aan de inwijdings rituelen denkt waarbij onschuldige slachtoffers vallen.
Het steekt je omdat het je gevoel, je emotie raakt.

Bij ons staat het gevoel voorop, in en met alles.

Of de afschuwelijke rituelen inderdaad zo zijn, weet ik niet.
Het lijkt me afgrijselijk om zo'n test te moeten afleggen, iets wat ik nooit zal kunnen.

Feit is alleen.....vergeet dat niet....de bedoelde rituelen zijn bestemd voor de hoogste Loges én...kun je als lid
niet voldoen aan de test, door of om welke reden dan ook......betekend het je dood.
Aan jou de keuze dus....geen enkel lid weet van te voren wat de test of het ritueel zal inhouden, dat is geheim
tot het laatste moment.



Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Gast
Gast




Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimedo 13 jun - 5:41

Ik kwam dit stuk ook maar op internet tegen en had hier zo mijn vraagtekens bij.
Dus daarom heb ik het hier ook geplaastst.
Ikzelf denk niet dat de Vrijmetselarij zulke rituelen, wat met dood en verkrachting en sodomie, te maken heeft ook daadwerkelijk uitvoert.
De schrijver van dit stuk zal zelf ook het fijne niet van alles weten.
Dat is het gevaar dus van internet en Wikipedia, iedereen kan maar wat schrijven over het één of het ander, ongeacht iets op waarheid en feiten is gebaseert.

Daarom heb ik dit stuk ook geplaatst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerke

Jerke


Registratie : 29-05-13
Leeftijd : 53
Geboortedatum : 26-10-70
Woonplaats : Alkmaar
Aantal berichten : 54
Man Schorpioen

Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimedo 13 jun - 8:08

Bedoeld als discussiestuk dus smile .

Dat is een mooie gelegenheid dus om interessante dingen omtrent dit onderwerp hier verder te plaatsen.

Ik heb wel eens begrepen bijvoorbeeld, dat een aantal jaar geleden enkele vrijmetselaars op zoek waren geslagen naar de Heilige Graal (in Engeland denk ik), die zij in stoffelijke vorm hoopten aan te treffen. Ikzelf denk dat dat vooral een geestelijk object is: vergelijkbaar met het 'christusbewustzijn', of het 'boeddhabewustzijn', of het 'goud' van de alchemisten: ik beschouw mezelf als een soort van 'alchemist'.

Zouden er daadwerkelijk ook (ex-)leden van de vrijmetselaars zijn, die afweten van de dodingsmaatregelen, of van de pedofiele of homosexuele inwijdingen? Als het alleen om homosexuele inwijdingen zou gaan, zou ik trouwens linearecta willen toetreden. Zouden de orde van de weefsters ook dergelijke lesbische inwijdingen kennen?

Ik heb uit esoterische literatuur vernomen dat Lucifer geen gevallen engel is, maar nog immer een lichtwezen, die helpt bij bepaalde bewustwordingsprocessen. Dat je echter wel bepaalde wezens hebt die als taak hebben de stoffelijke dimensie in stand te houden, en wiens overijverige 'missionarissen' de ons wel bekende demonen zijn, die vanuit de ongeziene wereld mensen beinvloeden, indien zij daarvoor open staan. Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimedo 13 jun - 22:52

Ik heb laatst een interwiew geplaatst van een vrouw die tijdens een rituele inwijding van de Vrijmetselaars
ook door haar vader werd misbruikt.....het schijnt dus wel degelijk te gebeuren.

In dat interview kwamen pedofilie, homosexuatiteit, necrofilie en bestialiteit naar voren.

Bovendien komt dit ook terug in het Ronde Huis waar rituele inwijdingen plaats vonden,
zowel mbt het Germanisme (vooral de Mythstee)....waar door Dhr van Vloten destijds op het
terrein rond het huis een immens groot "Wodan" figuur middels dijkjes, coniferen, gegraven
gangen etc was gecreëerd, incl een even immens grote "penis" vorm (uitgegraven sleuf etc),
....dit was feitelijk alleen vanuit de lucht zichtbaar en had een mythische betekenis....
als prostitutie (ook kinderprostitutie) en blijkbaar ook de Vrijmetselarij.

Zowel de gebeurtenissen op het Ronde Huis als binnen de Vrijmetselarij zijn nog steeds in onderzoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Jerke

Jerke


Registratie : 29-05-13
Leeftijd : 53
Geboortedatum : 26-10-70
Woonplaats : Alkmaar
Aantal berichten : 54
Man Schorpioen

Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimezo 16 jun - 8:55

Bepaalde bronnen moeten wel met een uiterst kritische geest worden gelezen denk ik. In de verhalen over het Ronde Huis wordt ook de Remonstrantse Broederschap besmeurd (http://rondehuis.blogspot.nl/). Om een dergelijke groep in zn geheel zo verdacht te maken is van den gekke. Het is een vrijzinnig protestants-christelijke kerk, relatief 'verlicht' en modern in zn ideeen. Er zijn net zo goed pedo-schandalen in de mainstream protestantse kerk geweest als in de roomse kerk als in de anglicaanse kerk. Kortom overal waar mensen zijn, is ook pedofilie, alsmede iedere andere 'gewone' hetero, of homosexuele geaardheid.

Het is de vraag of een groepering bepaalde verkrachtingen etcetera in de daadwerkelijke rituelen inbouwt: dan is die groepering in zn geheel negatief te noemen.

in het interview dat je noemt, waarin ook een film te zien, wordt de roomse kardinaal Alfrink, een dominee, prins Bernhard en de vrijmetselaars genoemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimezo 16 jun - 20:27

Ik geloof ook niet dat je alles over één kam kunt en mag scheren;
zouden er zulke rituele inwijdingen plaatsvinden dan is nog niet gezegd dat de gehele
Vrijmetselarij niet deugt.

Hetzelfde met kinder misbruik door priesters etc....dat wil nog niet zeggen dat alle priesters,
éénder welk geloof, rot zijn......absoluut niet.

Ze krijgen direct een stempel hierdoor waardoor het complete geloof besmeurd is.

Dat in vroegere tijden het niet nauw werd genomen met normen en waarden dat is heel
duidelijk maar dat was eeuwen terug al en zeker niet alleen binnen de kerk.
Het werd alleen niet verwacht dat dit binnen de kerk gebeurde waardoor deze geestelijken
een positie kregen/innamen waarbij en waarin ze zich van alles konden permiteren.
Het waren immers geestelijken en "meneer pastoor" was een man God's en stond op een heel 
hoog voetstuk, daar ging je als gewone armoedzaaier niet tegenin, zeker een aantal eeuwen
terug niet.
In die zin, denk ik, konden en wisten zij zich heel veel te permiteren.

De rituele inwijdingen vind ik een heel interessant onderdeel om verder te onderzoeken.
Zijn deze inwijdingen overal gelijk of zijn ze hier en daar anders.....wellicht zijn daar door de 
eeuwen heen ook veranderingen in gekomen.

Eén rotte appel wil nog niet zeggen dat de hele mand rot is natuurlijk.

Precies...in het bewuste interview worden die namen genoemd....als ik het goed heb is de naam
van Kard Alfrink een tijd geleden al eerder negatief in het nieuws geweest, weet alleen niet meer
waarom.....Pr Bernhard schijnt overal een link naartoe te hebben, het lijkt wel dat waar rottigheid
is geweest Bernard van de partij was.
Net als die hele Bilderberg Groep die hij hier in Nederland heeft opgezet, van geen kanten blijkt te 
deugen.....wat echter weer een ander verhaal is.

Het feit is, denk ik, dat "men" vroeger zn gang maar kon gaan, er geen haan naar kraaide, zeker
niet wanneer het geestelijken betrof want daar werd tegenop gekeken en was toch ook een
bepaalde angst (onderdukking) voor.

Als je terug gaat in de tijd en kijkt naar het ontstaan van de Illuminati ( de "Verlichten"), dat is
heel klein begonnen door 9 monniken, van daaruit zijn er vertakkingen gekomen waar o.a. weer de
Vrijmetselarij door is ontstaan...De Orde van de Tempeliers, de Rozekruisers.....etc etc.....allemaal 
vanuit het Geloof.

Ook daar hebben genoeg rotte appels tussen gezeten wat niet wil zeggen dat al die orde's
niet deugden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Jerke

Jerke


Registratie : 29-05-13
Leeftijd : 53
Geboortedatum : 26-10-70
Woonplaats : Alkmaar
Aantal berichten : 54
Man Schorpioen

Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimezo 16 jun - 21:47

Waar we het in ieder geval over eens zijn is de negativiteit van de Bilderberggroep op economisch en militair gebied. Een geinsitutionaliseerd achterkamertjes overleg.
Op militair gebied kun je daar ook de Veiligheidsraad toevoegen. Die groep die een groep is binnenin de VN bestaat uit machtige landen (oa de VS en Rusland), en ondermijnt in feite het democratische fundament van de VN. De weerzin die de amerikaanse republiekeinse partij heeft tegen de VN, die de armere landen een (helaas te zwakke) stem geeft, spreekt boekdelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jerke

Jerke


Registratie : 29-05-13
Leeftijd : 53
Geboortedatum : 26-10-70
Woonplaats : Alkmaar
Aantal berichten : 54
Man Schorpioen

Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitimezo 16 jun - 22:12

Ja en die goede prins Bernard. Doet ie s wat interessants door een medium als Greet Hofmans binnen te halen, blijkt vervolgens dat Juliana haar wel erg interessant vindt, weet ie niet hoe gauw ie haar weer moet wegwerken, met de hulp van de regering.
Juliana...dat was werkelijk een hele goeie ondergewaardeerde koningin. Ze heeft nadat professor Quispel haar te hulp had geroepen, het gnostische evangelie van Tomas gered door een financiele bijdrage, van de teloorgang. Daarnaast heeft ze ook een opvallende vredestoespraak gehouden voor de VN, wat haar natuurlijk niet in dank werd afgenomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sodomie is een vorm van hersenspoeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sodomie is een vorm van hersenspoeling   Sodomie is een vorm van hersenspoeling Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sodomie is een vorm van hersenspoeling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wolk in de vorm van een hart om de maan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Genootschappen :: Illuminati-
Ga naar: