Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11

Ga naar beneden 
+4
Snowhawk
Cindy
leda
Maire
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Maire
Admin



Registratie : 03-11-12
Aantal berichten : 2279

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov - 4:49


Ik weet niet wat er hier aan de hand is maar degene die op de persoon aan het spelen
is ben jij zelf Yara.....want je duikt er boven op....als iemand dat terug doet ben je nijdig.

Zelfs ik was al bezig met een hele reactie over mijn gequote deel.

En er zijn geen eigen waarheden en dingen door de strot duwen.

Beslist niet.



Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 nov - 4:55

Maire schreef:

Ik weet niet wat er hier aan de hand is maar degene die op de persoon aan het spelen
is ben jij zelf Yara.....want je duikt er boven op....als iemand dat terug doet ben je nijdig.

Zelfs ik was al bezig met een hele reactie over mijn gequote deel.

En er zijn geen eigen waarheden en dingen door de strot duwen.

Beslist niet.




voor mijn laatste berichtje hierboven, spreek ik niemand persoonlijk aan en ik reageer op het bericht van Romeo en die is niet bepaald vriendelijk te noemen en dat noem ik erop duiken.

Opmerking naar jou toe Maire was overigens puur omdat ik niet begreep wat je quote met het bericht ervoor te maken had, meer niet. Rest van de tekst stond daar los van en daar val ik ook niemand aan.

Maar goed ik laat het hier wel bij in dit topic...
Terug naar boven Ga naar beneden
romeo




Registratie : 07-11-12
Leeftijd : 65
Geboortedatum : 03-06-58
Aantal berichten : 11
Tweelingen

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimema 26 nov - 8:06

Yara schreef:


Ten eerste zou ik het fijn vinden als je niet op de persoon wilt gaan spelen Romeo, dit komt zeer onvriendelijk over, kan best zijn dat je redelijk zeker bent van je zaak, maar dat betekent nog niet dat ieder ander dan maar dus fout is.

Ten tweede kan je dit teruglezen op de site van Peter R de Vries en het is nogmaals bevestigd toen hij samen met iemand van het OM maandag bij DWDD zat en die het niet ontkrachtte, dit kan je ook terugkijken, voor jouw dossier. Hij heeft al die jaren direct met het onderzoeksteam samen gewerkt dus lijkt me niet dat ie dit verzint.

Ten derde houd ik er zelf geen dossier van bij, geen zin en tijd voor, maar vond dat er hier wel erg makkelijk eigen waarheden als feiten worden neergezet.

Verder laat ik het hierbij in dit topic want ik houd er niet van als een mening door je strot word geduwd

jammer dat jij je zo snel aangevallen voelt Yara want ik speel niets op de persoon
waar ik in mijn vorige betoog aandacht voor vroeg
was dat de gemiddelde Nederlander Jasper al heeft veroordeeld
op basis wat de media en het OM naar buiten hebben gebracht
terwijl uit deze informatie alleen blijkt dat Jasper betrokken is bij de zaak
er zijn geen harde feite of bewijzen voor naar buiten gebracht voor meer

jij reageert vervolgens met:
" er is DNA van de man die nu is opgepakt op en in (staat in het gedeelte van het dossier dat openbaar is) Marianne gevonden en ook op hetgene waarmee ze vermoord/gewurgd is en geen ander DNA, dat is direct bewijs,"

als ik jou dan vraag waar ik het gedeelte van het dossier dat openbaar is op het internet kan vinden
wordt je boos omdat ik het op de man speel en al zou ik je dingen door de strot duwen
nee helemaal niet maar het gaat mij om het zoeken naar feiten

vervolgens blijkt dat zoals jij zegt : " het gedeelte van het dossier dat openbaar is"
informatie is van de site van Peter R de Vries en het is nogmaals bevestigd
toen hij samen met iemand van het OM maandag bij DWDD zat en die het niet ontkrachtte

sorry Yara je hebt helemaal gelijk, ik zit er naast
want als het door niemand anders dan Peter R bij de wereld draait door is verteld
en het is door iemand van het OM niet tegengesproken
dan kan het niet anders, dan moet het wel de waarheid zijn

Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa - 11:02

Ik kan het niet laten om te vragen, hoe jullie sinds de zittingen van vorige week nú over deze zaak denken........
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa - 23:34



Ik ben er niet mee bezig geweest, Willow, bewust niet omdat ik met meerdere
zaken tegelijk bezig ben.......om overlopen en in elkaar over te laten lopen
probeer ik me dan af te sluiten.

Ik kan hier dus weinig antwoord op geven.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimema 1 apr - 3:15

Ergens heb ik er een nare smaak van in mijn mond.
Net of het niet helemaal klopt.

Maar de tijd zal het hopelijk leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimema 1 apr - 4:03



Ik heb nog steeds het idee dat het niet klopt, dat kregen we ook in de gesprekken
bevestigt.....maarja....je kunt er niets mee.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 nov - 8:36

Er is nu toch twijfel of Jasper S de moordenaar van Marianne is:


http://www.hartvannederland.nl/nederland/friesland/2013/moeder-vaatstra-wanhopig-door-openbaarmaking-dagboek/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 nov - 8:52

De adrenaline zit tussen mn oren momenteel.....dit antwoord hebben Romeo en ik steeds
gekregen tijdens de channel sessies hierover.

Zit te stuiteren hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 nov - 8:59

Dat je zit te stuiteren van de adrenaline kan ik me goed voorstellen.
Waarom zo'n angst om een dagboek gepubliceerd te zien?
Zo'n aankondiging maakt toch alleen maar dat mensen nieuwsgierig worden naar wat daar in beschreven staat.
Of schaamt ze zich voor de vele verdachtmakingen die er ongetwijfeld instaan?

Zelf heb ik ook het gevoel dat er meerderen bij betrokken zijn geweest, net als wat jij en Romeo doorkregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 nov - 9:38

dagboek lijkt me redelijk prive, snap heel goed dat je dat niet openbaar wilt, wat er ook instaat, die mensen willen een heel verdrietige periode afsluiten
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 nov - 9:43

Als het om een moordzaak gaat is een dagboek niet privé....dan is er eigenlijk
niets nog dat privé gehouden mag worden.

Daar bedoel ik niet de media mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Gast
Gast




Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 nov - 20:18

Een dagboek is privé, ook al is het in een moordzaak.
Is het Marianne haar dagboek, dan is het nog een ander verhaal.
Maar in het dagboek van haar moeder staan haar zielenroerstelen in en daar heeft geen mens iets mee te maken.
Wil ik weten hoe zij zich voelde ten tijde van haar vermissing? Nee, want zulk leed en zo'n tragedie is iets wat een ander niets mee te maken heeft en een ieder kan dat zelf wel invullen hoe zij zich toen (en nu) nog voelt.

Ik zou er ook werk van maken als ik haar was.
Gaat er niet om wat ze ter verbergen heeft, maar het gaat erom dat het privé is.
En ik vind dat je dit met toestemming mag plaatsen.

Ik vind het ook niet netjes van die vriendin, dat ze dat dagboek heeft doorgegeven aan die man.
Zo beschaam je wel het vertrouwen van iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 nov - 21:04

Een dagboek is privé maar als er dan nu zo'n heisa om komt vraag ik me af waarom ze 
het überhaupt heeft uitgeleend........als het zó privé is doe je dat niet.

Ik zou er zeker ook werk van maken maar punt blijft dat wanneer er belastende feiten
in staan een dagboek niet meer privé is in een moordonderzoek.

Het is niet netjes van die vriendin maar je kunt je ook afvragen waaróm die vriendin
het uit handen heeft gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 nov - 22:01

Ik zou die vriendin niet meer moeten, als iemand iets met je deelt wat zo persoonlijk is als een dagboek, waar je al je gedachten aan toevertrouwd en die geeft het aan een schrijver/journalist, dan ben je geen echte vriend. Als ze al iets tegen is gekomen wat ze vreemd vind, dan zou ik de eigenaar van het dagboek daarop aanspreken, doorgeven aan een 'vreemd' iemand kan echt niet. Misschien wilde ze er wel geld voor hebben, dan vind ik het nog erger. Verdienen aan het leed van een ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 nov - 23:02

Ik heb dit alles met stomme verbazing doorgelezen. Dat hele gedoe met de complottheorien is al tijden aan de gang. Ook daar heb ik geen goed woord voor over. Mensen als Micha Kat en Wim Dankbaar zijn puur riooljournalisten......
Over dat afgeven van het dagboek door de vriendin van Mariannes moeder? Kennelijk wil die ook in de belangstelling.
Ik denk er net zo over als jou, Yara. Wie weet wilde ze er geld voor hebben.

De dader van deze gruwelijke moord is gepakt. Bovendien was deze boer al geen blanco bladzijde, hij had meer op zijn kerfstok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 nov - 0:11

Blijft bij mij de vraag....als het zó privé....wanneer jij al jouw privé dingen daar in
hebt staan.......waarom geef je het dan af aan je vriendin.....wat is daar de reden van???

Ik ben het helemaal eens dat wanneer een vriend of vriendin dit bij mij zou doen dat
ik dat ik hem of haar aan de hoogste boom zou hangen want dit doe je als vriend of vriendin niet.

Maar los van het emotionele aspect hoe je hierop zou reageren; waarom geef je een
dagboek uit handen, te leen als hier al jouw privé zaken in staan, dat leen je niet uit,
aan wie dan ook, het is van jou, jouw gedachten, jouw verdriet etc., dat geef je niet te
leen aan iemand.

Die vriendin heeft het dus te leen gekregen......wat stond er in dat zij ermee naar buiten
is getreden waardoor er nu een onderzoek weer komt.

Ik heb nog steeds het idee, gezien ook het rapport wat destijds is gepubliceerd, dat er iemand
wordt beschermd, naar de achtergrond wordt geduwd uit de publiciteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Gast
Gast




Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 nov - 0:47

Maar als er zulk belastend materiaal in staat, waarom zou de moeder dan het dagboek aan een vriendin te leen geven?
Als ik iets te verbergen had, dan zou ik dit ook niet aan mijn beste vriendin prijsgeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 nov - 1:08

Als er geen belastend materiaal in staat....waarom dan een rechtszaak er van maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 nov - 2:25

Dat heeft niets met wel of niet belastend materiaal te maken volgens mij, maar meer met het feit dat iets als een dagboek "intellectueel eigendom" is. Gaat die Wim Dankbaar dit toch uitgeven, dan is dat niet meer of minder dan diefstal. En mocht hij het na alle publiciteit hier over toch nog voor elkaar krijgen óm dit uit te geven, dan strijkt hij de winst op........ (al denk ik dat hij het nu maar gewoon moet vergeten en verder gaan met leven, wie goed heeft opgelet weet ook, dat hij die mevrouw momenteel gewoon aan het stalken is)
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 nov - 2:54

Intellectueel of niet....het is privé eigendom.

Waarom "leent" iemand dat uit, waarom besluit de vriendin om ermee naar de media
te stappen en waarom komt er zo'n enorme heisa van?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 nov - 3:05

Wie weet heeft die vriendin er geld voor aangeboden gekregen. Verder is moeder Vaatstra niet iemand, die sterk in haar schoenen staat, maar een labiele persoonlijkheid. Zij heeft ook medegedeeld, dat ze rust in de tent willen. Dat komt er echt niet, wanneer alles nu wéér wordt opgerakeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 nov - 4:30

Nee er komt op deze manier absoluut geen rust.
Jasper S. heeft bekend de moord te hebben gepleegd dus dat stuk is voorbij.
Als de vriendin het om het geld heeft gedaan vind ik dat een erg zieke actie.

Ik heb alleen nog steeds heel sterk mn twijfels om alles...en wat er nu gebeurd rakelt
de hele boel weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 nov - 23:41


Woensdag, 06 november 2013 14:47

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Pdf_button
Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 PrintButton






Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Mv

Marianne Vaatstra werd vermoord in 1999, formeel door boer Jasper Steringa, informeel door 2 asielzoekers die door Justitie in het geheim ons land zijn uitgesmokkeld. Wat probeert men te verstoppen?

Voldoende theorieën en zelfs bewijzen over wie het wel of niet deed. Moeder Maaike heeft natuurlijk groot verdriet en schreef vanaf de dag na de dood van haar dochter in haar dagboek.

Update 06 november 2013:
Zojuist werd ons bekend dat de AD journalist Chris Klomp die Wim Dankbaar om wederhoor vroeg, een artikel over het verloop van de dagboekaffaire heeft gepubliceerd. Daarin wordt nogmaals bevestigd dat de moeder van Marianne niet wil dat haar dagboek wordt gepubliceerd of publiek wordt gemaakt.

Ondanks dat de journalist van het AD de indruk wil wekken neutraal verslag te geven, is daarvan ons' inziens geen sprake. Er lijkt een mainstream media hetze gaande te zijn tegen Wim waarbij hij wordt afgeschilderd als een psychisch gestoorde sekteleider. Wij vinden dit een kwalijke zaak.

Het blijft verder wat ons betreft onduidelijk, ondanks dit AD artikel, of hier nu werkelijk de wens van Maaike wordt weergegeven. De keuze en de rol van advocaat Yehudi Moszkowicz blijft grote vraagtekens oproepen. Wat ons betreft zou een live persverklaring van Maaike zelf omtrent haar wens rond publikatie van haar dagboek, uitsluitsel kunnen bieden. Daarmee zou ze dan ook de rust die ze volgens advocaat Yehudi zo wenst, met onmiddellijke ingang kunnen creëren. Simpel lijkt ons.

Wij hebben geprobeerd wat meer achtergrondonderzoek te doen via bronnen. Wij, en ook de bron in kwestie, werden onmiddellijk geconfronteerd met intimidatie en dreiging van het betrekken van de politie. Er heerst een steeds grimmigere sfeer rond deze zaak. Voor ons blijft het overduidelijk en wordt hiermee nog maar weer eens bevestigd dat de doofpot met alle geweld gesloten moet blijven. 

Origineel artikel 04 november 2013:
Marianne Vaatstra is met vrij grote zekerheid het slachtoffer van een rituele moord, een offermoord. Vele tekenen wijzen erop dat hooggeplaatsten tot in de meest invloedrijke lagen van Nederland erbij betrokken waren en/of getuige van zijn geweest.

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Mv2
1 mei 1999 

Ik word ‘s morgen om ongeveer 8.00 uur wakker en ga naar beneden. Het eerst wat ik altijd doe als Marianne de avond vantevoren op stap is geweest is kijken of haar schoenen in de keuken staan en haar jas aan de kapstok hangt. Tot mijn grote schrik is dit nu niet het geval. Ik ren naar de vliering, naar haar kamer, maar daar is ze niet. De schrik slaat mij om het hart. Dit is nog nooit eerder gebeurd. Ik bel een paar vriendinnen, waarvan ik denk dat die ook naar de Paradiso Bar in Kollum zijn geweest. Zij weten van niets. 

Dit moet het meest vreselijke zijn wat je als moeder (ouder) kan overkomen. Om de pijn te verzachten ga je op onderzoek uit. Wie heeft dit gedaan en waarom? Je voelt en weet wanneer je dichtbij de waarheid komt of die zelfs aanraakt. Het is de navelstreng met je kind die je precies vertelt hoe het zit.
Je schrijft alles op, wilt niets vergeten en al helemaal niet de mensen die jouw kleine lieve meisje dit hebben aangedaan. Tijdens dat proces ontstaat een waarheidsdokument waar weinig "strijdig bewijs" tegenop kan.
Uit het hart, een bloedend moederhart. Dan, na wat jaren treedt het "gewone" leven ook weer aan. Je ex man waar je niet meer mee samen bent, de vader(?) van Marianne, en die al lang niet meer zo treurig is als jij over jullie dochter. Je andere kinderen en hun kroost, "hallo oma!", die allemaal in de bloei van hun leven staan en geen tijd hebben nog langer stil te blijven staan bij die ochtend in het voorjaar van 1999. De morgen dat Marianne half ontbloot en met haar keel doorgesneden op on-Nederlandse wijze, in een verder onberoerd weiland lag.

Iederen kakelt en weet wel wat te zeggen. Wie het heeft gedaan, waarom en vele belangen spelen op de voor- en zeker ook in de achtergrond. Mijn kind, mijn lieve dochter is dood..... en dat blijft ze.

Het dagboek van moeder Maaike is in boekvorm omgezet en er is een uitgever die het wil publiceren. Er is nu een vanvele kwalijke dingen verdachte advocaat, Yehudi Moszkowicz, die de belangen van de vader en moeder van Marianne behartigt. Hij meldt de wereld dat de moeder van Marianne, de schrijfster van dit persoonlijke verslag, zegt dat het niet mag worden uitgebracht. Hij zegt zélfs dat dat de uitdrukkelijke wens is van de moeder van Marianne. 

Deze wens staat nergens op papier en hoeveel moeite we ook doen, we komen er niet achter of er nu wel of geen toestemming is van Maaike om haar persoonlijke optekeningen te publiceren. We zouden dolgraag dat uit het hart geschreven dokument willen delen met de wereld want er staat vanalles in wat wel degelijk de ogen van mensen kan openen voor de waarheid of in ieder geval vraagtekens zal veroorzaken bij het formele verhaal van Justitie. Wij voelen het als onze taak; "onthullend en bewustmakend nieuws". Waarheidsvinding is belangrijk in onze ogen en in dat opzicht is dit dagboek heel waardevol.

Hoe ver kun en mag je daar dan in gaan? Ons wordt nu door onze collegae verweten dat we heulen met de vijand of hen in de kaart spelen omdat we niet publiceren. Maaike zou namelijk best willen publiceren, zo stellen zij, maar staat onder druk van haar familie, advocaat en nog vele anderen.

Wij vermoeden ook dat dat zo is. Maar dan, moeten wij op afstand bepalen wat de wens is van Maaike? Misschien wil ze het inderdaad in haar hart maar brengt het publiceren haar in grote problemen met de mensen om haar heen die nog wel leven. Haar meest intieme zieleroerselen en pijn die ze het papier heeft toevertrouwd, nu zonder toestemming publiceren? Als het haar wens is dat we dat WEL doen dan hopen we dat Maaike een manier zal vinden ons dat te laten weten.

We hebben het dokument in ons bezit. Waar we bij moeten opmerken dat we dus ook niet hebben kunnen verifiëren of dit de originele, ongewijzigde versie is zoals die van de hand van Maaike is gekomen. Als er vragen over zijn of er zijn mensen die graag verder onderzoek willen doen naar de waarheid omtrent deze moord via het dagboek, dan zijn wij daarvoor beschikbaar. Mail ons op redactie(apestaart)niburu.co.





Bron: Niburu


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov - 0:42

Wat een suggestief artikel.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov - 0:57

vind ik ook, niburu doet dit wel vaker helaas
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11   Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11 - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Marianne Vaatstra - Algemeen Dagblad 20/11
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemeen
» Algemeen
» horoscopen annette kok (algemeen)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Off Topic :: Nieuws van de Dag-
Ga naar: