Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Shadow People

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Shadow People Empty
BerichtOnderwerp: Shadow People   Shadow People Icon_minitimedo 9 jan - 23:28

Shadow People Images?q=tbn:ANd9GcSE5c-1pU2jWRuSEV6mhA8rmgphThYe0OWG1a3gzQiad9SKKo-7MQ


Het fenomeen Shadow People, oftewel Schaduw Mensen, was bij mij al een tijdje, enigzins, bekend maar
naar aanleiding van een melding werd ik er weer even bovenop gedrukt.

De melding was van iemand die in het ziekenhuis lag, zelf medium is en daardoor bekend met het zien 
van energieën.
In de nacht "zag" ze ook diverse energieën door de kamer en de gang gaan, wat haar niet verontruste 
maar heel begrijpelijk vond.
Wat haar wel heel erg verontruste was het feit dat zij wakker werd door een Schaduw Mens die in de
nacht over haar heen gebogen stond.

Het is te bizar om over na te denken maar echt wel waar, mijn moeder heeft het jaren geleden zelf ook
meegemaakt.

Meest bekende Schaduw Mensen zijn "de man met de hoed" en "de man met monnikskleding (of pij-achtig
gewaad).


Shadow People Z


Shadow People, zoals ze bekend staan, zijn negatieve energieën die er voor gekozen hebben om in de
duistere wereld te blijven en onheil brengen, zij worden (zo zei mijn moeder) ook wel onheils bode's
genoemd.
Zij (kunnen) voorbij komen wanneer er iets staat te gebeuren, niet altijd worden zij gezien.

Schaduw mensen komen om angst en verdriet te brengen, het zien van zo'n entiteit geeft je een enorm
angst en schrik gevoel.
Hoe meer angst....des te sterker de energie kan worden.
Schaduw mensen worden niet aangestuurd door een hogere energie, het is een groep duistere energieën.

Zij zeggen of doen niets maar het feit dat zij over je heen gebogen staan en je intens aankijken, geeft
zo'n enorme schrik dat het zelfs mogelijk is dat iemand zich letterlijk dood schrikt.
Niet iedereen is spiritueel geïnteresseerd en/of bekend met de aanwezigheid van energieën in en om het
huis; wanneer een "leek" bezoek krijgt van een Schaduw Mens bestaat de mogelijkheid van letterlijk dood
schrikken absoluut.

Zijn zij een voorbode voor de dood? 
Nee......maar in sommige gevallen is het wel het resultaat van hun bezoek.
Een schaduw entiteit is een negatieve energie die voor de duisternis heeft gekozen en daarin groeit.

Een negatieve energie bestaat enkel uit negativiteit. 
Daar kiest een energie niet voor, al tijdens leven bestaat deze uit negativiteit en kan alleen groeien door nog meer negativiteit of anderen pijn doen. 

Anderzijds is het mogelijk dat door alle, toegenomen, negativiteit tijdens leven, een energie zich liever terugtrekt in de 
duisternis, na leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Shadow People Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow People   Shadow People Icon_minitimevr 10 jan - 4:15

Zelf ben ik in mijn jeugd belaagd door schaduw mensen in Monnikkenpijen
Ik bevond mij toen in een zeer negatieve omgeving/deels gekozen toen/deels niet gekozen.
Heb mij in 1986 los kunnen maken van deze zeer negatieve entiteiten.
Ben nog blij met die beslissing al was de strijd zwaar.............
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
jack1




Registratie : 28-06-13
Leeftijd : 56
Geboortedatum : 09-08-67
Aantal berichten : 48
Vrouw Leeuw

Shadow People Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow People   Shadow People Icon_minitimevr 10 jan - 4:58

ik heb als kind genoeg last gehad van dit soort gasten...en ze kunnen wel degelijk praten! Ze lijken als doel te hebben om iemands leven zo triest en somber mogelijk te maken. Deze gasten laten zich niet met lieve woordjes naar het licht brengen....ze hardhandig aanpakken heeft meer succes en vooral niet bang zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Shadow People Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow People   Shadow People Icon_minitimevr 10 jan - 10:43

Maar.....wat zijn jullie ervaringen daar dan mee....?


Gevoelsmatig heb jij, Jack, als kind bezoek gehad van entiteiten maar ik twijfel er nog
aan of het Schaduw Mensen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Shadow People Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow People   Shadow People Icon_minitimevr 10 jan - 20:21

kom er vandaag nog op terug..........moet nu naar mijn werk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Shadow People Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow People   Shadow People Icon_minitimeza 11 jan - 20:12

Gedver, het idee alleen al dat er zo'n figuur over je heen gebogen staat.
Kan me voorstellen dat men zich dan letterlijk doodschrikt.

Weet wel dat mijn vriendin zo'n figuur regelmatig in een deuropening van haar slaapkamer zag staan. Ze zag dan een zwarte schim met een hoed op.
Ze heeft dit figuur alleen maar gezien tijdens de zwangerschap van haar oudste zoon.
Nu heeft deze zoon van inmiddels 25 jaar maagkanker en lymfeklierkanker.
Nu ga je dan toch wel denken of dit dan al niet voorzien was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Shadow People Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow People   Shadow People Icon_minitimezo 12 jan - 0:30

Het zijn onheils bode's maar of dat inderdaad zo'n tijd van te voren al, zoals bij je vriendin,
kan gebeuren durf ik niet te zeggen.

Weet wel dat toen het mijn moeder was overkomen, ze daar dagen daarna nog van slag
van was, je zeg haar soms zitten denken, als ik dan vroeg wat er was keek ze me aan en
zei dat ze hoopte dit nooit meer mee te maken.
Helemaal weg is het nooit gegaan bij haar, ik denk dat die aanblik tot aan haar dood in har
geheugen gegrift zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Shadow People Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow People   Shadow People Icon_minitimewo 5 feb - 8:03

Dat lijkt mij ook stug, maar ze zag wel tijdens haar zwangerschap dat donkere figuur in de deuropening staan.
Wie of wat dat dan was?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
Gesponsorde inhoud





Shadow People Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow People   Shadow People Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shadow People
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Paranormaal :: Onverklaarbaar-
Ga naar: