Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Buitenaards wezen in bos Bulgarije

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Buitenaards wezen in bos Bulgarije Empty
BerichtOnderwerp: Buitenaards wezen in bos Bulgarije   Buitenaards wezen in bos Bulgarije Icon_minitimeza 7 dec - 7:02

Buitenaards wezen in bos Bulgarije Ga1

Op diverse websites is een foto te zien van een groot buitenaards wezen dat zou zijn gefotografeerd in Plovdiv in Bulgarije.

Niet alleen in daar, maar ook aan de Argentijnse kust is een soortgelijk iets op een foto vastgelegd.

Het verhaal uit Bulgarije is dat een jeugdige groep kampeerders een foto maakt waarop verderop in het bos een buitenaards wezen is te zien, dat lijkt op een zogenaamde Gray alien.






Buitenaards wezen in bos Bulgarije Ga1
[font]




De commentaren zijn uiteraard niet van de lucht en veel mensen denken dat het een photoshop product is, maar er zijn er ook die daar anders over denken. 

Volgens Scott Walker van Ufo Sightings Daily zou dit heel goed een groot buitenaards wezen kunnen zijn en hij verwijst daarbij naar de gebeurtenis in Voronezh in Rusland. Hierover schreven wij ook al eerder en inderdaad werden door diverse getuigen dit soort grote buitenaardse wezens gezien.




[/font]
Buitenaards wezen in bos Bulgarije Ga2
[font]


Er is ook iemand uit Bulgarije die het volgende zegt, "Dit is niet nep. Ik woon in Bulgarije en ik heb dit ding gezien, alhoewel in een ander deel van het land, maar wel in een dicht bos. Ik zag het lopen vanaf een afstand en het leek erop dat het mij niet had gezien. Ik kan zeggen dat het dichtbij een vroegere militaire basis was. En ik lieg niet, ik weet wat ik zag en het kan mij niet schelen wat anderen ervan denken." 

Echter, na enig spitten op internet kwamen wij de volgende foto tegen op de website Alien Ufo Research.





[/font]
Buitenaards wezen in bos Bulgarije Ga3
[font]



Dit is een al vrij oude afbeelding en niemand weet eigenlijk iets sluitends over de herkomst ervan. Wat vorm en uiterlijk betreft lijkt het op het buitenaards wezen op de foto uit Bulgarije. 

De mogelijkheid bestaat dus dat men deze foto heeft genomen, een wat ander kleurtje heeft gegeven en in de Bulgaarse afbeelding heeft geplakt. Is dat niet het geval dan zijn er twee verschillende opnames van een merkwaardig buitenaards wezen. 

Toevallig zijn bij het Zuid Amerikaanse Inexplicata eveneens een aantal foto’s geplaatst van een gigantisch wezen. Ook deze lijkt enigszins op de buitenaardse zoals die voorkomt in de Bulgaarse foto.





[/font]
Buitenaards wezen in bos Bulgarije Ga4
[font]



De foto is op 19 november genomen in Argentinië, ergens aan de kust in de buurt van Buenos Aires.






[/font]
Buitenaards wezen in bos Bulgarije Ga5
[font]



Te oordelen aan de omgeving moet dit wezen minstens een meter of acht groot zijn. De foto wordt op dit moment geanalyseerd door de Argentijnse UFO Stichting. Wie weet komt er dus nog wat meer nieuws binnenkort. 


Bronnen:  Niburo - Ufo Sightings D

[/font]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Buitenaards wezen in bos Bulgarije Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenaards wezen in bos Bulgarije   Buitenaards wezen in bos Bulgarije Icon_minitimeza 7 dec - 7:50

Raar, dat dit altijd supervage foto's zijn....
Terug naar boven Ga naar beneden
conrodray

conrodray


Registratie : 08-11-12
Leeftijd : 62
Geboortedatum : 20-05-61
Woonplaats : schoonhoven
Aantal berichten : 314
Man Stier

Buitenaards wezen in bos Bulgarije Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenaards wezen in bos Bulgarije   Buitenaards wezen in bos Bulgarije Icon_minitimeza 7 dec - 9:59

wel jammer dat de foto's niet heel duidelijk is
wel is het mogelijk dat je met het oog wel duidelijk het wezen ziet maar met een opneme niet omdat,men bij opamen afhankelijk bent van de hoeveelheid licht
Terug naar boven Ga naar beneden
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Buitenaards wezen in bos Bulgarije Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenaards wezen in bos Bulgarije   Buitenaards wezen in bos Bulgarije Icon_minitimeza 7 dec - 21:40

Ik vind het ook altijd zo vreemd dat met de hedendaagse techniek van camera's en mobieltjes, de foto's altijd zo enorm wazig en onduidelijk zijn.
Heb er altijd zo mijn twijfels over.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
conrodray

conrodray


Registratie : 08-11-12
Leeftijd : 62
Geboortedatum : 20-05-61
Woonplaats : schoonhoven
Aantal berichten : 314
Man Stier

Buitenaards wezen in bos Bulgarije Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenaards wezen in bos Bulgarije   Buitenaards wezen in bos Bulgarije Icon_minitimezo 8 dec - 0:04

gezonde twijfel hoord er bij 
alles klakkeloos aan nemen zou niet goed zijn,zelf nadenken en een beeld van iets vormen zo zou het moeten zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Buitenaards wezen in bos Bulgarije Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenaards wezen in bos Bulgarije   Buitenaards wezen in bos Bulgarije Icon_minitimezo 8 dec - 0:35

Dat het mogelijk is, twijfel ik geen moment aan.
Ik ben zo ver dat ik weet dat buitenaardsen zich onder ons bevinden, alleen door het verschil in
trillings niveau, frequentie, kunnen wij hen niet zien, zij ons wel.

Dat foto's echter altijd op zo'n vreemde wijze genomen worden, ik moest eerst overigens echt
goed kijken waar de Grey stond, vind ik altijd vreemd.

En precies....met onze hedendaagse techniek zouden foto's veel beter genomen moeten kunnen
worden....veel gedetailleerder.

Ik twijfel aan deze foto....vond de Grey erg groot overigens maar aan de andere kant....welke
afmetingen hebben buitenaardsen eigenlijk....we, ik in ieder geval, gaan er vanuit dat ze onze 
afmetingen hebben maar of dat juist is weet niemand.

Buitenaardsen hier op Aarde, tussen ons in is absoluut geen vreemde gedachte.
De vreemde gedachte is juist weer om er vanuit te gaan dat wij alleen zijn in onze soort en contact,
hoe graag we dat eigenlijk ook willen, bij voorbaat al niet mogelijk is of zelfs onzin is.

Het is eerder een arrogante gedachte om er van uit te gaan dat WIJ een intelligent ras zijn en enig in
haar soort in het Melkwegstelsel (en daar buiten uiteraard) is.


Wat nu wanneer wij, Aardlingen, slagen in onze ruimtevaart missies om buitenaards leven te vinden
op een andere planeet, nu of in de nabije toekomst.
De Aarde staat op zn kop....de media viert hoogtij.......


Is het dan wel mogelijk?.......omdat WIJ dan buitenaards leven hebben "ontdekt"?


Waarom niet andersom?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
conrodray

conrodray


Registratie : 08-11-12
Leeftijd : 62
Geboortedatum : 20-05-61
Woonplaats : schoonhoven
Aantal berichten : 314
Man Stier

Buitenaards wezen in bos Bulgarije Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenaards wezen in bos Bulgarije   Buitenaards wezen in bos Bulgarije Icon_minitimezo 8 dec - 6:56

buiten aardsen kunnen wel zo klein zijn dat wij het niet door hebben dat ze al duizenden jaren onder ons zijn
wie zegt dat buitenaardsen menselijke vormen moeten hebben we zien het steeds terug op foto's daarom twijfel ik er nog weleens aan of de foto's wel echt zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Buitenaards wezen in bos Bulgarije Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenaards wezen in bos Bulgarije   Buitenaards wezen in bos Bulgarije Icon_minitimezo 8 dec - 8:22

Denk eerder dat geen....of misschien weinig....buitenaardsen menselijke vormen hebben....

Want....waarom dan weer menselijk?

Waarom niet reptilian....of een ander ras.....waarom juist weer menselijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
ThreeFingers




Registratie : 02-12-13
Aantal berichten : 38

Buitenaards wezen in bos Bulgarije Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenaards wezen in bos Bulgarije   Buitenaards wezen in bos Bulgarije Icon_minitimezo 8 dec - 21:57

Maire, je schrijft dat je weet dat ze er zijn. Waarop baseer je dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Buitenaards wezen in bos Bulgarije Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenaards wezen in bos Bulgarije   Buitenaards wezen in bos Bulgarije Icon_minitimema 9 dec - 7:54

Op eerdere channel gesprekken van Romeo en mij....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
ThreeFingers




Registratie : 02-12-13
Aantal berichten : 38

Buitenaards wezen in bos Bulgarije Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenaards wezen in bos Bulgarije   Buitenaards wezen in bos Bulgarije Icon_minitimema 9 dec - 21:38

Oke, ik ga even het Channelen opzoeken en doorlezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Buitenaards wezen in bos Bulgarije Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenaards wezen in bos Bulgarije   Buitenaards wezen in bos Bulgarije Icon_minitimema 9 dec - 21:43

Ha ThreeFingers....

Ik weet niet of er in de Channel topics een gesprek van ons bij staat over Buitenaardsen.
We hebben verschillende gesprekken gehad hierover de afgelopen jaren maar ik weet niet
of ik die op het forum heb gezet.

Gesprekken over en met Buitenaardsen hebben we gedoseerd gekregen om ons te laten wennen
aan het idee dat Buitenaardsen tussen ons in leven; wij hen niet kunnen zien ivm het frequentie
verschil maar zij ons wel kunnen zien.

Dat zij ons wel maar wij hen niet kunnen zien moet je zien als het verschil in school klassen
bijvoorbeeld.....de leerstof die een kind heeft in de 2e of 3e klas kan door een kind in de
5e of 6e klas worden begrepen maar andersom niet.
Terug kijken kan wel maar omhoog kijken niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
ThreeFingers




Registratie : 02-12-13
Aantal berichten : 38

Buitenaards wezen in bos Bulgarije Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenaards wezen in bos Bulgarije   Buitenaards wezen in bos Bulgarije Icon_minitimedi 10 dec - 3:48

Maire ik heb nog een ander stuk gevonden. Hier op het forum. Over Egypte waarin ook stond omschreven dat buitenaardse reuzen geholpen hebben met bv het bouwen van de piramides.

Ja ik snap wat je zeggen wil, net zo iets als " the Matrix "
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Buitenaards wezen in bos Bulgarije Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buitenaards wezen in bos Bulgarije   Buitenaards wezen in bos Bulgarije Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Buitenaards wezen in bos Bulgarije
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» buitenaards leven via metoriet op aarde

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Universum :: Buitenaards-
Ga naar: