Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Honden- en Kattenvoer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Honden- en Kattenvoer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honden- en Kattenvoer   Honden- en Kattenvoer Icon_minitimedo 7 nov - 4:34

Honden zijn absoluut geen graan-eters.....het is alleen maar vulsel in het hondenvoer.
Ik vind het eigenlijk ook bizar dat daar granen in zitten.
Ik heb zelf ook hondenbrokken (Beneful rund) waar een gedeelte graan in zit en ze krijgen 
's avonds blikvoer......vers vlees is uiteraard het beste maar dat is te prijzig voor me.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Honden- en Kattenvoer Empty
BerichtOnderwerp: Honden- en Kattenvoer   Honden- en Kattenvoer Icon_minitimedo 7 nov - 6:03

vers vlees kan ik ook niet betalen en vind ik persoonlijk ook niet zo fris, ik heb een granenvrije brok gevonden van een Nederlands merk op fb , die goed betaalbaar is

tip: de kattenbrokken van Aldi met de groene wikkel heeft vrijwel dezelfde samenstelling als Royal Canine, heb de samenstelling vergeleken en dat scheelt echt enorm Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Honden- en Kattenvoer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honden- en Kattenvoer   Honden- en Kattenvoer Icon_minitimedo 7 nov - 21:58

Goeie tip!

Ik merk iedere dag weer dat mijn honden de brokken waar granen of groenten in verwerkt
zijn, de gelige en groene brokjes, laten liggen.
Van droogvoer krijgen ze Beneful (rund) en wat Frolic Mini, Seth is niet echt een droogvoer
eter, Sjakie wel en vooral als er visite is; bij het begroeten komt ie iedere keer met een brokje
aandraven....pakken...opeten...aaien....nieuw brokje.....en dat herhaalt hij.

En iedere dag een "tandenborstel" waar Seth gek op is en Sjakie té gezond vindt.

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Gesponsorde inhoud





Honden- en Kattenvoer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Honden- en Kattenvoer   Honden- en Kattenvoer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Honden- en Kattenvoer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Off Topic :: Huisdieren-
Ga naar: