Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 "God heerft geen religie".

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




"God heerft geen religie".  Empty
BerichtOnderwerp: "God heerft geen religie".    "God heerft geen religie".  Icon_minitimevr 28 jun - 3:58

Ik kwam op Facebook een mooie spreuk tegen: God heeft geen religie".
Hoe waar is dit en zou de wereld er niet beter uitzien als er geen religie was?
Juist door religie ontstaan al die oorlogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
conrodray

conrodray


Registratie : 08-11-12
Leeftijd : 62
Geboortedatum : 20-05-61
Woonplaats : schoonhoven
Aantal berichten : 314
Man Stier

"God heerft geen religie".  Empty
BerichtOnderwerp: Re: "God heerft geen religie".    "God heerft geen religie".  Icon_minitimevr 28 jun - 6:29

hp de mensen hebben zelf het geloof in elkaar gezet en alles naar hun regels onder de naam van het geloof elkaar afslachten omdat het van god moet zo kom je wel van je verantwoording af.
wat nu de moslims doen in het westen hebben wij gedaan tijdens de kruistochten 'geloof je in god en jezus nee oke kop eraf'.
daarom ben ik ook voorstander van openbare scholen voor de kinderen moeten scholen een neutrale plek zijn zonder geloof of politieke strekking
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




"God heerft geen religie".  Empty
BerichtOnderwerp: Re: "God heerft geen religie".    "God heerft geen religie".  Icon_minitimevr 28 jun - 9:41

Daarom ben ik ook zo blij dat mijn ouders mij "zonder" geloof hebben opgevoed.
Ze zeiden dat we (mijn broers en ik) later zelf maar moesten kijken waar we in willen geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





"God heerft geen religie".  Empty
BerichtOnderwerp: Re: "God heerft geen religie".    "God heerft geen religie".  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
"God heerft geen religie".
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Sjamanisme, wicca, religies en andere culturen :: Cultuur, Geschiedenis & Religie-
Ga naar: