Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Mijn channeling omtrent 21-12-2012

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitimevr 7 dec - 2:01

Ik moest er maar eens nadrukkelijk voor uit komen, kreeg ik te 'horen'

En dus rolde deze tekst eruit.

Lieve lichtwerkers, drakenrijders en andere al dan niet zelfbenoemde wonderwerkers,

Nog veertien dagen en dan is het 21-12-2012,

Ik heb geen mooie channeling paraat, over hoe zwaar het allemaal is geweest en dat het bijna zover is dat al die bezwaarde lichtwerkers gaan dansen in de hogere dimensies die ons te wachten staan.

Wel een realistische:

21-12-2012 heeft geen hogere spirituele betekenis als de dag van vandaag.

Het heeft altijd al in onze mogelijkheden gelegen de wereld te veranderen. We hebben er alleen niet voor gekozen dat te doen. De echte wereldveranderaars zijn allang bezig. Ze werken iedere dag hard en met stugge volharding aan het veranderen van de wereld. Zij weten allang dat het een kwestie van verdomd hard werken is om de mensheid naar een hoger niveau te tillen. Zij staan anderen in raad en daad bij, proberen honger te stillen en vrede te stichten. Ze proberen dieren te redden en het milieu te besparen.

Jullie zijn altijd al de messias geweest waarop jullie zaten te wachten.

Groeten uit het licht en uit het hart van Snowhawk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitimevr 7 dec - 2:03

duidelijk jouw mening en dat is prima
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitimevr 7 dec - 2:09


Hier kan ik me in vinden en bij sluit ik me bij aan.....

Top Snow!!



:admin:



Laatst aangepast door Maire op vr 7 dec - 2:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitimevr 7 dec - 2:09

Het is geen mening.

Als ik ergens 'Groeten uit het Licht en uit het hart van Snowhawk' schrijf, gaat het niet om mijn mening.

Dan gaat het om iets wat via energetisch contact met 'mijn' cluster energieën tot stand is gekomen.

Ik heb een energetisch schop onder de kont gehad. Dat ik dit nadrukkelijk naar buiten moet brengen, want de teleurstelling zal enorm zijn onder veel van deze 'lichtwerkers' Hoewel ik nog steeds niet precies weet hoe, weet ik wel dat mijn 'werk' op spiritueel gebied pas na deze datum werkelijk van start gaat en dat het i.i.g. te maken heeft met de teleurstelling weg te poetsen van 'lichtwerkers' en hun zelfvertrouwen in hun eigen bewustzijn te herstellen.

Ik schrijf 'lichtwerkers' omdat ik persoonlijk niets heb met die term. We zijn dat allemaal. Dat is dan weer wel een mening, maar wel gebaseerd om empirisch waarnemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitimevr 7 dec - 2:10

Tnx Maire
Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitimevr 7 dec - 2:11


Ik weet dat het geen mening is....

Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitimevr 7 dec - 2:16


Mijn mening er over is al een tijd bekend....

Mayakalender luidt een nieuwe periode in......niet einde van de wereld
of ondergang van de mensheid....

Nieuwe periode en overgang naar 5e dimensie....hoger trillings niveau.


Het is geen doom kalender.....


Zo denk ik er althans over.....


Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Zonnehoed

Zonnehoed


Registratie : 03-11-12
Aantal berichten : 188
Vrouw

Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitimevr 7 dec - 4:13

Leuk om het hier over te hebben met elkaar. Ik denk dat de maya kalender afloopt niet betekent dat we een harde grens overschrijden. Toch merk ik dat triling toeneemt, of in ieder geval voor mij een een aantal mensen om mij heen meer betekenis heeft gekregen. Mijn hele benadering van energie en licht hangt op de ervaring van energie en die trilling. Ook terwijl ik hele andere doodgewone dingen aan het doen ben en probeer alles zo nuchter mogelijk te benaderen.

Tegelijkertijd..... Ik ben ape- nieuwsgierig of energetisch niet iets waar te nemen bij het passeren van de door anderen genoemde poort op bijvoorbeeld 12 over 12 op 12/12. Ik heb voor mezelf rond die tijd een korte pauze ingepland omdat ik dat even wil 'voelen'.
Zijn jullie niet nieuwgierig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitimevr 7 dec - 5:19



Dat is eigenlijk wel een heel goed idee.....12.12u op 12-12-'12


Misschien ook een melding van maken op de facebook pagina van SW?


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitimevr 7 dec - 8:33

Zonnehoed schreef:
Leuk om het hier over te hebben met elkaar. Ik denk dat de maya kalender afloopt niet betekent dat we een harde grens overschrijden. Toch merk ik dat triling toeneemt, of in ieder geval voor mij een een aantal mensen om mij heen meer betekenis heeft gekregen. Mijn hele benadering van energie en licht hangt op de ervaring van energie en die trilling. Ook terwijl ik hele andere doodgewone dingen aan het doen ben en probeer alles zo nuchter mogelijk te benaderen.

Tegelijkertijd..... Ik ben ape- nieuwsgierig of energetisch niet iets waar te nemen bij het passeren van de door anderen genoemde poort op bijvoorbeeld 12 over 12 op 12/12. Ik heb voor mezelf rond die tijd een korte pauze ingepland omdat ik dat even wil 'voelen'.
Zijn jullie niet nieuwgierig?


aaaaaaaaaaaaaaaaah smile De kalender loopt niet af. Echt niet. En natuurlijk kun je waarnemen dat trilling toeneemt, maar dat is omdat jij die hogere trilling veroorzaakt, het wordt niet veroorzaakt door een externe kracht of een datum.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
Zonnehoed

Zonnehoed


Registratie : 03-11-12
Aantal berichten : 188
Vrouw

Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitimevr 7 dec - 9:17

Zeg ik ook, maya kalender zegt me niet zo veel. Die trilling.... Dat weet ik nog niet... Das voor mij nog een zoektochtje, maar wel een leuke hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitimevr 7 dec - 22:21

Ik heb helemaal niets met 21-12-2012.
We zullen het vanzelf wel merken of er iets gaat veranderen aan de mensheid, of we een hoger trillingsniveua gaan krijgen, ook daar sta ik vrij sceptisch en nuchter in.
Denk ook dat als men met dit alles niets van doen heeft, 21-12-2012 als een gewone dag voorbij gaat.
En ook voor diegene die er al jaren naar toe leven, 21-12-2012 gaan als een gewone dag de geschiedenis is.
De wereld zal zeker niet vergaan en het is zeker geen einde van de kalender.

Denk wel dat als je er teveel mee bezig bent, dat je dan ineens ook "veranderingen" gaat opmerken, ligt denk ik meer aan de psyche (dat je dingen gaat inbeelden) dan dat er daadwerkelijk ook iets gebeurd.
Goh, heb ik toch de hele dag al hoogdpijn!! Tja, dat ligt dan echt niet aan 21-12-2012. Die hoofdpijn had je dan toch al wel gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitimeza 8 dec - 1:39

Er zijn mensen die op 21-12 een wonder verwachten en die zullen inderdaad teleurgesteld worden.Ik moet ineens denken aan een stukje wat ik gelezen heb.Woordelijk kan ik het niet vertellen maar het stond erzo ongeveer.(Jullie verwachten van God hulp en inzichten maar God wacht op jullie totdat jullie inzichten verkrijgen).God zit in ons.............wij dragen allemaal een stukkie levensbron met ons mee.Mij onderschrift onder mijn mailtjes is heel belangrijk voor mij.

God heeft geen handen en voeten en heeft de onze nodig om zijn werk ten uitvoer te brengen(in de stok van dick nijssen)



Ook moet ik aan dit stukje denken.





Een joodse man was heel ziek.

Een rabbi was dag/nacht aanwezig om hem te verzorgen.

Waarom heeft god mij verlaten vroeg de Man aan de Rabbi.

De rabbi antwoorde; maar ik ben er toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitimeza 8 dec - 1:46

gelukt

Wie de wereld goed rondkijkt ziet dat er maar bitter weinig te merken is van een aanstaand hoger trillingsniveau. Honger, oorlog, armoede, enz.

Er waren ook veel mensen die bleven roepen dat het goed zou zijn dat de boel (economisch) in elkaar zou storten, dat zou dan direct te maken hebben met 21-12-2012. Dan denk ik: weleens de menselijke geschiedenis bestudeert? Opgelet tijdens de geschiedenislessen? Want een ineenstorting van de maatschappij leidt nog steeds tot oorlog. Zo simpel is het. Kijk maar naar Griekenland: het fascisme en racisme groeit als kool. Wat er wel is gewonnen is dat er ook veel tegengeluid te horen is. Dat is wel een verschil met de aanloop naar de Tweede Wereldoorlog. Toen hoorde men maar mondjesmaat tegengeluid. Als Griekenland exemplarisch is voor de tenminste de Europese bevolking, dan zijn we wel wat gegroeid, maar nog lang niet zodanig dat we en mass een dimensie omhoog gaan schieten.

Wat ik wel zie is dat onder invloed van bepaalde planeten en hun interactie met elkaar de tijd rijp is voor bepaalde veranderingen: de revoluties die nu gaande zijn in het M-O, ten tijde van de Franse Revolutie waren er vergelijkbare planeetstanden.
In Egypte zie ik enorm verzet tegen de Moslimbroeders ontstaan. Men wil in Egypte geen streng Islamitisch klimaat en datzelfde geldt voor omringende landen.

Saoedi Arabie (wordt geleid door een koning met een soort van parlement. De koning is echter wel de ware machthebber) kiest al eieren voor z'n geld en voert al de nodige verandering 'uit zichzelf' door om te voorkomen dat ook daar revolte uitbreekt. Zo kunnen vrouwen gekozen worden in het parlement en volgens mij mogen ze inmiddels ook autorijden.

En dan hebben we het nog maar niet over de burgeroorlogen in diverse Afrikaanse landen..

Dan nog is het de vraag of men het oppakt of niet. Sterren dwingen niet, maar neigen, scheppen er de juiste energie voor, maar je moet er wel zelf wat mee willen doen.

@ Willeke: de laatste zin zegt in feite hetzelfde. Wij zijn alles wat we nodig hebben om iets te veranderen. We zijn de verlosser, God.




Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
Gesponsorde inhoud





Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn channeling omtrent 21-12-2012   Mijn channeling omtrent 21-12-2012 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn channeling omtrent 21-12-2012
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Ascensie, de Nieuwe Tijd, Lichtwerk & Lichtwerkers :: Nieuwe Tijd-
Ga naar: