Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Energetisch journaal 3- 4en 5 december

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energetisch journaal 3- 4en 5 december Empty
BerichtOnderwerp: Energetisch journaal 3- 4en 5 december   Energetisch journaal 3- 4en 5 december Icon_minitimezo 2 dec - 22:48

Energetisch journaal 3- 4en 5 december
Een bewogen week wordt het vol met situaties die de aandacht krijgen. Ik hoor dat er veel auto ongelukjes zijn ontstaan, beerputten die open getrokken worden, familie splitsingen, veel conflicten en vo...or moeilijke beslissingen staan. It is all in the game. We staan voor 12-12-12 en het is nog even bikkelen voor we echt de nieuwe dimensie ingaan! De grootste Vortex ooit waarna de omkering van 21-12-2012 kan beginnen!

Niets is voor niets en karma is nu eenmaal een boemerang en het is ‘pay back time’ zoals dat mooi heet. Je krijgt emotionele situaties op je bordje waarbij je denkt dat je afgestraft word maar denk alstublieft zo niet want het is echt de evolutie die weer de energieën van afkomst doen scheiden.
We bestaan echt wel uit dezelfde soort energie maar in andere moleculesoort, dat betekent dat ‘soort zoekt’ zich gaat bundelen….en sterker wordt!. Het dualisme is al erg te voelen in de maatschappij. Zelfs in families zie je de splitsingen voortkomen omdat het niet meer als ‘gelijke’ voelt, al heb je een bloedband. Ik heb twee jaar geleden ook de beslissing genomen om mijn familie te verlaten omdat het mij intens verdrietig maakte, een hele stap maar ik kreeg zoveel lichamelijke klachten en trok het niet meer. Ik moet zeggen, al hou ik intens veel van ze, het heeft mijn verlost van alle lichamelijke klachten en mijn waarde van het leven verhoogd. Die ‘verwijten’ had ik niet meer nodig om te groeien, had mijn les hieruit geleerd! Ik was eindelijk geen blok aan hun been meer (zo voelde het). Wat een (h)eerlijke verlossing.

Het leven bestaat uit PURE keuzes maken die je doen dansen in het zonlicht en doen verbinden met het maanlicht! Als iemand veel licht & kracht in zich heeft kan er,als je er niet bewust va bent heel veel energie worden afgetapt en dat maakt je leeg. ‘Vampieren van energie’ komt overal voor en iedereen doet het zolang je nog in ‘onbewustere’ staat leeft. Dus hoe je energiebeheer in balans door zo bewust mogelijk met je hoofd in je lichaam te zijn.

De bruggenbouwers & voorlopers zijn klaar voor de sprong en merken dat deze week alles word losgelaten wat niet meer belangrijk is, wat is afgewerkt en hebben ruimte gemaakt voor DE quantum sprong!! Voelen waarschijnlijk de kriebels en hebben berusting dat ze personen van wie ze houden niet mee kunnen nemen naar het level: ‘onvoorwaardelijk liefhebben’. Iedereen komt er uiteindelijk want dat heet evolutie heb geduld en weet dat van wie je houdt altijd energetisch lijntje loopt. Jullie verliezen elkaar nooit! Ook al doet iets erg pijn qua liefdesles, weet dat je hierboven met elkaar hebt afgesproken dat jullie elkaar de les ‘onvoorwaardelijk liefhebben’ zouden leren… Als de overgang zich weer aandient en je komt weer in de sferen terecht zul je elkaar de hand schudden en in elkaars armen vallen. Juist omdat de liefde tussen jullie zo groot is kon deze les worden geleerd!

De mens in proces: jullie staan voor een keuze, ga je mee of blijf je in je trilling zitten. Je twijfelt, angst heeft je in de greep! Je voelt dat je een keuze moet maken. Het maakt je moe, grieperig, zelfs ziek, neerslachtig en je ook stress voelen in je lichaam. Keuzes kunnen radicaal zijn, bijv in relatie sfeer of zelfs in loslaten in ieder geval heb je de ruimte om een keuze te maken? Overal zijn de bruggenbouwers aanwezig om je een hand toe te steken…. Liefde is overal, voel je niet (meer) afgewezen! Jij mag er zijn en jij bent het waard om het beste leven te verrijken met de beste versie van jezelf!

Het wordt een prachtige week vol inzichten en enorme zuiveringen. Zoals het weer wisselt is er niets zo veranderlijk als de mens. Laten we allen niet oordelen in het verleden, elkaar helpen in het nu en met elkaar de intentie van liefde verspreiden, DEAL?
Liefs Annemarie Sips
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Energetisch journaal 3- 4en 5 december Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energetisch journaal 3- 4en 5 december   Energetisch journaal 3- 4en 5 december Icon_minitimezo 2 dec - 23:37

Wat een teleurstelling zal het gaan worden als blijkt dat er niks nada geen quantum-sprong van onvoorwaardelijk liefhebben komt.

Ben benieuwd wat voor redenen er aangevoerd gaan worden waarom het niet zo ver is gekomen en welke nieuwe datum er wordt geprikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Energetisch journaal 3- 4en 5 december Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energetisch journaal 3- 4en 5 december   Energetisch journaal 3- 4en 5 december Icon_minitimema 3 dec - 0:00


Keuzes maken doe je altijd zelf.....jij bent degene die de keuze maakt en je bent vrij
in het maken van je keuzes.....

Of dat allemaal deze week staat te gebeuren.....weet ik niet.

Waar ik het zeer zeker mee eens ben is het feit dat het leven bestaat uit puur keuzes
maken, de mens beschikt over vrije wil en maakt zijn of haar eigen keuzes.
Dat door niet "los" te laten je jezelf ziek kunt maken, griep gevoelens, futloos door het
totale gebrek aan energie, stress en verdriet....klopt zeer zeker.

Het is alleen heel moeilijk om uit het stramien te komen, jezelf los te maken van oude
banden....oude gewoontes.....oude normen en waarden.....waarmee je bent opgegroeid
en die als een 2e huid aan je vast zitten maar zoveel energie kunnen kosten.

Ik ben het er absoluut mee eens dat wanneer je je van die banden kunt los wrikken en
kunt en dúrft te kiezen voor jezelf....je je zoveel beter en vrijer zult voelen.

Dat is een proces en lukt niet in een week (denk ik) en of dat op deze week slaat weet
ik ook niet maar het doet me er sterk aan denken.

Ik geloof sterk in de gang naar de 5e dimensie....maar in een geleidelijk proces.....

Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Gast
Gast




Energetisch journaal 3- 4en 5 december Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energetisch journaal 3- 4en 5 december   Energetisch journaal 3- 4en 5 december Icon_minitimema 3 dec - 0:14

Wat Annemarie Sips schrijft neem ik altijd met een korrel (zak) zout.
Zij is zo a-spiritueel al wat, mijn grote teen is nog spiritueler.
Deze tekst zal ze ook wel weer niet van zichzelf hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energetisch journaal 3- 4en 5 december Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energetisch journaal 3- 4en 5 december   Energetisch journaal 3- 4en 5 december Icon_minitimema 3 dec - 1:13

laat iedereen lekker doen waar hij of zij zichzelf goed bij voelt

@maire: dit is ook een geleidelijk proces wat al jaren speelt, dit is niet het eerste journaal, dit stuk gaat alleen over wat deze dagen de boventoon speelt, wat je ermee doet is aan jou
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Energetisch journaal 3- 4en 5 december Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energetisch journaal 3- 4en 5 december   Energetisch journaal 3- 4en 5 december Icon_minitimema 3 dec - 1:52

Yara schreef:
laat iedereen lekker doen waar hij of zij zichzelf goed bij voelt
Dat doe ik ook, maar ik heb uit betrouwbare bron dat Annemarie nogal eens dingen toeëigend die niet van haar afkomstig zijn. Wink
Dat wilde ik er even mee zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energetisch journaal 3- 4en 5 december Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energetisch journaal 3- 4en 5 december   Energetisch journaal 3- 4en 5 december Icon_minitimema 3 dec - 2:09

Ik weet dat ze commercieel is, maar dat moet ze zelf weten, ze heeft mij een paar jaar geleden dat mn vader net overleden was op een ander forum een heel uitgebreid privebericht uit zichzelf gestuurd en wat daarin stond klopte dus ik weet wat ze kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Energetisch journaal 3- 4en 5 december Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energetisch journaal 3- 4en 5 december   Energetisch journaal 3- 4en 5 december Icon_minitimema 3 dec - 3:00


Ik begrijp dat het het over deze dagen gaat Yara....ik zette de laatste regels verkeerd neer
denk ik....dan komt het anders over wat ik bedoel zie ik nu...

De overgang van de 4e naar de 5e bedoelde ik met een geleidelijk proces, dat is een
algemeen bekend feit.

Wat Annemarie schrijft is zeker niet verkeerd....je pakt er uit wat voor jou bestemd is....
wat op jou van toepassing is of goed voelt en dat kun je als een soort handvat gebruiken.

Of je dat wel of niet wilt.....met haar denkwijze wel of niet eens bent.....is ook de vrije keuze
die je als mens kunt maken.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Energetisch journaal 3- 4en 5 december Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energetisch journaal 3- 4en 5 december   Energetisch journaal 3- 4en 5 december Icon_minitimema 3 dec - 3:05

Mij gaat het niet om commercieel zijn, ik heb daar niet zo'n problemen mee. Dat is een afweging die iedereen voor zichzelf moet maken. En of Annemarie nu wel of niet iets kan op dit gebied, ik ken haar niet, dus daar doe ik geen uitspraak over.

Maar de spirituele evolutie van de mens is een proces dat decennia in beslag gaat nemen, zo niet eeuwen. 21-12-2012 is een onzin-datum. Zoals er de afgelopen decennia al talloze van die onzin-data voorbij zijn gekomen.

De evolutie vindt zijn voortgang in de bereidheid van het individu om zich te ontwikkelen. Dat is niet gebaseerd noch zal dat ooit gebaseerd zijn op een datum. De Maya's hebben zelf helemaal niets voorspeld rondom die datum. Ik kan dat niet genoeg herhalen.

De mensheid zit zo ergens tussen peuter- en kleutertijd in als het gaat om spirituele ontwikkeling, met enkele uitschieters. Dat is niet slecht of verkeerd, het is zoals het is.

Als we werkelijk onderweg waren naar die onvoorwaardelijke liefde, hoe kan het dan zijn dat we als mensheid accepteren dat in Syrie mensen worden gedood omdat ze vrijheid willen,

dat we accepteren dat in Afghanistan, Iran, Saoedi Arabie, India, Pakistan, Bangla Desh vrouwen als minderwaardig worden gezien, als schepsels die er alleen zijn voor de voorplanting en voor het plezier van de man.

dat we accepteren dat iedere drie seconden een meisje (kind nog) wordt uitgehuwelijkt

dat we accepteren dat er kinderslavernij bestaat

dat we accepteren dat er zoveel honger en armoede in de wereld is

dat we aan de zijkant blijven staan terwijl in Kongo, Somalie, Sierra Leone, enz. mensen worden omgebracht in vreselijke burgeroorlogen

Of dichterbij: dat we bedelaars negeren op straat in plaats van de helpende hand uit te steken. (Theo Maassen heeft onlangs in Eindhoven de proef op de som genomen)

Het rijtje is heel lang te maken.

Ik kan me voorstellen dat het erg cynisch overkomt, maar ik ben juist erg optimistisch. Want ik zie ook hoe organisaties als One, Amnesty International, Avaaz, enz. wereldwijde acties weten op te zetten die op kleine en grote schaal dingen veranderen en het leven van mensen redden.

En daar zit de crux als het gaat om al dat 21-12-2012 gedoe: We zullen het zelf moeten doen.
Die bedelaar die ene euro geven die je toch niet mist. Participeren met acties van bovengenoemde organisaties. Dat kost geen drol, dan alleen de moeite via internet ergens op in te tekenen.

En als je dat niet allemaal niet wilt, is dat jouw vrije wil. Heb dan alleen niet de illusie dat een bepaalde datum de wereld zal gaan redden.



Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Energetisch journaal 3- 4en 5 december Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energetisch journaal 3- 4en 5 december   Energetisch journaal 3- 4en 5 december Icon_minitimema 3 dec - 3:06

Highpriestess schreef:
Yara schreef:
laat iedereen lekker doen waar hij of zij zichzelf goed bij voelt
Dat doe ik ook, maar ik heb uit betrouwbare bron dat Annemarie nogal eens dingen toeëigend die niet van haar afkomstig zijn. Wink
Dat wilde ik er even mee zeggen.


Ik gebruik ook vaak genoeg teksten, om iets onder de aandacht te brengen wat ik ergens lees etc.
Als ik het interessant vind plaats ik het om te zien of anderen het ook interessant vinden, een
discussie op gang proberen te krijgen of gewoon omdat ik het mooi vind.
Wel met brondvermelding.


Ik vind het geen probleem om ergens artikelen vandaan te halen en te plaatsen die interessant kunnen zijn voor het forum.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Energetisch journaal 3- 4en 5 december Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energetisch journaal 3- 4en 5 december   Energetisch journaal 3- 4en 5 december Icon_minitimema 3 dec - 3:11


Snowhawk schreef:
Mij gaat het niet om commercieel zijn, ik heb daar niet zo'n problemen mee. Dat is een afweging die iedereen voor zichzelf moet maken. En of Annemarie nu wel of niet iets kan op dit gebied, ik ken haar niet, dus daar doe ik geen uitspraak over.

Maar de spirituele evolutie van de mens is een proces dat decennia in beslag gaat nemen, zo niet eeuwen. 21-12-2012 is een onzin-datum. Zoals er de afgelopen decennia al talloze van die onzin-data voorbij zijn gekomen.

De evolutie vindt zijn voortgang in de bereidheid van het individu om zich te ontwikkelen. Dat is niet gebaseerd noch zal dat ooit gebaseerd zijn op een datum. De Maya's hebben zelf helemaal niets voorspeld rondom die datum. Ik kan dat niet genoeg herhalen.

De mensheid zit zo ergens tussen peuter- en kleutertijd in als het gaat om spirituele ontwikkeling, met enkele uitschieters. Dat is niet slecht of verkeerd, het is zoals het is.

Als we werkelijk onderweg waren naar die onvoorwaardelijke liefde, hoe kan het dan zijn dat we als mensheid accepteren dat in Syrie mensen worden gedood omdat ze vrijheid willen,

dat we accepteren dat in Afghanistan, Iran, Saoedi Arabie, India, Pakistan, Bangla Desh vrouwen als minderwaardig worden gezien, als schepsels die er alleen zijn voor de voorplanting en voor het plezier van de man.

dat we accepteren dat iedere drie seconden een meisje (kind nog) wordt uitgehuwelijkt

dat we accepteren dat er kinderslavernij bestaat

dat we accepteren dat er zoveel honger en armoede in de wereld is

dat we aan de zijkant blijven staan terwijl in Kongo, Somalie, Sierra Leone, enz. mensen worden omgebracht in vreselijke burgeroorlogen

Of dichterbij: dat we bedelaars negeren op straat in plaats van de helpende hand uit te steken. (Theo Maassen heeft onlangs in Eindhoven de proef op de som genomen)

Het rijtje is heel lang te maken.

Ik kan me voorstellen dat het erg cynisch overkomt, maar ik ben juist erg optimistisch. Want ik zie ook hoe organisaties als One, Amnesty International, Avaaz, enz. wereldwijde acties weten op te zetten die op kleine en grote schaal dingen veranderen en het leven van mensen redden.

En daar zit de crux als het gaat om al dat 21-12-2012 gedoe: We zullen het zelf moeten doen.
Die bedelaar die ene euro geven die je toch niet mist. Participeren met acties van bovengenoemde organisaties. Dat kost geen drol, dan alleen de moeite via internet ergens op in te tekenen.

En als je dat niet allemaal niet wilt, is dat jouw vrije wil. Heb dan alleen niet de illusie dat een bepaalde datum de wereld zal gaan redden.



Hier heb je helemaal gelijk in Snow, sta ik vierkant achter.

Overigens, het gedoe over het vergaan van de wereld op 21/12/2012 is totale onzin.
Die kalender, die voor de Maya cultuur heel belangrijk was EN uitgebreid, loopt op die datum af.

Althans deze periode komt ten einde en een nieuwe periode gaat starten......geen einde van de mensheid.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Energetisch journaal 3- 4en 5 december Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energetisch journaal 3- 4en 5 december   Energetisch journaal 3- 4en 5 december Icon_minitimema 3 dec - 3:19

Nee, hij loopt niet af, dat is dus juist de misvatting die er bestaat. Er loopt een baktun af, maar de Grote Telling zelf loopt gewoon verder. Aan dat aflopen van die baktun dichtten de Maya's geen bijzondere waarde toe. Ook dat is een misvatting.

Onlangs een uitgebreid artikel hierover gelezen in EOS, een wetenschappelijk blad waarbij heel uitgebreid een professor aan het woord kwam die zich al decennialang bezig houdt met de Maya-kalenders.

Ik had al lang mijn twijfels over deze datum, vanwege een artikel dat ondermeer een Maya-ouderling aan het woord laat die constant verzucht dat de huidige Maya's echte problemen hebben, zoals aanhoudende droogte en dat hem niets bekend is van dat er iets bijzonders is met 21-12-2012.

Er zijn wel Maya-ouderlingen die dat beweren, maar dat zijn of zelf uitgeroepen ouderlingen (de stam kent ze helemaal niet als ouderling) of ouderlingen die zo slim zijn te snappen dat er tot die datum geld aan valt te verdienen. Toerisme viert namelijk hoogtij. Daar profiteren de Maya's van. Begrijpelijk, gezien de over het algemeen erbarmelijke omstandigheden waarin de Maya's leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energetisch journaal 3- 4en 5 december Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energetisch journaal 3- 4en 5 december   Energetisch journaal 3- 4en 5 december Icon_minitimema 3 dec - 3:56

misschien is het handig om hier een discussie in een nieuw topic over te voeren, anders krijgen we dit steeds, ik heb met sommige dingen ook niets of minder, dan post ik daar gewoon niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Energetisch journaal 3- 4en 5 december Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energetisch journaal 3- 4en 5 december   Energetisch journaal 3- 4en 5 december Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Energetisch journaal 3- 4en 5 december
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Energetisch Journaal 2 december 2012
» Ervaring 16 december 2012
» vandaag 3 december WORDT EEN BIJZONDERE DAG…
» Satanisch ritueel op 21 december 2012
» Spirituele beurs te Rijswijk 30 november en 1 december

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Ascensie, de Nieuwe Tijd, Lichtwerk & Lichtwerkers :: Nieuwe Tijd-
Ga naar: