Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Totemdierreis

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Totemdierreis Empty
BerichtOnderwerp: Totemdierreis   Totemdierreis Icon_minitimema 5 nov - 1:57

Hoewel vaak te lezen is dat je je totemdier ontmoet in de onderwereld, ben ik van mening dat je beter naar de bovenwereld kunt afreizen om je totemdier te ontmoeten, voor zover het gaat om mensen die vooral eens kennis willen maken met het fenomeen trance-reizen.

Normaliter is het ontmoeten van je totemdier via een trancereis een van de eerste reizen die je volbrengt. Je totemdier heeft namelijk ondermeer als taak je te beschermen tijdens trancereizen.

Naar de onderwereld afreizen is niet zo'n slim plan. Hier huizen namelijk de minder prettige wezens die zich vooral zullen manifesteren ten gevolge van je eigen onverwerkt verdriet, weggestopte angst enz. Het bezoeken van de onderwereld is dan ook een heftige gebeurtenis die je zeker niet in je eentje zou moeten willen volbrengen.

Wil jij je totemdier ontmoeten, volg dan dit topic en geef aan dat je interesse hebt. Met enige regelmaat zal ik via de chat een totemdierreis aanbieden. Gratis natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
Zonnehoed

Zonnehoed


Registratie : 03-11-12
Aantal berichten : 188
Vrouw

Totemdierreis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Totemdierreis   Totemdierreis Icon_minitimedo 8 nov - 2:27

Als je een totemdierreis gaat aanbieden, bied ik me graag aan. Heb een jaar geleden een sjamanistisch consult bij iemand gedaan. volgens mij was het een zielenreis. ze kwam ook een bijzonder dier tegenkwam voor mij. Het klopte zeker wel. Ben benieuwd of dit mijn totemdier is, of dat er inmiddels een ander dier op de voorgrond treedt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Totemdierreis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Totemdierreis   Totemdierreis Icon_minitimedo 8 nov - 3:15

Ik ga dit topic zeker volgen, ik ben niet zo op de hoogte van totemdieren, maar het lijkt me reuze interessant om er over te lezen.
Meld je ook van tevoren of je op de chat gaat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Totemdierreis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Totemdierreis   Totemdierreis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Totemdierreis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Sjamanisme, wicca, religies en andere culturen :: Sjamanisme-
Ga naar: