Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Meelopen met iemand in haar vorig leven

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Meelopen met iemand in haar vorig leven Empty
BerichtOnderwerp: Meelopen met iemand in haar vorig leven   Meelopen met iemand in haar vorig leven Icon_minitimewo 7 nov - 6:48

Een aantal jaren geleden, zo'n jaartje of 15, wilde de toenmalige vriendin van mijn broer onder trance naar een vorig leven.
Ze had daar een beetje angst voor, dus ik beloofde om met haar mee in trance te gaan.

Dus dat geschiedde.
Mijn leermeester zou ons in trance brengen of helpen, hoe je het ook noemt

We waren al snel in trance en ik weet nog goed dat ik achter haar aanliep, alsof in een droom. Zo liep ik achter haar aan door een laan met bomen.
Ik wist al wat ze ging doen voordat ze het daadwerkelijk ging doen.
Zo wist ik dat ze een kast zou openen en een fotoboek versiert met kleine bloemetjes zou pakken. En ik wist ook dat er in heel dat fotoboek lege bladzijden stonden, zonder foto's.

Ik vind het nog steeds bijzonder dat ik met haar meeging in die trance en dat ik achter haar aanliep in haar vorig leven. Een beetje als een beschermengeltje. engel
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meelopen met iemand in haar vorig leven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kan de ziel van een overleden iemand door je heen gaan?
» Is er leven op Mars ontdekt?
» buitenaards leven via metoriet op aarde
» Eben Alexander weet het zeker, er is leven na de dood.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Spirituele Onderwerpen :: Reincarnatie-
Ga naar: