Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum

IndexInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

Deel | 

"Holocaust Hoax"

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
romeo

Registratie : 07-11-12
Aantal berichten : 11

BerichtOnderwerp: Re: "Holocaust Hoax"   zo 1 dec - 23:04

Mooi om de reacties te lezen op het stuk.
Toen ik het voor het eerst onder ogen kreeg draaide mijn maag om in ging mijn systeem letterlijk in de weerstand.
Dit stuk druiste in tegen alles wat ik voor waar heb aangenomen over de het vernietigen van de joden en andere minderheidsgroeperingen door de nazi's 
Tegen wat ik hierover had gelezen van overlevenden en tegen alles wat ik had gezien tijdens mijn bezoeken aan Auswitz en Birkenau
Toen mijn emotie hierover wat was gezakt heb ik het artikel met Maire gedeeld en zij heeft besloten om het ook te plaatsen op het forum.
Wij doen samen aan waarheidsvinding over complottheorieën dus moeten we deze theorie ook durven onderzoeken.
De eerste antwoorden die wij hierover ontvingen was dat er velen miljoenen joden zijn omgebracht door de nazi en dat informatie over aantallen voor en na de oorlog onbetrouwbaar zijn.
Dat geeft ons in kracht om hier dieper in te duiken

En wat betreft de opmerking van Rutten....
die deel ik ook want we leven in een vrije wereld dus mag een ieder zijn mening hebben over de jodenmoord door de nazi's
Ik heb een collega complotter die op basis van dit en andere stukken niet geloofd in de jodenmoord.
Dat mag en we kunnen er samen over praten en elkaars mening hierover respecteren
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin

Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 41
Geboortedatum : 17-04-77
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

BerichtOnderwerp: Re: "Holocaust Hoax"   zo 1 dec - 23:18

Voor iemand die zoiets ergs als de holocaust ontkent heb ik geen respect, dat heeft nl niets met vrijheid van meningsuiting te maken, maar met respect voor alle doden en de familieleden die zonder hun overleden familieleden verder moeten.
T is niet voor niets strafbaar net als Mein Kampf niet mag worden uitgebracht in Nederland.
Maire
Admin

Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 61
Geboortedatum : 03-09-57
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

BerichtOnderwerp: Re: "Holocaust Hoax"   zo 1 dec - 23:29

Het is een gegeven feit dat iedereen een eigen mening heeft, ieder zijn of haar eigen waarheid
heeft.

Ik kan met geen enkele mogelijkheid ook maar even stil staan bij het feit dat alles wat wij weten
over de Holocaust op onwaarheid berust.
Iedere haar gaat hiervan overeind staan bij me, ik kan me achter die stelling beslist niet plaatsen.

Feit is echter wel dat deze stellingen naar buiten worden gebracht, wij zijn van de generatie na
de oorlog en hebben alle gruwelijkheden direct van onze ouders die W.O.II hebben meegemaakt.
De generatie's na ons komen steeds verder hiervan af te staan en hebben het er zelfs over om
"dit" eindelijk eens te laten rusten......wánt het is immers al zo lang geleden.

Er hoeft maar een klein ding te gebeuren of een W.O.III staat voor de deur als je kijkt naar alle
onrust in de wereld; naar de onrust onder de verschillende religie's.
En een W.O.III zal nog erger zijn, nog ingrijpender.

Uiteraard....we leven in een vrije wereld.....ieder mag zijn eigen mening en waarheid hebben.....en
daar ook in geloven.....maar te stellen dat de holocaust overdreven is en op onwaarheden berust.....
daarmee veeg je een hele W.O.II....alle gruwelijkheden die het Jodenvolk daarin is aangedaan....
compleet van tafel.....en ik weiger op alle fronten daar ook maar enige twijfel over te hebben.
Dat zou betekenen dat onze ouders hier verhaaltjes over hebben verzonnen.
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: "Holocaust Hoax"   

"Holocaust Hoax"
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Genootschappen :: Complot theoriën-
Ga naar: