Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Energieën

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Energieën   Energieën Icon_minitimevr 22 nov - 2:43

Hoi allemaal,

Een paragnost heeft me eens verteld dat ik (negatieve) energie vasthou van andere mensen; laatst ook vertelde iemand me dat.
Nu moet ik zelf ook zeggen dat ik me bij die dame erg onrustig voelde (ik voelde me helaas daardoor persoonlijk aangevallen, wat me nog onprettiger maakte), en dat heb ik beslist niet bij iedereen.
Sterker nog bij sommige mensen voel ik me heel prettig, op mijn gemak en bij sommige anderen voel ik me zeer onprettig of onrustig. Maar ongetwijfeld is ook dat bij jullie herkenbaar!?

Bij dieren heb/krijg ik meestal positieve energie. Ik heb gevoelsmatig heel veel met dieren, vooral honden en blijkbaar katten ook.


Ligt dat echt aan mij of de interactieve energie van beiden of wat dan ook? (weet van deze materie niet heel veel)

Mijn vraag is nu hoe ontdoe ik mijzelf hiervan en hoe kan ik het voorkomen?




Flyingwings
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimevr 22 nov - 2:58

Het meeliften van een energie, dus ook een negatieve energie (of energie vampier) kan
overal en op ieder moment gebeuren zonder dat je er iets van merkt.

Je gaat het merken door een drukkende sfeer in huis, erg moe zijn....dat kunnen tekenen
zijn dat er een negatieve energie in huis is.

Je kunt in gesprek gaan met de energie en vragen wie, waar, hoe en waarom bijvoorbeeld.

Belangrijk is dat jij in deze de hogere macht bent en uitdrukkelijk bekend maakt dat de
energie uit je huis moet verdwijnen.....dat kun je doen door dit hardop te zeggen en de
deur ook open te zetten.....daarna brand je een kaarsje.

Andere mogelijkheid is je huis te laten reinigen....ik ben daar niet bekend mee maar ik weet
dat Cindy daar meer van af weet.

Nog een mogelijkheid is, dat de energie met je meegelift is middels een visitekaartje
bijvoorbeeld of via kleding van iemand, een voorwerp wat al heel lang in je huis ligt of een
erfstuk is......als bekend is dat het daarvan afkomstig is dan moet dat uit je huis en liefst
worden verbrandt.

Voorkomen kun je het vrijwel niet omdat je een energie overal op kunt lopen en mee kunt
laten liften.

Ik hoor hier heel graag meer over en wil je ook helpen om met de energie in gesprek te
gaan wanneer je het gevoel hebt dat het nog steeds in huis is.

Zowel Conrodray, Cindy, Romeo en ik hebben hier ervaring in en kunnen je hierbij helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimevr 22 nov - 7:56

Je kan ook jezelf elke morgen visualiseren in een piramide van zonlicht, zwarte negatieve energie ketst daarop af, ook als je ergens bent en je merkt dat er een negatieve sfeer hangt kan je dit doen, op den duur zal je het minder vaak hoeven doen, ik doe het voor mezelf en mn huis en het scheelt enorm. :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimezo 24 nov - 3:37

Bedankt Maire en Yara, ik ga jullie tips gebruiken.
Ik hou jullie op de hoogte!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimezo 24 nov - 3:37

Da's een goeie tip Yara!
Zelf gebruik ik altijd een omhulsel van wit licht, maar een piramide heeft inderdaad stevige hoeken, waarop negativiteit af kan ketsen. Thnx!

Met energie, bedoel je dan de negatieve emoties, gevoelens van een persoon met wie je contact hebt Flyingwings?
Of hebt je het dan over meeliftende energieën die van de ander meegaan met jou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimema 25 nov - 23:18

Ik bedoel beide.

Hoewel in dat laatste geval merk ik dat dus zelf niet moet ik zeggen.
In het contact met andere mensen (en ook dieren) merk ik dat ik de emoties/stemmingen aanvoel en onbewust overneem.
 

In het geval van de dame die ik had bezocht, denk ik toch dat ik bij haar juist een negatieve emotie voelde en/of vice versa. Het kan wellicht ook zijn dat daarbij een negatieve energie was meegelift met mij.

Het vreemde is dat ik maandag juist mensen aantrok, positief en voelde me ook gewoon zeer goed voelde.

Ik heb de methoden van Maire en van Yara van het weekend gedaan. Dat heeft dus geholpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimevr 29 nov - 6:58

Ondanks het positieve merk ik toch dat er nog iets mis is; ik ben de laatste tijd extreem moe.
O.a. wijt ik dit aan bepaalde gebeurtenissen in mijn leven, met mensen. Ik heb vermoedelijk nog negatieve energie van anderen in mij.

Hoe kom ik daarvan los?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimevr 29 nov - 7:25

Het extreem moe zijn herken ik al komt dat bij door bloedarmoede.
Je bent niet door werken, sporten of wat dan ook moe en kunt het ook niet
bijslapen, zeg maar.......het moe zijn is heel intens en kan je van het ene op het 
andere moment overvallen.
Dat is hetgeen ik voel door de bloedarmoede.

Je geeft aan dat je het moe zijn wijt aan bepaalde gebeurtenissen in je leven,
aan mensen......

Wanneer je bepaalde, soms ingrijpende, gebeurtenissen niet goed verwerkt blijft
dat sluimeren, dat sleep je met je mee.
Als je door de gebeurtenissen overspannen raakt of een burn-out krijgt is het
zaak hier met een huisarts over te praten.......hiervan kun je ook intens moe zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimevr 29 nov - 7:50

Behalve dat mensen negatieve energie aan je mee kunnen geven heb je ook mensen die je bewust, maar vaak onbewust leegtrekken, ik heb hier jaren last van gehad, heb nu ME CVS met chronische vermoeidheid doordat ik door bleef rennen en dan zegt je lichaam op een bepaald moment HO ik trek het niet meer, bij mij begon het ook met een burnout die maar niet overging, nu ik sinds een aantal jaar de visualisatie oefeningen van hierboven doe en ook een aantal levenspatronen uit vorige levens heb laten verwijderen (blinde vlek, zelf zie je het niet) is dit een stuk verbetert, wat ook helpt is extra B12 en vitamine D, voor de b12 heb ik smelttabletten en een lichtlamp voor de vitamine D, maar het is per persoon verschillend wat wel en niet werkt, wat nu voor jou belangrijk is te herkennen wanneer je je hoe voelt en wie er dan bij je is of wat je aan t doen bent en hoe je je dan voelt, bewustzijn, dan pas kan je er op gaan reageren, wel een tip: ik ging iets te snel van start en deed van alles tegelijk en dat verergerde het eerst dus stapje voor stapje dingen aanpassen in je leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimevr 6 dec - 0:25

Dank voor de tips. 

Bloedarmoede komt wel bij ons voor; ik zou het kunnen navragen bij de huisarts. Ik slik zelf wel vitamine B.

Bepaalde gebeurtenissen uit het verleden heb ik reeds verwerkt en ik probeer dingen los te laten, wat wel makkelijker gaat.

Wel herkenbaar Yara: ik ben iemand die veel tegelijk wil doen. Daar heb ik eigenlijk altijd al last van.  In mijn leven is er 1 persoon die me energetisch leegtrekt; ik probeer die te vermijden maar dat gaat niet altijd. Ik merk dat ik bij geen contact me goed voel, bij contact gaat het geestelijk en lichamelijk niet goed.

Wat heb ik gemerkt dat meditatie mij veel rust, ontspanning en kracht geeft, dus ga er daar meer aandacht en tijd aan besteden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimevr 6 dec - 0:57

Ik ben trouwens nog wel erg geïnteresseerd in huisreiniging. Kun je dat ook zelf doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimezo 8 dec - 8:22

Ja, dat kun je ook zelf doen, wanneer je er zeker van bent dat er niet een negatieve energie in je woning aanwezig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimewo 11 dec - 1:53

Dat is mooi, maar hoe dan!? Kaarsen? (dat is wat mij invalt)
Zoals gezegd ik ben een leergierig persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimewo 11 dec - 2:25

Gaat het om het verwijderen van emotionele resten, of om het verwijderen van entiteiten?
Emotionele resten zijn vrij eenvoudig te verwijderen met wierrook, gewoon door alle kamers in huis lopen met wierrook.
Het verwijderen van entiteiten is mss iets waar je hulp bij nodig hebt van iemand die dat vaker heeft gedaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimewo 11 dec - 2:34

als er wat agressiefs in je huis zit, zou ik geen wierook of salie branden, je zet dan nl even de deur naar de andere kant op een kier en sterke negatieve entiteiten kunnen dan zeg maar kennissen binnenhalen, ik heb overigens niet direct het gevoel dat dit bij jou het geval is, maar t is wel oppassen om zelf te gaan reinigen als je niet goed weet van hoe en wat, daarom worden reinigingen van meerdere entiteiten uit een huis vaak door 2 mensen gedaan, een reinigt dan en de ander schermt af
Ik doe het eigenlijk wel altijd alleen, maar dat is omdat ik dit al van kinds af kan, voor mij is het iets wat erbij hoort, net als dat ik langs een kerkhof of ziekenhuis loop, altijd wel iemand/iets de weg te wijzen.
Zou dus als je het gevoel hebt dat er meer is wel iemand erbij halen. Ik doe geen lokaties sorry, probeer mn paranormale deurtje praktisch gesloten te houden, omdat het heel zwaar is als je hem echt open zet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitimevr 13 dec - 2:02

Bedankt voor de tips Cindy en Yara.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Energieën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energieën   Energieën Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Energieën
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Spirituele Onderwerpen :: Algemeen-
Ga naar: