Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Countdown Café.......

Ga naar beneden 
+4
Cindy
willeke1957
Yara
Maire
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Cindy
Co-Admin



Registratie : 05-11-12
Aantal berichten : 935

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimema 3 feb - 23:15

Hier af en toe geen internet, valt geen peil op te trekken.
Maar het is wel lekker zonnig weer!

Beetje kalm aan doen met je knie, Maire.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimema 3 feb - 23:47

Hier schijnt het zonnetje ook gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedi 4 feb - 0:26

Yara schreef:
zijn mooie topics, maar misschien eerst even het team pb-en voor je meer plaatst :)


 ????


Laatst aangepast door Highpriestess op di 4 feb - 6:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedi 4 feb - 6:11

de E-Smoker bevalt prima.......heb vandaag er weer van genoten..........
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedi 4 feb - 6:18

Mooi om te horen, Willeke.
En voel je jezelf al wat fitter ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedi 4 feb - 6:32

nou,ik barst sowieso al van de energie sinds ik een maand geleden het werk gevonden heb waar ik mijn ziel en zaligheid ik kan leggen.  feest1 ..........maar het hoesten wordt wel minder
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedi 4 feb - 6:41

rustig aan met je enkel Maire, heb je wel iemand die de hondjes voor je kan uitlaten, kan me voorstellen dat dat nu een hele opgave is

Cindy, balen dat je internet zo instabiel is, misschien onderhoud???

zijn e-smokers nu zo gezond, ik dacht dat daar gewoon nicotine inzat dus is het dan echt gezonder?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedi 4 feb - 6:47

E-smoker is in die zin gezonder dat je niet alle toegvoegde pruttel inhaleert.
Al blijft het pg-bestanddeel nog ff een vraagteken. Pg zit ook in gewone shaggies maar dan vele malen meer dan in e-liquid.

Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedi 4 feb - 6:48

Nee honden doe ik zelf uitlaten, op mn gemak lukt dat aardig....net wel even naar de buren 
gelopen voor paracetamol en een fles frisdrank, had niets meer in huis, voor de honden nam z
e bij AH even blikvoer mee.

Donderdag komt Romeo voor een sessie en oefenen met hypnose....hij neemt boodschappen
mee zei hij vanochtend.

Conrodray had gisteren een app gestuurd dat als er iets is ik aan de bel moet trekken.

Zo kom ik er wel doorheen gelukkig, ik durf niet te fietsen nu en het lopen gaat ook niet
geweldig....kan denk ik ook niet fietsen want ik kan mn knie vrijwel niet buigen.

Joggen stel ik maar even uit denk ik..........


 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedi 4 feb - 6:54

t is dat ik zo ver bij je vandaan zit Maire, anders had ik ze graag voor je mee uit genomen, maar wel fijn dat iedereen wat doet die dat kan :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedi 4 feb - 6:56

Anders ik wel, Maire.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedi 4 feb - 6:57

Bij een E-Smoker inhaaleer je de nicotine maar het teer niet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimewo 5 feb - 20:35

Klopt, maar ze waarschuwen wel dat je niet van de ene verslaving in de ander valt.
Dus wel op tijd gaan afbouwen om mettertijd helemaal te stoppen en ook met de e-smoker, want al die smaakjes kunnen dan ook weer verslavend gaan werken.
Want de moet ook van de handeling af zien te komen en niet alleen van de nicotine.
Hoeveel mg. nicotine neem je nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimewo 5 feb - 22:20

Ik ga eerst eens proberen om glucosamine chrondroïtine te nemen, sprak een buurvrouw
van de week, zij en haar man hebben allebei artrose, allebei de cortisonen injecties ook
gehad en zijn sinds een jaar op deze tabletten......lopen weer als een kievit.

Ik ben namelijk ook bang eigenlijk voor het psychische effect na de operatie dat ik nooit
meer mn voet/enkel kan bewegen en opnieuw moet leren lopen......dat idee vind ik eng.

Loop nu als een krant in huis....vooral als ik net mn bed uit ben....werkelijk alles doet zeer nu.
Alles raakt overbelast door verkeerd lopen.....ik zit met een hele dikke knie waar ik vrijwel
niet op kan lopen.
In de loop van de dag trekt het aardig bij maar tegen de avond is het weer een ramp.

Verder gaat het wel lekker geloof ik.
 
 okay
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimewo 5 feb - 22:56

Glucosamine met chondroteïne is een goed suppelement! Enige nadeel is, dat het niet genezen kan, wat al stuk is. Maar het kan een proces wel afremmen.
Er is niets beroerder, dan niet goed kunnen lopen, Maire..... en al helemaal vervelend dat je de rest van je lichaam gaat overbelasten, en daar weer klachten door krijgt.

Een vriendin van mij liep drie jaar terug een verbrijzelde enkel op, door een paardrij-ongeluk. Die hebben ze ook vast moeten zetten. Ze liep na drie maanden alweer als een kievit, en doet praktisch alles ermee. Verder heeft ze ook nog een beroep, waar ze heel veel bij moet lopen. Ik kan me er alles bij voorstellen, dat je er als een berg tegenop ziet, Maire. Maar dit is zo ook geen pretje meer.....
Ik hoop voor je, dat het allemaal snel wat bij mag trekken, op wat voor manier dan ook.

Toen ik met dat gipsbeen zat, werd de wereld opeens ook heel klein en ik kon er slecht mee omgaan, dat ik m'n bewegingsvrijheid kwijt was. Klachtenvrij ben ik ook nog steeds niet, maar herstellen na een breuk kost tijd, veel tijd. Maar het is niet anders.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimewo 5 feb - 23:03

Toevallig bij ons in de gezondheidswinkel een folder meegenomen van het merk Dexsil.
Dat hebben ze in gel of in vloeibare vorm.
Dexsil Forte bevat Silicium, MSM, Glucosamine en Chondroïtine.
En Dexsil Organisch Silicium is echt alleen silicium.

Misschien even op DEZE WEBSITE kijken.


ik was hier ook voor op pad gegaan voor mijn man voor zijn versleten schouder.
De forte had geen nut meer, omdat er geen kraakbeen meer zin zijn schouder zit.
De Silicium denkt hij nog over na, want dat versterkt blijkbaar omliggend weefsel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimewo 5 feb - 23:10

Over silicium heb ik een beetje mijn twijfels, dat belooft meer dan het in werkelijkheid doet.
Wat eigenlijk altijd wel goed werkt, bij gewrichten die niet soepel meer zijn, is hyaluronzuur. (dat is een lichaamseigen stof, die de aanmaak van synovia stimuleert en verbetert) Je kunt dit laten injecteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Highpriestess

Highpriestess


Registratie : 29-11-13
Woonplaats : Ergens in met mooie Brabant
Aantal berichten : 207

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimewo 5 feb - 23:13

Ok.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hettrefpunt.goodearths.com/login
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedo 6 feb - 4:45

Maire schreef:
Ik ga eerst eens proberen om glucosamine chrondroïtine te nemen, sprak een buurvrouw
van de week, zij en haar man hebben allebei artrose, allebei de cortisonen injecties ook
gehad en zijn sinds een jaar op deze tabletten......lopen weer als een kievit.

Ik ben namelijk ook bang eigenlijk voor het psychische effect na de operatie dat ik nooit
meer mn voet/enkel kan bewegen en opnieuw moet leren lopen......dat idee vind ik eng.

Loop nu als een krant in huis....vooral als ik net mn bed uit ben....werkelijk alles doet zeer nu.
Alles raakt overbelast door verkeerd lopen.....ik zit met een hele dikke knie waar ik vrijwel
niet op kan lopen.
In de loop van de dag trekt het aardig bij maar tegen de avond is het weer een ramp.

Verder gaat het wel lekker geloof ik.
 
 okay
MSM Glucosamine werkt super, raar vergelijk maar ken meerdere paarden die ernstig kreupel liepen door de arthrose en na een week of 4 steeds beter gingen lopen, dan kan er geen sprake zijn van zgn placebo-effect, je moet het wel altijd blijven gebruiken dan anders word het weer erger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedo 6 feb - 7:28

Wij hebben ook wel MSM Glucosamine gevoerd bij paarden met lichte artrose, maar het kostenplaatje werd me te hoog. Een pot van 50/60 euro is zó weg, plus dat je het altijd zou moeten voeren, of andere maatregelen treffen.
Zodra er nu eentje ook maar iets laat zien wat wijst op te waterige synovia, laat ik gelijk het betreffende gewricht inspuiten met hyaluronzuur. Daardoor krijgt artrose verder geen kans. Zelfs al moet je eens per jaar spuiten, dan nog is dat veel goedkoper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedo 6 feb - 7:55

Ik heb altijd begrepen dat inspuiten het begin van het einde is, na 3 keer houd het op, dus zo lang mogelijk uitstellen is mijn idee daarover. We hebben een leverancier gevonden die hetzelfde ook voor 35 euro per pot verkoopt, zelfde samenstelling en na 2 maanden kan je op een onderhoudsdosering overstappen dan is het ook minder duur per dag omgerekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedo 6 feb - 8:20

Willow schreef:

Een vriendin van mij liep drie jaar terug een verbrijzelde enkel op, door een paardrij-ongeluk. Die hebben ze ook vast moeten zetten. Ze liep na drie maanden alweer als een kievit, en doet praktisch alles ermee. Verder heeft ze ook nog een beroep, waar ze heel veel bij moet lopen. Ik kan me er alles bij voorstellen, dat je er als een berg tegenop ziet, Maire. Maar dit is zo ook geen pretje meer.....
Ik hoop voor je, dat het allemaal snel wat bij mag trekken, op wat voor manier dan ook.


Heeft ze niet een klap gehad dat ze haar enkel gewricht niet meer kon gebruiken?

Daar zit ik zo over in....vind het zo eng....wakker worden en je voet kun je niet meer bewegen.
De operatie zelf zie ik niet tegenop, ik heb ook een nieuwe heup en daarna nog een grotere
heupkop gekregen om het uit-de-kom raken tegen te gaan....dat vind ik absoluut niet erg.

Maar je kunt niet meer terug.....vast is vast en daar moet je dan mee leren leven.
Echt doodeng idee vind ik het.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedo 6 feb - 8:24

Ik heb nu overigens ook een grote pot Glucosamine Chondroïtine en MSM.

Twee pillen per dag....dan kom je aan het dagelijkse werkbare gehalte van 1500 mg p/d.

Ga het maar eens proberen......ik maak wel morgen een afspraak bij de orthopeed die de
operatie moet doen....dat laat ik wel doorgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedo 6 feb - 8:27

Dat hangt er helemaal vanaf, wat er wordt ingespoten, Yara. Wat jij omschrijft doelt op corticosteroïden, daar gaat dat wel bij op. Hyaluronzuur voorkomt juist een hoop ellende en heeft een totaal andere werking.

Maire, ik heb haar er nooit over gehoord, dat ze er geestelijk een klap van had opgelopen. Het is met een enkel-atrodese ook echt niet zo, dat je de voet helemaal niet meer kunt bewegen. Ik geloof, dat het wat minder vast zit, dan jij denkt  Wink 
Een operatie is natuurlijk nooit fijn, maar elke dag pijn hebben en daar door niet goed kunnen lopen lijkt mij nog veel erger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedo 6 feb - 9:00

Daar heb je helemaal gelijk in, met pijn lopen is absoluut niet fijn en nu helemaal niet
als de rest overbelast raakt omdat je in een verkeerde houding loopt.

Ik laat daarom ook de afspraak bij de orthopeed die de operatie moet uitvoeren,
gewoon doorgaan en vragen wat er nu precies gaat gebeuren.

Het zal ook mijn idee nu zijn dat ik met een zo-vast-als-een-huis-enkel gewricht kom
te zitten.

 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitimedo 6 feb - 9:09

Doe je goed, Maire! En laat je vooral eerst heel goed voorlichten! Des te minder eng wordt het, denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Countdown Café....... - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Countdown Café.......   Countdown Café....... - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Countdown Café.......
Terug naar boven 
Pagina 10 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Off Topic :: Countdown Café-
Ga naar: