Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimedi 12 nov - 9:11

DE ENERGIE VOOR DINSDAG 12 NOVEMBER 2013

RODE HEMELWANDELAAR
Vandaag staat de energie van het zonneteken RODE HEMELWANDELAAR centraal. Beleef vandaag jouw eigen moed. Stel je avontuurlijk op, waardoor je je eigen grenzen zult gaan verleggen. Je mag met deze grensverlegging buiten de gebaande paden treden. Kijk naar de diepere betekenis van je leven. Durf het onbekende in jezelf tegemoet te treden. Hierdoor zal je bewustzijn worden verruimd. Zeg volmondig JA tegen het leven. Je zult daardoor volledig worden geaard!

GIDS
RODE AARDE is vandaag je gids- of coachenergie. Besef dat jou het leven werd geschonken om tot je volledigheid te groeien. Je weerstanden ten aanzien van je leven hier op aarde zijn je werkelijke tegenstanders. Om je diepliggende blokkades en bevroren emoties los te maken dien je met deze weerstanden aan de slag te gaan. Het leven geeft je precies aan wat je nodig hebt. Accepteer het en leef in het hier-en-nu.

TOON 13
Vandaag is het de dertiende dag van de Rode Draak golf. Vandaag bereikt deze golf haar doel. Je mag nu gaan ervaren wat het is om in de kwaliteit van de energie van de Rode Hemelwandelaar thuis te komen. Alle aspecten van ontwikkeling die deze golf kenmerken, komen in dit zonneteken samen. Neem de tijd om haar in haar totaliteit te beleven.

GIDS
Je bevindt je deze 13 dagen in de golf van de RODE DRAAK met als thema oervertrouwen en als doel moed. Je dient gedurende deze golf te ontdekken wat je vertrouwen kleiner maakt of ondermijnt. Onderzoek het waarom hiervan en los dat wat je tegenkomt voor jezelf op. Zo verandert je waarneming en groei je uit tot wie je werkelijk bent. Ervaar de hemel hier op aarde. Besef ten volle dat dit de bedoeling van de schepper voor het leven hier op aarde is. Breng de kosmische en aardse energieën in je leven in evenwicht. Dat is de voorwaarde om hier op aarde de invulling te geven aan de keuze van je ziel. Je dient goed verankerd te zijn om dat wat via jou naar de aarde wil komen, ook te laten stromen.

Tzolkin Dagboek

13: RODE KOSMISCHE HEMELWANDELAARRode Hemelwandelaar Rode Hemelwandelaar Rode HemelwandelaarIk doorsta om te onderzoeken
Waakzaamheid transcenderend
Ik bezegel de uitbreng van ruimte
Met de kosmische toon van aanwezigheid
Ik word geleid door de kracht van navigatie

Boek van Kin

Vandaag gaat het niet om geven of nemen.
Ik mag gewoon Zijn zoals ik ben!

Maya Kalender

VRIJE DAG

Dagen met Toon 13 zouden eigenlijk 'vrije dagen' moeten zijn,
dagen waarin alles zomaar kan gebeuren, zonder dat er iets hoeft. Zoals de Schepper en Haar/Zijn Schepping het wellicht hebben bedoeld.

Mooie vrije dag allemaal!



Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) 1457619_10151943568833260_774496054_n
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimedi 12 nov - 9:21

Mooi!
Thnx for sharing!
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimedi 12 nov - 9:58

Yara schreef:
DE ENERGIE VOOR DINSDAG 12 NOVEMBER 2013

RODE HEMELWANDELAAR
Vandaag staat de energie van het zonneteken RODE HEMELWANDELAAR centraal. Beleef vandaag jouw eigen moed. Stel je avontuurlijk op, waardoor je je eigen grenzen zult gaan verleggen. Je mag met deze grensverlegging buiten de gebaande paden treden. Kijk naar de diepere betekenis van je leven. Durf het onbekende in jezelf tegemoet te treden. Hierdoor zal je bewustzijn worden verruimd. Zeg volmondig JA tegen het leven. Je zult daardoor volledig worden geaard!

Ik denk sowieso dat dit één van de belangrijkste onderdelen is van je leven, niet alleen vandaag.

Wanneer je je grenzen durft te verleggen, ga je ook ruimer denken namelijk.
Dan kom je los uit, wat ik noem, het "hokjes" denken en kun je je bewustzijn vergroten.

Zeg altijd volmondig JA tegen het leven....hoe moeilijk of hard het soms ook kan zijn.
Het leven is het waard namelijk om te worden geleefd....en als je aan het eind van dat leven
moet constateren dat je eigenlijk niet hebt gedurfd om bepaalde hindernissen te nemen, een
andere weg in te slaan, voor jezelf te kiezen.....dan heb je een hele grote kans gemist.

Dus zeg altijd JA tegen het leven!


Laatst aangepast door Maire op di 12 nov - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimedi 12 nov - 9:58

Mooi Yara!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimedi 12 nov - 21:59

WITTE TOVENAAR

De energie van de Witte Tovenaar is die van bezielde communicatie: geïnspireerd je eigen waarheid naar buiten brengen, de levensadem die ons bezielt. Het is ook zuiverende energie, een zachte bries of een orkaan die waait en waarna niets meer is zoals het was.

De Witte Tovenaar daagt je uit om je eigen waarheid te spreken en wat je zegt in overeenstemming te brengen met wat je denkt. De kracht van je gedachten is namelijk even groot als die van de woorden die je uitspreekt. Wat zijn jouw intenties, waaraan geef jij aandacht? Als je zegt wat je wilt en daaraan jouw volledige aandacht geeft, groeit het en krijg je het echt! Dat werkt bevrijdend!

Mayawijsheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimewo 13 nov - 22:22

DE ENERGIE VOOR DONDERDAG 14 NOVEMBER 2013

BLAUWE ADELAAR
Vandaag staat de energie van de Blauwe Adelaar centraal. Ervaar vandaag het grote beeld. Kijk naar waar je zelf staat in dit beeld, sta je centraal of aan de zijkant. Om jouw visie in dit leven waar te maken dien jij in het centrum te staan. Durf voor jezelf op te komen. Stel je eigen grenzen en zeg ook nee, wanneer je voelt dat dit noodzakelijk is. Ga voor datgene waarvoor je warmloopt en vlucht niet weg voor conflicten. Laat aan jezelf en aan het leven je betrokkenheid en verantwoordelijkheid zien.

GIDS
BLAUWE HAND is vandaag je gids- of coachenergie. Ga na of je lekker in je vel zit. Is dit niet het geval, dan wil je hogere zelf je erop wijzen dat er vandaag iets aan de beurt is om te worden genezen. Kom erachter wat dit is. Je dient hiervoor naar binnen te gaan en te luisteren. Je impulsen dien je daarbij serieus te nemen. Achter deze impulsen zit namelijk jouw levensenergie. Richt hier al je aandacht op en geef ze de volledige ruimte. Er is voor jou vandaag ongetwijfeld veel te doen, maar toch is er op dit moment maar één ding dat jouw volledige aandacht en toewijding vraagt.

TOON 2
Vandaag is het de tweede dag van de Witte Tovenaarsgolf. Wil je het uiteindelijke doel van deze golf realiseren, dan dien je vandaag op het podium van je eigen leven te gaan staan. Je dient jezelf aan de wereld te presenteren. De energie van de Blauwe Adelaar zal je ondersteunen om de uitdaging in wat jij vandaag te doen hebt, aan te gaan.

GOLF
Je bevindt je deze 13 dagen in de golf van de WITTE TOVENAAR met als thema integriteit en als doel loslaten. Heb de moed om aan de boodschappen vanuit je hart gehoor te geven. Alles dat vanuit je hart komt is goed. Laat je ego in de ruimte van je hart oplossen. Ervaar de vrede in jezelf door je weerstanden en beperkende overtuigingen los te laten. Hierdoor maak je ruimte voor het echte leven. Onderzoek het verwijtende in je, vooral de verwijten naar jezelf. Besef dat er niets mis is met jou en met het leven dat je leidt. Voel de rust die dit je geeft. Zo wordt je leven een stuk minder gecompliceerd. Zodra je denken stopt kan de universele energie zich onbelemmerd binnenin jezelf manifesteren.

Tzolkin Dagboek


KIN 15: BLAUWE LUNAIRE ADELAAR
Ik polariseer om te creëren
Geesteskracht stabiliserend
Ik bezegel de uitbreng van visie
Met de lunaire toon van uitdaging
Ik word geleid door de kracht van volbrenging

Boek van Kin

Vliegen of fladderen? Door mijn eigen vleugels te gebruiken kan ik het helemaal zelf!

Maya Kalender

Mooie dag allemaal!



Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) 1472877_10151948192138260_59135059_n

Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimevr 15 nov - 7:55

DE ENERGiE VOOR VRIJDAG 15 NOVEMBER 2013

GELE KRIJGER
Vandaag staat de energie van de Gele Krijger centraal. Beleef vandaag je innerlijke leiding. Geef vooral toe aan je gevoelens van angst en onzekerheid. Als deze gevoelens er mogen zijn wordt het voor jou een werkelijke kracht. Kom erachter of je nog moet vechten voor je recht. Besef dan dat het moeten vechten voortkomt uit jouw eigen innerlijke strijd. Richt je aandacht naar binnen en analyseer wie voor deze strijd verantwoordelijk is. Ga met deze aspecten in dialoog om de harmonie te herstellen. Zo maak je gebruik van de hogere intelligentie binnenin je.

GIDS
GELE ZON is vandaag je gids- of coachenergie. Besef dat alles goed is en dat alles recht heeft om te zijn. Bekijk alles door de ogen van de zon en je zult de perfectie in de imperfectie zien. De hoogste vorm van tolerantie is het onvoorwaardelijk liefhebben van jezelf. Laat je oordelen en veroordelen los om ruimte binnenin jezelf te creëren. Jij en wij allemaal groeien naar volledige gelijkwaardigheid. Je eigenwaarde is hierin de bepalende factor. Richt je aandacht op je eigen groei. Deze groei is noodzakelijk om het universele vuur binnenin je te ontsteken. Jij bent de bron van warmte en liefde.

TOON 3
Vandaag is het de derde dag van de Witte Tovenaarsgolf. Gisteren heb je het podium kunnen betreden en vandaag dien je daarop in beweging te komen. Je zult het een en ander moeten ondernemen, anders zal de aandacht voor jezelf en van je omgeving in jou snel verslappen. De energie van de Gele Krijger zal je ondersteunen om dat wat je vandaag te doen hebt ook daadwerkelijk inhoud te geven.

GOLF
Je bevindt je deze 13 dagen in de golf van de WITTE TOVENAAR met als thema integriteit en als doel loslaten. Heb de moed om aan de boodschappen vanuit je hart gehoor te geven. Alles dat vanuit je hart komt is goed. Laat je ego in de ruimte van je hart oplossen. Ervaar de vrede in jezelf door je weerstanden en beperkende overtuigingen los te laten. Hierdoor maak je ruimte voor het echte leven. Onderzoek het verwijtende in je, vooral de verwijten naar jezelf. Besef dat er niets mis is met jou en met het leven dat je leidt. Voel de rust die dit je geeft. Zo wordt je leven een stuk minder gecompliceerd. Zodra je denken stopt kan de universele energie zich onbelemmerd binnenin jezelf manifesteren.

Tzolkin Dagboek

KIN 16: GELE ELEKTRISCHE KRIJGER
Ik activeer om te bevragen
Onbevreesdheid verbindend
Ik bezegel de uitbreng van intelligentie
Met de elektrische toon van dienstverlening
Ik word geleid door de kracht van universeel vuur

Boek van Kin

De krijger in me weet genoeg om alle twijfels weg te kunnen nemen!

Maya Kalender
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimevr 15 nov - 23:03

DE ENERGIE VOOR ZATERDAG 16 NOVEMBER 2013

RODE AARDE
Vandaag staat de energie van de Rode Aarde centraal. Beleef vandaag de synchroniciteit in je leven. Het leven kan voor jou, wanneer je je daarvoor openstelt, soepel en gemakkelijk verlopen. Alleen denk je vaak dat het leven zo niet in elkaar zit. De moeilijkheden beginnen op het moment dat je te veel in je hoofd gaat zitten. Dat weerhoudt je om helemaal in het hier-en-nu te zijn. Wees alert en let op je innerlijke impulsen om erachter te komen waar de universele krachten je naar toe willen leiden. Zoek het contact met moeder aarde.

GIDS
RODE HEMELWANDELAAR is vandaag je gids- of coachenergie. Besef dat je de verbinding bent tussen hemel en aarde. Bewustwording is wat voor jou aan de orde is. De verruiming van jouw eigen bewustzijn is de bevruchting van je potentieel. Je innerlijke zijn wil tot zijn werkelijke expressie komen. Door jezelf en het leven ten volle te ontdekken zul je je ware passie vinden en je doelen in het leven verwezenlijken.

TOON 4
Vandaag is het de vierde dag van de Witte Tovenaarsgolf. Gisteren ben je in beweging gekomen om vandaag de grenzen hiervan aan te geven. Vandaag gaat het erom je normen en waarden waarmee je in het leven staat duidelijk te maken. De energie van de Rode Aarde zal je vandaag ondersteunen om de structuur te bepalen, die noodzakelijk is om het doel van deze dertien dagen te bereiken.

GOLF
Je bevindt je deze 13 dagen in de golf van de WITTE TOVENAAR met als thema integriteit en als doel loslaten. Heb de moed om aan de boodschappen vanuit je hart gehoor te geven. Alles dat vanuit je hart komt is goed. Laat je ego in de ruimte van je hart oplossen. Ervaar de vrede in jezelf door je weerstanden en beperkende overtuigingen los te laten. Hierdoor maak je ruimte voor het echte leven. Onderzoek het verwijtende in je, vooral de verwijten naar jezelf. Besef dat er niets mis is met jou en met het leven dat je leidt. Voel de rust die dit je geeft. Zo wordt je leven een stuk minder gecompliceerd. Zodra je denken stopt kan de universele energie zich onbelemmerd binnenin jezelf manifesteren.

Tzolkin Dagboek

KIN 17: RODE ZELFBESTAANDE AARDE
Ik definieer om te ontwikkelen
Synchroniciteit metend
Ik bezegel de matrix van navigatie
Met de zelfbestaande toon van vorm
Ik word geleid door de kracht van ruimte

Boek van Kin

Ik ervaar de eenheid in de synchroniciteit van alles dat leeft!

Maya Kalender

Mooie dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimeza 16 nov - 0:29

kiss kiss kiss
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimeza 16 nov - 23:30

DE ENERGIE VOOR ZONDAG 17 NOVEMBER 2013

WITTE SPIEGEL
Vandaag staat de energie van de Witte Spiegel centraal.
Beleef vandaag de kracht van het inzicht. Vraag jezelf bij alles wat je denkt af, of dit ook werkelijk waar is. Je bekijkt alles, hoe dan ook, altijd door een bril. Het beeld dat je ziet is nooit volledig. Je eigen blinde vlekken spelen je vaak parten. Daarom heb je de spiegeling van de ander voor jezelf nodig. Door elkaar de spiegel voor te houden kom je tot het diepere inzicht over jezelf. Ga deze confrontatie met jezelf in alle liefde aan.

GIDS
WITTE WERELDOVERBRUGGER is vandaag je gids- of coachenergie. Ervaar je je leven als moeilijk? Een van je grootste weerstanden in je leven kan je vandaag parten spelen. Neem er bewust afstand van. Sluit vrede en neem het leven in zijn volle omvang en intensiteit tot je. Wees eerlijk naar jezelf en bestudeer je eigen waarheid. Je mag je zonder te oordelen openstellen voor dat wat het leven je te bieden heeft. De spiraal van de tijd weet jou op het juiste moment te inspireren. Laat je meevoeren en geniet van de eenvoud hiervan.

TOON 5
Vandaag is het de vijfde dag van de Witte Tovenaarsgolf. Vandaag gaat het erom dat, wil je het doel van deze golf voor jezelf bereiken, je je leven in eigen hand dient te nemen. Jij bent de stuurman van je eigen leven. De energie van de Witte Spiegel zal je hierbij helpen. Wanneer je vandaag pal achter jezelf gaat staan, zul je ervaren dat op werkelijk magische wijze alle deuren voor je opengaan.

GOLF
Je bevindt je deze 13 dagen in de golf van de WITTE TOVENAAR met als thema integriteit en als doel loslaten. Heb de moed om aan de boodschappen vanuit je hart gehoor te geven. Alles dat vanuit je hart komt is goed. Laat je ego in de ruimte van je hart oplossen. Ervaar de vrede in jezelf door je weerstanden en beperkende overtuigingen los te laten. Hierdoor maak je ruimte voor het echte leven. Onderzoek het verwijtende in je, vooral de verwijten naar jezelf. Besef dat er niets mis is met jou en met het leven dat je leidt. Voel de rust die dit je geeft. Zo wordt je leven een stuk minder gecompliceerd. Zodra je denken stopt kan de universele energie zich onbelemmerd binnenin jezelf manifesteren.

Tzolkin Dagboek

KIN 18: WITTE BOVENTOON SPIEGEL
Ik bekrachtig om te reflecteren
Orde oproepend
Ik bezegel de matrix van eindeloosheid
Met de boventoon toon van uitstraling
Ik word geleid door de kracht van de dood

Boek van Kin

Niet meer wikken en wegen! Ik weerspiegel het licht en vertrouw!

Maya Kalender

Hele mooie dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimema 18 nov - 9:19

DE MAYA-ENERGIE VOOR DE KOMENDE WEEK

Morgen gaan Ronald Jan en ik een week op stap! Ronald Jan gaat het laatste hoofdstuk van zijn boek schrijven en ik ga een Ayurvedisch Kookboek „redigeren"! Hopelijk komen beide boeken uit in het voorjaar!

En daarom alvast de dagenergie voor de komende week ter inspiratie:

MAANDAG 18 NOVEMBER: BLAUWE STORM - TOON 6

Ik transformeer mijn rusteloosheid naar kracht en kom in balans.

DINSDAG 19 NOVEMBER: GELE ZON - TOON 7 - GAP-DAG

Leven in universele liefde, ik doe het samen met alles en iedereen.

WOENSDAG 20 NOVEMBER: RODE DRAAK - TOON 8

Alleen door te doen waarvoor ik ben gekomen vind ik harmonie en balans. Geen excuses meer.

DONDERDAG 21 NOVEMBER: WITTE WIND - TOON 9 - GAP DAG

Tegen de wind in gaan leert me meer dan altijd met de wind meegaan!

VRIJDAG 22 NOVEMBER: BLAUWE NACHT - TOON 10

Vandaag is het zover: ik manifesteer mijn droom in de materie!

Bron: Maya Kalender

***

Hier de link naar de Tzolkin Kalender en de uitgebreide beschrijving van de dagenergie:
www.1320em.nl/webpaginas/kalender_2013.htm

Voor de stand van de planeten verwijs ik graag naar Annette Kok en wens jullie allemaal een hele mooie week!!!

Veel liefs van ons!



Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) 1461839_10151959210963260_522883441_n
Terug naar boven Ga naar beneden
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimema 18 nov - 9:30

Fijne week en bedankt!  okay
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimeza 23 nov - 22:22

DE ENERGIE VOOR ZATERDAG 23 NOVEMBER 2013

GELE ZAAD
Vandaag staat de energie van het Gele Zaad centraal. Beleef vandaag jouw werkelijke groei. Laat vooral dat deel van jezelf zien dat vraagt om nog ontplooid te worden. Kijk naar je behoefte voor veiligheid. Groeien betekent ook even niet te willen weten wat er nog komen gaat. Voel je vandaag helemaal op je gemak in jezelf en wees bereid om eens wat meer risico te nemen.

GIDS
GELE ZAAD is vandaag ook je gids- of coachenergie. Durf te laten zien wat je in huis hebt. Laat ook eens die kant van jezelf zien die anderen zal verbazen. Creëer voor jezelf een structuur die je volledige zelfontplooiing ondersteunt. Toon de moed om die omstandigheden die dat niet doen, achter je te laten. Vertrouw op je innerlijke leiding en overwin je angsten en weerstanden om te groeien. Jij kunt geen enkele verkeerde beslissing nemen, maar wel belangrijke waardevolle ervaringen mislopen.

TOON 11
Vandaag is het de elfde dag van de Witte Tovenaar golf. Het gaat er vandaag om tot je werkelijke wezenskern door te dringen. Onder invloed van de energie van het Gele Zaad zul je je vandaag kwetsbaar kunnen opstellen. Door deze kwetsbaarheid zul je ervaren dat je juist krachtig bent. Alleen door je werkelijke zijn bloot te leggen maak je de weg vrij om je doel voor deze dertien dagen te bereiken.

GOLF
Je bevindt je deze 13 dagen in de golf van de WITTE TOVENAAR met als thema integriteit en als doel loslaten. Heb de moed om aan de boodschappen vanuit je hart gehoor te geven. Alles dat vanuit je hart komt is goed. Laat je ego in de ruimte van je hart oplossen. Ervaar de vrede in jezelf door je weerstanden en beperkende overtuigingen los te laten. Hierdoor maak je ruimte voor het echte leven. Onderzoek het verwijtende in je, vooral de verwijten naar jezelf. Besef dat er niets mis is met jou en met het leven dat je leidt. Voel de rust die dit je geeft. Zo wordt je leven een stuk minder gecompliceerd. Zodra je denken stopt kan de universele energie zich onbelemmerd binnenin jezelf manifesteren.

Tzolkin Dagboek

Het gewicht van al wat ik heb verzameld drukt me niet langer neer. Ik gooi mijn juk af en richt me op zodat ik de zon weer kan zien!

Maya Kalender

KIN 24: GEEL SPECTRAAL ZAAD
Ik los op om te richten
Gewaarzijn naar buiten brengend
Ik bezegel de inbreng van opbloeiing
Met de spectrale toon van bevrijding
Ik word geleid door mijn eigen kracht verdubbeld

Boek van Kin

Mooie dag verder allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimeza 23 nov - 22:23

DE ENERGIE VOOR ZONDAG 24 NOVEMBER 2013

RODE SLANG
Vandaag staat de energie van de Rode Slang centraal. Beleef vandaag je passie. Doe eens iets anders, anders dan dat wat je gewoonlijk aan het doen bent. Gewoontes en routines doen je levensenergie afnemen. Doorbreek bewust je eigen routines. Luister naar je lichaam en vertrouw op zijn wijsheid. Maak je waarneming vlijmscherp, door heel bewust je zintuigen te gebruiken. Hierdoor leer je meer te genieten. Laat de ander dicht bij je komen en voel wat het met je doet.

GIDS
RODE AARDE is vandaag je gids- of coachenergie. Besef dat het leven je werd geschonken om tot je volledigheid te groeien. Je weerstanden ten aanzien van je leven hier op aarde zijn je werkelijke tegenstanders. Om je diepliggende blokkades en bevroren emoties los te maken dien je met deze weerstanden aan de slag te gaan. Het leven geeft je precies aan wat je nodig hebt. Accepteer het en leef in het hier-en-nu.

TOON 12
Vandaag is het de twaalfde dag van de Witte Tovenaar golf. Vandaag mag je dat wat je werkelijk stabiliteit geeft trachten te vinden. Gisteren op toon elf had je met behulp van de energieën de mogelijkheid om tot je ware wezenskern door te dringen. Met deze ervaring kan het je nu vandaag met behulp van de energie van de Rode Slang duidelijk worden hoe goed je vanuit je werkelijke wezenskern aan het doel van deze golf kunt voldoen.

GOLF
Je bevindt je deze 13 dagen in de golf van de WITTE TOVENAAR met als thema integriteit en als doel loslaten. Heb de moed om aan de boodschappen vanuit je hart gehoor te geven. Alles dat vanuit je hart komt is goed. Laat je ego in de ruimte van je hart oplossen. Ervaar de vrede in jezelf door je weerstanden en beperkende overtuigingen los te laten. Hierdoor maak je ruimte voor het echte leven. Onderzoek het verwijtende in je, vooral de verwijten naar jezelf. Besef dat er niets mis is met jou en met het leven dat je leidt. Voel de rust die dit je geeft. Zo wordt je leven een stuk minder gecompliceerd. Zodra je denken stopt kan de universele energie zich onbelemmerd binnenin jezelf manifesteren.

Tzolkin Dagboek

Ik luister naar de wijsheid van mijn lichaam, stel me open en ontvang nieuwe inzichten!

Maya Kalender

KIN 25: RODE KRISTALLEN SLANG
Ik draag op om te overleven
Instinct universeel makend
Ik bezegel de opslag van levenskracht
Met de kristallen toon van samenwerking
Ik word geleid door de kracht van navigatie

Boek van Kin

Hele mooie dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimezo 24 nov - 23:54

DE ENERGIE VOOR MAANDAG 25 NOVEMBER 2013

WITTE WERELDOVERBRUGGER
Vandaag staat de energie van het zonneteken Witte Wereldoverbrugger centraal. Ervaar vandaag dat je kunt loslaten. Ga uit je hoofd en geef je over aan wat er zich aandient. Heb je daar moeite mee, onderzoek dan waarmee je het niet eens kunt zijn, of niet eens wilt zijn. Hoe moeilijk de omstandigheden ook lijken te zijn, toch is dat precies wat je nodig hebt om verder te gaan op je pad. Stel je open voor wat er is en vertrouw op de wijsheid die daarachter zit.

GIDS
WITTE HOND is vandaag je gids- of coachenergie. Straal de liefde voor jezelf naar buiten uit. Zo trek je liefde naar je toe. Je hogere zelf zal je vandaag op die aspecten die je bij jezelf veronachtzaamt wijzen. Door ook aan deze aspecten aandacht te besteden, creëer je openingen voor verdere groei. Als jij voor jezelf kunt accepteren wie je bent, zul je gaan ervaren dat ook anderen jou accepteren.

TOON 13
Vandaag is het de dertiende dag van de Witte Tovenaar golf. Vandaag bereikt deze golf haar doel. Je mag nu gaan ervaren wat het is om in de kwaliteit van de energie van de Witte Wereldoverbrugger thuis te komen. Alle aspecten van ontwikkeling die deze golf kenmerken, komen in dit zonneteken samen. Neem de tijd om haar in haar totaliteit te beleven.

GOLF
Je bevindt je deze 13 dagen in de golf van de WITTE TOVENAAR met als thema integriteit en als doel loslaten. Heb de moed om aan de boodschappen vanuit je hart gehoor te geven. Alles dat vanuit je hart komt is goed. Laat je ego in de ruimte van je hart oplossen. Ervaar de vrede in jezelf door je weerstanden en beperkende overtuigingen los te laten. Hierdoor maak je ruimte voor het echte leven. Onderzoek het verwijtende in je, vooral de verwijten naar jezelf. Besef dat er niets mis is met jou en met het leven dat je leidt. Voel de rust die dit je geeft. Zo wordt je leven een stuk minder gecompliceerd. Zodra je denken stopt kan de universele energie zich onbelemmerd binnenin jezelf manifesteren.

Tzolkin Dagboek

Leven en dood is hetzelfde. Er is alleen maar Zijn. Al-tijd en ook voor mij!

Maya Kalender

KIN 26: WITTE KOSMISCHE WERELDOVERBRUGGER
Ik doorsta en ga door om gelijk te maken
Gelegenheid transcenderend
Ik bezegel de opslag van dood
Met de kosmische toon van aanwezigheid
Ik word geleid door de kracht van het hart

Boek van Kin

Hele mooie dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimewo 27 nov - 7:58

DE ENERGIE VOOR WOENSDAG 27 NOVEMBER 2013

GELE STER
Vandaag staat de energie van de Gele Ster centraal. Beleef vandaag alle aspecten van de harmonie in je leven. Ervaar je disharmonie dan is dit ook goed. Raak er niet gedeprimeerd door. Gebruik deze disharmonie om erachter te komen wat binnenin jou nog geheeld wil worden. Kom erachter hoe je tegen jezelf aankijkt. Je mag jezelf volledig gelijkwaardig ten opzichte van ieder ander weten. Ontdek ook wat je bij jezelf buiten hebt gesloten. Mogelijkerwijs is dit de reden waarom je werkelijke talent niet naar buiten kan komen. Doe daar dan iets aan.

GIDS
DE GELE ZON is vandaag je gids- of coachenergie. Besef dat alles goed is en dat alles recht heeft om te zijn. Bekijk alles door de ogen van de zon en je zult de perfectie in de imperfectie zien. De hoogste vorm van tolerantie is het onvoorwaardelijk liefhebben van jezelf. Laat je oordelen en veroordelen los om ruimte binnenin jezelf te creëren. Jij en wij allemaal groeien naar volledige gelijkwaardigheid. Je eigenwaarde is hierin de bepalende factor. Richt je aandacht op je eigen groei. Deze groei is noodzakelijk om het universele vuur binnenin je te ontsteken. Jij bent de bron van warmte en liefde.

TOON 2
Vandaag is het de tweede dag van de Blauwe Hand golf. Wil je het uiteindelijke doel van deze golf realiseren, dan dien je vandaag op het podium van je eigen leven te gaan staan. Je dient jezelf aan de wereld te presenteren. De energie van de gele ster zal je ondersteunen om de uitdaging in wat jij vandaag te doen hebt, aan te gaan.

GOLF
Je bevindt je deze 13 dagen in de golf van de BLAUWE HAND met als thema openheid en als doel transformatie. Stel je deze dertien dagen open voor wat er in je omgaat. Je genezingskracht is onbegrensd. Diep binnenin je zit het weten dat je nodig hebt. Geef je hieraan over en durf met je behoeftes naar buiten te komen. Ontdek waarvoor jij hier op aarde bent gekomen en welke taken er voor jou zijn weggelegd. Ervaar het transformerende in je leven. Ook al ervaar je dit als verwarrend, het dient voor je heelwording. Op gezette tijden moet je innerlijke bedrading worden vernieuwd. Voor je eigen welzijn dien je ruimte aan deze helingsprocessen te geven. Het is je ziel die hiervoor heeft gekozen.

Tzolkin Dagboek

Mooi en lelijk zijn twee uitingen van hetzelfde. Ik streef naar schoonheid en stoor me niet aan andere opvattingen!

Maya Kalender

KIN 28: GELE LUNAIRE STER
Ik polariseer om te verfraaien
Kunst stabiliserend
Ik bezegel de opslag van elegantie
Met de lunaire toon van uitdaging
Ik word geleid door de kracht van universeel vuur

Boek van Kin

Hele mooie dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimewo 27 nov - 23:35

DE ENERGIE VOOR DONDERDAG 28 NOVEMBER 2013

RODE MAAN
Vandaag staat de energie van de Rode Maan centraal. Beleef vandaag het gevoel van zelfvertrouwen. Je mag trots op jezelf zijn, want je beschikt over een groot potentieel. Geef jezelf de toestemming om daarmee naar buiten te komen. Als je hierbij blokkades ervaart, dan kunnen negatieve innerlijke dialogen hiervan de oorzaak zijn. Wie houdt je klein en wie staat er steeds met kritiek op je klaar? Ga met deze aspecten in gesprek om ze daarmee tot een voor jou ondersteunde kracht te transformeren. Jij bent de baas in huis. Wees het baken dat zich door niets of niemand onderuit laat halen.

GIDS
RODE HEMELWANDELAAR is vandaag je gids- of coachenergie. Besef dat je de verbinding bent tussen hemel en aarde. Bewustwording is wat voor jou aan de orde is. De verruiming van jouw eigen bewustzijn is de bevruchting van je potentieel. Je innerlijke zijn wil tot zijn werkelijke expressie komen. Door jezelf en het leven ten volle te ontdekken zul je je ware passie vinden en je doelen in het leven verwezenlijken.

TOON 3
Vandaag is het de derde dag van de Blauwe Hand golf. Gisteren heb je het podium kunnen betreden en vandaag dien je daarop in beweging te komen. Je zult het een en ander moeten ondernemen, anders zal de aandacht voor jezelf en van je omgeving in jou snel verslappen. De energie van de Rode Maan zal je ondersteunen om dat wat je vandaag te doen hebt ook daadwerkelijk inhoud te geven.

GOLF
Je bevindt je deze 13 dagen in de golf van de BLAUWE HAND met als thema openheid en als doel transformatie. Stel je deze dertien dagen open voor wat er in je omgaat. Je genezingskracht is onbegrensd. Diep binnenin je zit het weten dat je nodig hebt. Geef je hieraan over en durf met je behoeftes naar buiten te komen. Ontdek waarvoor jij hier op aarde bent gekomen en welke taken er voor jou zijn weggelegd. Ervaar het transformerende in je leven. Ook al ervaar je dit als verwarrend, het dient voor je heelwording. Op gezette tijden moet je innerlijke bedrading worden vernieuwd. Voor je eigen welzijn dien je ruimte aan deze helingsprocessen te geven. Het is je ziel die hiervoor heeft gekozen.

Tzolkin Dagboek

KIN 29: RODE ELEKTRISCHE MAAN
Ik activeer om te zuiveren
Stroming verbindend
Ik bezegel de verwerking van universeel water
Met de elektrische toon van dienstverlening
Ik word geleid door de kracht van ruimte

Boek van Kin

Ik wil graag groeien tot een Volle Maan en niet langer een maansikkeltje blijven!

Mayakalender

Hele mooie dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimevr 29 nov - 23:25

DE ENERGIE VOOR ZATERDAG 30 NOVEMBER 2013

BLAUWE AAP
Vandaag staat de energie van de Blauwe Aap centraal. Beleef vandaag de kracht van de transparantie. Wees het onbevangen kind en speel. Wellicht maak je het voor jezelf moeilijker dan strikt noodzakelijk is. Vind voor jezelf een wat meer luchtige houding. Gebruik humor om zware taken lichter te maken. Kom erachter wat jij zo nodig van jezelf daadwerkelijk moet doen. Kies eens voor de dingen waaraan je echt plezier beleeft. Dat zijn dan ook de dingen waar je echt goed in bent.

GIDS
BLAUWE STORM is vandaag je gids- of coachenergie. Besef dat de dood ook deel uitmaakt van het leven. Dood gaan betekent opnieuw geboren worden. Zie je verlies- en verlatingsangsten onder ogen. Durf te voelen waar je jezelf in de steek hebt gelaten. Neem hiervoor de verantwoordelijkheid en stop je angsten niet langer weg. Kijk kritisch naar je eigen rol en besef dat je meer bent dan deze rol alleen. Ga spelen en experimenteren, want het leven is helemaal van jou en voor jou.

TOON 5
Vandaag is het de vijfde dag van de Blauwe Hand golf. Vandaag gaat het erom, dat wil je het doel van deze golf voor jezelf bereiken, je je leven in eigen hand dient te nemen. Jij bent de stuurman van je eigen leven. De energie van de Blauwe Aap zal je hierbij helpen. Wanneer je vandaag pal achter jezelf gaat staan zul je ervaren dat op werkelijk magische wijze alle deuren voor je opengaan.

GOLF
Je bevindt je deze 13 dagen in de golf van de BLAUWE HAND met als thema openheid en als doel transformatie. Stel je deze dertien dagen open voor wat er in je omgaat. Je genezingskracht is onbegrensd. Diep binnenin je zit het weten dat je nodig hebt. Geef je hieraan over en durf met je behoeftes naar buiten te komen. Ontdek waarvoor jij hier op aarde bent gekomen en welke taken er voor jou zijn weggelegd. Ervaar het transformerende in je leven. Ook al ervaar je dit als verwarrend, het dient voor je heelwording. Op gezette tijden moet je innerlijke bedrading worden vernieuwd. Voor je eigen welzijn dien je ruimte aan deze helingsprocessen te geven. Het is je ziel die hiervoor heeft gekozen.

Tzolkin Dagboek

KIN 31: BLAUWE BOVENTOON AAP
Ik bekrachtig om te spelen
Illusie oproepend
Ik bezegel de verwerking van magie
Met de boventoon toon van uitstraling
Ik word geleid door de kracht van zelfopwekking

Boek van Kin

Het leven komt me tegemoet, elke dag en overal, daar vertrouw ik op! Ik ben blij en vrolijk en zorg dat ik het leven ook tegenmoet kom!

Maya Kalender

Mooie dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimema 2 dec - 2:55

DE ENERGIE VOOR MAANDAG 2 DECEMBER 2013

RODE HEMELWANDELAAR
Vandaag staat de energie van het zonneteken Rode Hemelwandelaar centraal. Beleef vandaag jouw eigen moed. Stel je avontuurlijk op, waardoor je je eigen grenzen zult gaan verleggen. Je mag met deze grensverlegging buiten de gebaande paden treden. Kijk naar de diepere betekenis van je leven. Durf het onbekende in jezelf tegemoet te treden. Hierdoor zal je bewustzijn worden verruimd. Zeg volmondig ja tegen het leven. Je zult daardoor volledig worden geaard.

GIDS
RODE SLANG is vandaag je gids- of coachenergie. Geef je helemaal aan het leven over. Geniet er met volle teugen van. Trek je bewustzijn in je lichaam om daar volledig aanwezig te zijn. Jij bent verantwoordelijk voor de voeding die je op celniveau nodig hebt. Houd er rekening mee dat je lichaam hét instrument is om je tot verlichting te brengen. Doorbreek bewust de dagelijkse sleur om meer levenskracht te mobiliseren. Volg je neus en wees bereid om het nodige te doen om je ware passie hier op aarde te beleven.

TOON 7 = WENSDAG
Vandaag is het de zevende dag van de Blauwe Hand golf. Het gaat vandaag over afstemming. Je kunt het traject dat je tot nu toe binnen deze golf hebt afgelegd goed overzien en een juiste inschatting maken van het vervolg. Je dient vandaag in contact met je hogere zelf te treden en gevoel te krijgen of je daadwerkelijk ook op de goede weg bent. Met behulp van de energie van de Rode Hemelwandelaar zul je hierover de nodige inzichten krijgen.

GOLF
Je bevindt je deze 13 dagen in de golf van de BLAUWE HAND met als thema openheid en als doel transformatie. Stel je deze dertien dagen open voor wat er in je omgaat. Je genezingskracht is onbegrensd. Diep binnenin je zit het weten dat je nodig hebt. Geef je hieraan over en durf met je behoeftes naar buiten te komen. Ontdek waarvoor jij hier op aarde bent gekomen en welke taken er voor jou zijn weggelegd. Ervaar het transformerende in je leven. Ook al ervaar je dit als verwarrend, het dient voor je heelwording. Op gezette tijden moet je innerlijke bedrading worden vernieuwd. Voor je eigen welzijn dien je ruimte aan deze helingsprocessen te geven. Het is je ziel die hiervoor heeft gekozen.

Tzolkin Dagboek

KIN 33: RODE RESONANTE HEMELWANDELAAR
Ik kanaliseer om te onderzoeken
Waakzaamheid inspirerend
Ik bezegel de uitbreng van ruimte
Met de resonante toon van afstemming
Ik word geleid door de kracht van levenskracht

Boek van Kin

Ik verbind onder en boven, lichaam en geest, materieel en spiritueel en deel mijn verhaal met anderen!

Maya Kalender

Mooie dag allemaal!


Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) 1462877_10151993871538260_983894577_n

52
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimeza 7 dec - 6:08

sorry even niet bijgehouden, we gaan weer verder :)

DE ENERGIE VOOR ZATERDAG 7 DECEMBER 2013

WITTE SPIEGEL
Vandaag staat de energie van de Witte Spiegel centraal. Beleef vandaag de kracht van het inzicht. Vraag jezelf bij alles wat je denkt af, of dit ook werkelijk waar is. Je bekijkt alles, hoe dan ook, altijd door een bril. Het beeld dat je ziet is nooit volledig. Je eigen blinde vlekken spelen je vaak parten. Daarom heb je de spiegeling van de ander voor jezelf nodig. Door elkaar de spiegel voor te houden kom je tot het diepere inzicht over jezelf. Ga deze confrontatie met jezelf in alle liefde aan.

GIDS
WITTE HOND is vandaag je gids- of coachenergie. Straal de liefde voor jezelf naar buiten uit. Zo trek je liefde naar je toe. Je hogere zelf zal je vandaag op die aspecten die je bij jezelf veronachtzaamt, wijzen. Door ook aan deze aspecten aandacht te besteden, creëer je openingen voor verdere groei. Als jij voor jezelf kunt accepteren wie je bent, zul je gaan ervaren dat ook anderen jou accepteren.

TOON 12
Vandaag is het de twaalfde dag van de Blauwe Hand golf. Vandaag mag je dat wat je werkelijk stabiliteit geeft trachten te vinden. Gisteren op toon elf had je met behulp van de energieën de mogelijkheid om tot je ware wezenskern door te dringen. Met deze ervaring kan het je nu vandaag met behulp van de energie van de Witte Spiegel duidelijk worden hoe goed je vanuit je werkelijke wezenskern aan het doel van deze golf kunt voldoen.

GOLF
Je bevindt je deze 13 dagen in de golf van de BLAUWE HAND met als thema openheid en als doel transformatie. Stel je deze dertien dagen open voor wat er in je omgaat. Je genezingskracht is onbegrensd. Diep binnenin je zit het weten dat je nodig hebt. Geef je hieraan over en durf met je behoeftes naar buiten te komen. Ontdek waarvoor jij hier op aarde bent gekomen en welke taken er voor jou zijn weggelegd. Ervaar het transformerende in je leven. Ook al ervaar je dit als verwarrend, het dient voor je heelwording. Op gezette tijden moet je innerlijke bedrading worden vernieuwd. Voor je eigen welzijn dien je ruimte aan deze helingsprocessen te geven. Het is je ziel die hiervoor heeft gekozen.

Tzolkin Dagboek

KIN 38: WITTE KRISTALLEN SPIEGEL
Ik draag op om te reflecteren
Orde universeel makend
Ik bezegel de matrix van eindeloosheid
Met de kristallen toon van samenwerking
Ik word geleid door de kracht van het hart

Boek van Kin

Alles is altijd op de juiste plaats en op de juiste tijd. Aan mij on het in ontvangst te nemen en mijn plan te trekken!

Maya Kalender

Mooie dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimedo 12 dec - 1:37

DE ENERGIE VOOR DONDERDAG 12 DECEMBER 2013 - GAP

BLAUWE NACHT
Vandaag staat de energie van de Blauwe Nacht centraal. Beleef vandaag je werkelijke uniekheid. Ontdek voor jezelf datgene wat alleen door jou tot uiting kan worden gebracht. Herinner je dromen en luister naar je binnenste om zo met je ware wezen in contact te komen. Je innerlijke stem zal je op het goede spoor zetten. Durf die stappen te nemen die het voor jou mogelijk maken om met dat wat je werkelijk uniek maakt te experimenteren. Blijf bij jezelf.

GIDS
BLAUWE STORM is vandaag je gids- of coachenergie. Besef dat de dood ook deel uitmaakt van het leven. Dood gaan betekent opnieuw geboren worden. Zie je verlies- en verlatingsangsten onder ogen. Durf te voelen waar je jezelf in de steek hebt gelaten. Neem hiervoor de verantwoordelijkheid en stop je angsten niet langer weg. Kijk kritisch naar je eigen rol en besef dat je meer bent dan deze rol alleen. Ga spelen en experimenteren, want het leven is helemaal van jou en voor jou.

TOON 4
Vandaag is het de vierde dag van de Gele Zon golf. Gisteren ben je in beweging gekomen om vandaag de grenzen hiervan aan te geven. Vandaag gaat het erom je normen en waarden waarmee je in het leven staat duidelijk te maken. De energie van de Blauwe Nacht zal je vandaag ondersteunen om de structuur te bepalen die noodzakelijk is om het doel van deze dertien dagen te bereiken.

GOLF
Je bevindt je deze 13 dagen in de golf van de GELE ZON met als thema universaliteit en als doel aandacht. Het leven is rechtvaardig. Het ene moment rijd je op een snelweg en op het andere moment op een karrenspoor waarop je slechts langzaam vooruit komt. Accepteer het, want dit is jouw leven. Leg deze 13 dagen de lat gerust wat lager en houd het simpel, want het leven is simpel. Overwin je negatieve gevoelens door bewust naar je zegeningen te kijken. Door het richten van je aandacht is alles mogelijk. Leer hiermee omgaan. Prestatiedrang is vaak het gevolg van een te lage eigenwaarde. Leer op een andere manier naar jezelf te kijken. Je hebt de overvloed verdiend, maar je moet hem wel willen ontvangen.acht zal je vandaag ondersteunen om de structuur te bepalen die noodzakelijk is om het doel van deze dertien dagen te bereiken.

Tzolkin Dagboek

KIN 43: BLAUWE ZELFBESTAANDE NACHT
Ik definieer om te dromen
Intuïtie metend
Ik bezegel de inbreng van overvloed
Met de zelfbestaande toon van vorm
Ik word geleid door de kracht van zelfopwekking
Ik ben een Galactisch Activeringsportaal
Treed bij mij binnen

Boek van Kin

Eén dag tegelijk, één droom tegelijk. Voor mij is het altijd Nu!

Maya Kalender

Hele mooie dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimewo 12 feb - 22:49

TIPS VOOR DEZE DAG

- De Witte Wereldoverbrugger nodigt je uit om afstand te doen van je oude aard en patronen. Hij kan je op je knieën dwingen, zodat je de waarde van het loslaten van alle oude patronen zult inzien.

- Geef niet op in tijden van ogenschijnlijke duisternis. Laat het proces plaatsvinden. Laat de manier los waarop je denkt dat de dingen moeten zijn of moeten gebeuren.

- Laat alle ideeën en opvattingen los die je niet langer vooruithelpen, zodat er ruimte komt voor nieuwe waarheid. Het vasthouden aan het verleden beperkt je alleen maar. Loslaten van het oude en het toelaten van het nieuwe is een natuurlijk transformatieproces. Met jouw bereidheid om op deze wijze te groeien, zullen er op natuurlijke wijze nieuwe inzichten en waarheden aan de oppervlakte komen.

- Word niet een gevangene van je behoefte om de controle te houden. Vergeef jezelf en anderen en laat toe wat er moet gebeuren. Wees alert voor deuren die om je
heen opengaan als je het oude begint los te laten.

- Stel je open voor nieuwe manieren van zijn, de nieuwe vrienden en vriendinnen, de nieuwe ideeën en de nieuwe richtingen die zich openen als jij oude patronen loslaat.

- Loop onbevreesd deze nieuwe wereld binnen. Onthoud dat overgave je in je kracht zal zetten! Als je merkt dat je over een bepaald pijnlijk proces zit te piekeren of dat je het ontkent, vind dan de bereidwilligheid in jezelf om te zien hoe je dit proces kunt toelaten in plaats van weerstand te bieden. De weerstand tegen waarheid is namelijk precies datgene dat ons pijn oplevert. De mensheid is van nature in zijn element met de waarheid. Alles minder dan de waarheid veroorzaakt pijn en lijden.

- De Witte Wereldoverbrugger is de dood waarin je niet doodgaat, maar je overgeeft aan het zich altijd verder ontwikkelende, nieuwe leven. Dit betekent niet datje opgeeft.
De Witte Wereldoverbrugger zegt: 'het toelaten van de integratie van dat wat nieuw is'.

- Vind je innerlijke vrijheid door je over te geven, en voel de veiligheid en zekerheid die komen als je weet dat jij een stukje van de kosmos bent. Geef je maar over - alles is helemaal goed zoals het zich ontvouwt en terwijl het zich ontvouwt. Stel je open voor het geïnspireerde licht van de zon in je en leef nu!

Tunuc

Dagenergie: Witte Wereldoverbrugger - Toon 2 - Kin 106
http://www.1320em.nl/webpaginas_dagenergien/kin_106.htm

Het is ook een GAP-dag vandaag: https://www.facebook.com/MAREMNI/posts/428198273938836

Mooie dag allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitimewo 12 feb - 22:50

OP WEG NAAR DE VOLLE MAAN…
14 februari 2014

Dit is de IJsmaan en deze valt in principe in het koudste deel van het jaar. De natuur zuivert zichzelf: wat zwak of eenjarig was, is afgestorven en al (deels) verteerd. Uiterlijke rust en stilte heersen in de natuur, maar verborgen in de diepte ligt het nieuwe leven te wachten om op het juiste moment naar buiten te treden. Het sneeuwklokje laat zien dat het eerste nieuwe leven er al is en dat we richting de lente gaan. De dagen zijn zichtbaar langer. De eerste winterhelft is achter de rug.

Het thema bij deze maan is ‚zuivering en diepgang’. De volle maan staat in het teken Leeuw. Dit vuurteken geeft passie, warmte, enthousiasme en wellicht ook drama. Je wordt uitgedaagd om je innerlijk vuur te onderzoeken of, omdat het ook Valentijnsdag is, je innerlijk vuur te delen met een ander. Je wilt in ieder geval graag gezien worden en met behulp van deze energie ga je er waarschijnlijk ook voor zórgen dat je wordt gezien en gehoord!

De Zon schijnt licht op de Maan vanuit het teken Waterman. Dit kan tot extra impulsieve handelingen leiden, plotse (misschien zelfs shockerende) uitingen van passie of rebelse acties. De invloed van Mars speelt ook mee: deze wakkert hartstocht op en geeft stemmingswisselingen. Saturnus zal proberen om impulsieve passionele lijntjes kort te houden. Al met al is het erg belangrijk om jezelf te uiten deze dagen, want als je gedrevenheid en vuur wegdrukt of opspaart, kan het zich omzetten in boosheid of word je ineens een dramaqueen of dramaking! Een goed alternatief bieden creativiteit en artistieke zelfexpressie.

De Maan staat tegenover Mercurius, wat een intern conflict tussen verstand en gevoel, intelligentie en intuïtie kan geven. Maar Mercurius loopt nu ook retrograde, waardoor je niet zo makkelijk vanuit je rechterhersenhelft kunt functioneren. Regels? Hmm… Wees alert op misverstanden binnen de communicatie. Het kan zijn dat je afdwaalt in fantasie en dromen. Schrijf deze op, houd ze vast, je kunt er namelijk te zijner tijd wel stappen voor zetten en ze uitleven!

Het is een sprankelende tijd. Alles wordt helderder en intenser tijdens volle maan (vooral deze vrijdag rond middernacht). Herzie of vernieuw goede voornemens die je tijdens de vorige volle maan hebt gemaakt; wat is afgestorven en wat wil je uitwerken? Sta stil bij wat er bij jou van binnen sluimert of leeft; wat wil ontwaken en uitgroeien? Durf je ervoor te gaan? Waarom wel of niet? Gebruik de passie en vuurkracht van deze maan om al iets van je voornemens of wensen naar buiten te brengen. Deel je enthousiasme! Misschien zelfs zo dat je ze in de komende tijd wel moet uitvoeren, omdat je gewoonweg niet op je woorden kunt terugkomen uit angst of bescheidenheid. Bijstellen kan altijd nog, maar je voelt nu duidelijk in je hart wat je in de komende tijd wilt laten zien en vormgeven.

© Petra Stam - www.petrastam.nl/blog/2014/2/11/volle-maan-14-februari-2014
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)   Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Energie op dit moment door Hilde Heijn (op datum)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Energie door bergkristallen
» nieuwe wind zet door???
» door mijn diepepunt heen
» Door wie werd Adolf Hitler gefinancierd
» DE ENERGIE VOOR VRIJDAG 23 NOVEMBER 2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Ascensie, de Nieuwe Tijd, Lichtwerk & Lichtwerkers :: Nieuwe Tijd-
Ga naar: