Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Trompetgeschal

Ga naar beneden 
+3
Willow
willeke1957
Maire
7 plaatsers
AuteurBericht
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimevr 8 nov - 23:21

Trompetgeschal End


Ongeveer vergelijkbaar met het raadsel van de oranje bollen is het raadsel van de vreemde geluiden die mensen overal ter wereld horen.


Velen interpreteren deze trompetachtige geluiden als de aankondiging van de naderende eindtijd.
Er wordt druk over gediscussiëerd, maar zoals gewoonlijk weet niemand het exacte antwoord. 
Voor de één is het trompetgeschal iets wat de eindtijd aankondigt, voor een ander zijn het buitenaardsen die op deze manier communiceren en weer anderen denken dat het wordt veroorzaakt door elektromagnetische golven. 
Uiteraard zouden we bijna zeggen, staat HAARP ook hoog op de lijst als mogelijke veroorzaker. 

Dit soort geluiden begon men eigenlijk voor het eerst waar te nemen in 2011. In 2012 nam dit aantal toe en ook dit jaar zijn er steeds meer meldingen van dit fenomeen. 

Volgens Amerikaanse geologen worden de geluiden veroorzaakt door kleine aardbevingen, de zogenaamde micro quakes. 
Die zijn kleiner zijn dan 2 op de schaal van Richter. De toename van die micro quakes zou dan vooral zijn in het gebied dat wordt aangeduid 
als The Ring of Fire. 
Deze mini-aardbevingen zouden dan zorgen voor volkomen ongevaarlijke elektromagnetische golven die uiteindelijk via aurora ’s en dergelijk het geluid zouden veroorzaken. 

Waarschijnlijk niet zo vreemd dat veel gelovigen dit soort geluiden in verband brengen met het einde der tijden. 
Ze klinken soms ook angstaanjagend. 

En toch… het is niet de eerste keer in de menselijke geschiedenis dat men dit soort geluiden waarneemt. 
Het is eerder gebeurd, maar dan moeten we wel heel ver terug: 

In een museum in Leiden ligt de Ipuwer Paypyrus, één van de oudste Egyptische documenten. 
Het bevat een kort gedicht met als laatste regel: “Jaren van geluid. 
Er komt geen eind aan het geluid”. 

Ook in de Kolbrin Bijbel wordt erover gesproken: “Zij zullen de trompetten horen en de strijdkreet van de Verwoester” en “De ster zong 
zoals nog nooit eerder was voorgekomen”. 

De Verwoester is een andere benaming voor de planeet Nibiru. Kan het zijn dat de geluiden toenemen veroorzaakt door de nadering van 
deze komeet planeet

De Dogon, een stam in West Afrika, produceert met hun instrumenten een geluid dat vergelijkbaar is met dat wat men nu overal hoort. 
Zij noemen het geluid “De stem van de donkere ster”. 

Wat het ook moge zijn, de geluiden zijn er nog steeds en lijken toe te nemen. 
Ter illustratie hier twee video’s van de afgelopen week met bizarre geluiden. 


De eerste is gemaakt in Blackburn en de tweede in Manchester, beiden in Engeland.




Santiago




Finland

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Gast
Gast




Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimeza 9 nov - 21:29

Zijn alledrie dezelfde filmpjes.

Het lijkt wel of er ergens een fabriek in de buurt staat.
Ik heb bij Hoogovens Buizen in Oosterhout gewerkt en die fabriek produceerde bij sommige produktie lijnen ook dit geluid.
Terug naar boven Ga naar beneden
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimeza 9 nov - 22:06

Het lijkt volgens mijn mening over staal op staal....een schurend geluid
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimeza 9 nov - 22:25

Overal ter wereld zijn deze geluiden te horen, het schijnt alleen steeds vaker voor te komen.

Wanneer je in bossen/wouden loopt kunnen het geen fabrieks-geluiden zijn, ze komen
zowel overdag als in de nacht voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Gast
Gast




Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimeza 9 nov - 23:17

Geluid kan heel erg ver dragen, dus wie weet wordt er wel iets opgevangen vanuit een fabriek wat nog mijlenver ter horen is.
Windrichting kan er ook mee te maken hebben.

Ik zelf geloof niet zo in dat dit de voorbode is van de Verwoester of wat dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimeza 9 nov - 23:27

of iets van trein of zo.........
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimezo 10 nov - 3:16

Het komt op mij ook over als iets "machinaals"..... zal vanavond nog eens luisteren. Klinkt wel spooky, moet ik zeggen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimedo 14 nov - 7:40

Klinkt heel apart, ergens klinkt het heel bekend, maar ik zou zo niet weten waar ik dat van zou kunnen kennen.
Jammer dat het geluid vervormd wordt door de wind die langs de microfoon waait, tenminste zo komt het op mij over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimedo 14 nov - 8:29

Ik heb zojuist op youtube nog wat andere filmpjes bekeken en beluisterd, en sommige klinken rond uit eng, terwijl een andere filmpjes juist weer niet eng klinken.
En in het ene filmpje waait het hard en in het andere weer niet, dus dan zou de wind in principe niet de oorzaak kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimedo 14 nov - 10:34

Er zijn inderdaad veel filmpjes van omdat niemand weet waar het geluid vandaan komt.

Romeo en ik hebben er al een channelsessie over gehad een paar weken geleden omdat
het een item is waar vrij veel over wordt gepraat, men die geluiden opmerkt maar niemand
weet waar het vandaan komt, zijn spiritueel coach was hierover begonnen met hem.

Via de channelsessie kwamen we er achter dat het pogingen van communicatie zijn van
buitenaardsen, net als de graancirkels communicatie is.

Het probleem alleen is dat er een verschil in trillings niveau is, een andere frequentie.
Zij kunnen ons wel zien en horen maar wij hen niet omdat we lager in niveau zitten.

Tuurlijk kun je denken dat het fabrieks geluiden zijn en geluid ver draagt, dat is het
meest logische maar wanneer je je bevindt in een gebied waar geen fabrieken in de omtrek 
zijn en afstanden veel groter zijn dan hier.....denk aan Amerika, Canada en Scandinavië 
bijvoorbeeld...waar gebieden zijn waar je totaal verlaten kunt zijn......waar komen dan die 
geluiden vandaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Eaglesflight




Registratie : 20-07-13
Aantal berichten : 14

Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimevr 15 nov - 0:34

Ik vind dit fenomeen zeer fascinerend en net zoals Cindy ook aangeeft, komt het me ergens wel bekend van voor. Heel sci fiction achtig in ieder geval ( maar de mensheid is momenteel naar mijn mening ook zo in ontwikkeling dat we echt al in verandering zijn).
Ik vind het vooral bijzonder dat dit voor iedereen te horen is, genoeg bewijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimevr 15 nov - 0:40

Heb het nog niet eerder zo gehoord, maar wel fascinerend, het lijkt er toch wel op dat iets buiten ons steeds vaker publiekelijk contact probeert te maken, men (NASA ed) kan het niet meer geheimhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
conrodray

conrodray


Registratie : 08-11-12
Leeftijd : 62
Geboortedatum : 20-05-61
Woonplaats : schoonhoven
Aantal berichten : 314
Man Stier

Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimevr 15 nov - 7:15

als iedereen het hoort kunnen ze er niet meer omheen en kan het ook niet meer de doofpot in.
had er weleens van gehoord vluchtig ergens weet nog niet wat ik er van moet vinden daarom sluit ik ook niets uit wat de oorzaak er van kan zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglesflight




Registratie : 20-07-13
Aantal berichten : 14

Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimezo 17 nov - 12:57

Zou mooi zijn als we op de dag van de meeting gezamenlijk zoiets in het echt zouden horen:-) Lijkt me heel fascinerend!
Dit vind ik een prachtig filmpje, prachtige geluiden ook...

Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimezo 17 nov - 18:11

Zo, daar komt even heel slecht weer opzetten.
De geluiden lijken hetzelfde te klinken als in de andere filmpjes, alleen is het weerbeeld anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitimezo 17 nov - 23:53

We zullen er zeker tijdens de meeting naar luisteren en er over praten, goed moment juist.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Gesponsorde inhoud





Trompetgeschal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trompetgeschal   Trompetgeschal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trompetgeschal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Universum :: Buitenaards-
Ga naar: