Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum

IndexInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

Deel | 

Volkert van der G doelwit extemisten

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Volkert van der G doelwit extemisten   vr 11 okt - 18:56

Rechts-extremisten zijn van plan om Volkert van der Graaf op te sporen als hij vrijkomt.
De Telegraaf schrijft dat staatssecretaris Teeven dat heeft geschreven in een brief aan de moordenaar van Pim Fortuyn.
De brief is in handen van de krant.
Daarin zou staan dat de dreiging de belangrijkste reden voor Teeven is geweest om Van der Graaf geen proefverlof te geven.
Omdat die nu langer in de gevangenis moet blijven, krijgt hij van de staatssecretaris daar meer vrijheid en verantwoordelijkheden.
De politie Oost-Gelderland heeft volgens De Telegraaf aanwijzingen dat rechts-extremisten plannen voorbereiden
om de moordenaar van Pim Fortuyn tijdens een eventueel proefverlof op te sporen.
Wat ze precies van plan zijn, is niet duidelijk.

Beveiliging

Gisteren maakte Teeven bekend dat Van der Graaf geen proefverlof krijgt.
Hij legde uit dat Van der Graaf te makkelijk is op te sporen door kwaadwilligen.
 De gevangene heeft laten weten dat hij na zijn vrijlating of naar zijn partner in Harderwijk wil gaan of naar zijn familie in Oostkapelle.
Proefverlof is bedoeld om langzamerhand weer te wennen aan de samenleving.
Volgens Teeven zal daar in het geval van Volkert van der Graaf niet veel van terechtkomen vanwege de benodigde beveiliging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin

Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 61
Geboortedatum : 03-09-57
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

BerichtOnderwerp: Re: Volkert van der G doelwit extemisten   za 12 okt - 2:38

Ik kan me er heel weinig bij voorstellen dat wanneer VvdG met proefverlof komt hij in staat zal worden gesteld óm weer te wennen aan de samenleving.

Denk eerder dat de samenleving helemaal niet wil dat hij weer in hun midden zal verkeren.

Even buiten het gegeven dat rechts-extremisten op hem gaan jagen zal het merendeel van de nederlandse bevolking er geen traan om laten wanneer er een aanslag op hem zal worden gepleegd.

Ik in ieder geval ook niet, al is dat niet één van de meest warme spirituele gedachten die je voor je medemens voelt.
Ben niet iemand van oog om oog en tand om tand maar maar wat hij destijds heeft uitgevreten heb ik liever dat ze hem opgeborgen houden en zeer beslist niet meer terug laten komen in de samenleving.

amen
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Willow

Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

BerichtOnderwerp: Re: Volkert van der G doelwit extemisten   za 12 okt - 3:12

Je mag inderdaad geen kwaad met kwaad vergelden, maar zo'n persoon hoort niet thuis in de samenleving. Dan maar levenslang, of TBS.
Yara
Co-Admin

Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 41
Geboortedatum : 17-04-77
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

BerichtOnderwerp: Re: Volkert van der G doelwit extemisten   za 12 okt - 4:12

Denk dat ie beter naar het buitenland kan gaan zodra hij vrijkomt, anders is ie er zo geweest en sorry dat ik het zo zeg, dat begrijp ik wel.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Volkert van der G doelwit extemisten   za 12 okt - 20:26

De commotie vind ik overdreven, van mij mag hert levenslang brommen.
Maar er zijn genoeg moordenaars die met proefverlof gaan en daar hoor je niets over.
Volkert van der G. had een motief, oké, het was met voorbedachte rade.
Maar als je eens weet hoeveel andere moordenaars, randdebielen, pedofielen met proefverlof gaan, dan kan je iedere dag wel er tegen demonstreren en bezwaar indienen.

Van mij mag het recht zegevieren en mogen aanhangers van Fortuin met hem doen wat ze willen (niet een erg ReikiMaster gedachte Embarassed )
Maire
Admin

Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 61
Geboortedatum : 03-09-57
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

BerichtOnderwerp: Re: Volkert van der G doelwit extemisten   za 12 okt - 20:35

Precies!.....ik snap ook niet dat al die gasten die van alles hebben uitgevreten, zoals moorden, mishandelingen, verkrachtingen, pedofielie en noem maar op.....op proefverlof mogen.

Vastzetten die hap!....de slachtoffers van hen komen ook niet meer terug of hebben een
trauma voor het leven.

Levenslang.....klaar!.....en niet het gezeik van terugkomen in de samenleving....yeah right!!
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Volkert van der G doelwit extemisten   

Volkert van der G doelwit extemisten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Off Topic :: Nieuws van de Dag-
Ga naar: