Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Entiteiten op foto's

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Entiteiten op foto's Empty
BerichtOnderwerp: Entiteiten op foto's   Entiteiten op foto's Icon_minitimevr 11 okt - 3:20

Ik vond dit op Niburu en vond het eigenlijk best bizar.




Entiteiten op foto's Spook2Een vrouw gaat met haar man en dochter de eendjes voeren in het park; hij neemt een foto.
Thuisgekomen blijkt dat er op de bank naast moeder en dochter een vreemd lichtwezen zit.



Regelmatig kom je merkwaardige foto’s tegen, waar je achteraf pas opmerkt dat er iets vreemds op te zien is. Dat is ook het geval met de onderstaande afbeelding. 

Wat je natuurlijk ook nooit honderd procent zeker weet is of er met die foto is geknoeid of niet. Met dat in het achterhoofd bij deze het verhaal van de vrouw wiens man het plaatje heeft genomen: 

"Mijn man en ik hebben de volgende foto ongeveer twee maanden geleden genomen. Maar, we kwamen hem pas ongeveer een week geleden tegen toen we door de opnames gingen in zijn mobiele telefoon. 

Toen hij er in eerste instantie naar keek dacht hij dat hij iets aan de foto had veranderd door een instelling ofzo, maar dat was niet het geval. Daarna zei hij dat het dan een reflectie moest zijn.
Entiteiten op foto's Spook1
Ik denk niet dat wij wilde weten wat het voorstelt. Zodra ik de foto zag was het eerste wat in mijn hoofd opkwam dat het een soort geest of zoiets was. Iedereen die we de foto hebben laten zien, denkt er ook zo over. 
  

Hij is genomen op de plek waar ik mijn dochter mee naartoe neem om de eendjes te voeren. Ik weet honderd procent zeker dat er niemand op de bank zat toen wij daar waren. Ook waren er op dat moment geen andere mensen in de buurt.

Als er iemand is die mij met zekerheid kan vertellen wat dit is, dan zou ik dat fantastisch vinden.

Entiteiten op foto's Spook2
Bron: 

The Viral Post
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Entiteiten op foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Entiteiten op foto's   Entiteiten op foto's Icon_minitimevr 11 okt - 3:21

Het vreemde vind ik dat als je naar de 2e foto kijkt, er een soort lint reikt van het hoofd van
de entiteit (of lichtwezen) naar de auto toe.....het hoofd is ook gedraaid naar de auto.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Entiteiten op foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Entiteiten op foto's   Entiteiten op foto's Icon_minitimevr 11 okt - 8:42

Ieuw, ik vind het er eng uitzien. Ik zou me echt wezenloos schrikken, als ik zoiets zou aantreffen op een foto in mijn mobiel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 47
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Entiteiten op foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Entiteiten op foto's   Entiteiten op foto's Icon_minitimevr 11 okt - 8:50

Krijg spontaan de rillingen als je naar die foto kijkt, eng hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Entiteiten op foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Entiteiten op foto's   Entiteiten op foto's Icon_minitimevr 11 okt - 9:13

Ik vind de zitting van het bankje een beetje vreemd, is wel erg diep in verhouding met de rugleuning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Entiteiten op foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Entiteiten op foto's   Entiteiten op foto's Icon_minitimevr 11 okt - 9:52

Ja inderdaad, dat is zo HP.

Het lijkt wel alsof er een lintlichaam uit komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Entiteiten op foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Entiteiten op foto's   Entiteiten op foto's Icon_minitimevr 11 okt - 9:56

Scherp opgemerkt dat bankje..... nu ik dat ook zie, vind ik het er wat nepperig uitzien....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Entiteiten op foto's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Entiteiten op foto's   Entiteiten op foto's Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Entiteiten op foto's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Entiteiten (geesten/engelen)
» Hoe bescherm jij je tegen entiteiten?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Paranormaal :: Entiteiten-
Ga naar: