Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Het ultieme herfst/winter gevoel

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimewo 18 sep - 2:28

Wat vinden jullie qua eten en/of drinken het ultieme herfstgevoel.
Lekker een knus gedekte tafel met op het menu..............
Of lekker knus op de bank bij de open haard of bij de kachel,..............


Ik vind een heerlijke pan hachee, met rode kool het ultieme wintergevoel.
En natuurlijk een lekkere pan boerenkoolstamp met rookworst en een runderlapje (voor de jus Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimewo 18 sep - 2:34

wind heel veel wind.cheers .........het liefst zo woest mogelijk:happy: : ............een strandwandeling maken en dan met een beker geurige perenthee op een strandterras zitten.lol! 
Stoofpeertjes:happy: : .............rodekoolstamp met hachee met heeeeeeel veel uien en knoflook.
in de nacht wakker worden en dan de regen tegen de ruit horen slaan en de wind om het huis horen gieren.happy 
Naar de bossen.....geuren en kleuren.
De winter???Schaatsen..............als het gesneeuwd heeft door de mooie natuur lopen..........toppie
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Gast
Gast




Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimewo 18 sep - 2:51

Owja, stoofpeertjes!!! Met een lekkere grote scheut rode wijn erbij en een kaneelstokje.
En vanillesuiker.

En niet te vergeten een lekkere warme mok anijsmelk voor het slapen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimewo 18 sep - 3:24

Stoofpeertjes, mjammie!
Stamppot boerenkool met spekkies en rookworst, schandalig lekker gewoon!
Warme chocolademelk, met af en toe een handje pepernoten.

Even lekker uitwaaien aan het Veluwemeer, een flinke herfstwandeling in het bos, thuiskomen en direkt de kaarsjes aan.
Vroeg de gordijnen dicht en dan lekker met een dekentje over de beentjes op de bank, met een boek of een spannende serie op tv.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimewo 18 sep - 3:52

Ohhhh wat een gezellige herfst/winter dingen lees ik hier allemaal.

Wat ik laatst alweer zo gezellig vond na de zomer......was 's avonds de kaarsjes weer aan.

Ik kook niet veel meer voor mezelf.....makkelijk maar ook omdat ik heel erg moet uitkijken
of het wel of niet goed zal vallen met mijn maag.

Maar ik vond het altijd heerlijk om zo rond deze tijd gezellig in huis te maken, kaarsjes aan,
open haard heb ik niet.

Het pure zondag gevoel had ik altijd als ik appelmoes aan het maken was, een rollade, 
fricandeau of een varkensfilet stuk aan het braden was, stoofpeertjes op met een flinke
scheut port, appeltaart in de oven.....dan zweef je toch gewoon op al die lekkere luchten....
en dan buiten de kou, regen, wind etc.

Een lekker bakkie thee met zelfgebakken gevulde speculaas......roomboter banketletter....

Een flink stuk in het bos gelopen, honden mee.....dan daarna een lekkere kom soep.

Ik heb echt iets met de warme sfeer van de herfst en de winter....geweldig!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimewo 18 sep - 5:01

ooooooooooooo...............wat ergggggggggg....ik mag al die heerlijke dingen niet meer hebben.....gevulde speculaas/banketstaaf/suikergoed beesies...........
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimewo 18 sep - 5:28

Owwwwwww.......het is allemaal zo lekker maar ik koop het ook niet meer hoor.

Ik ben een verschrikkelijke zoetekauw en je kunt me begraven in allerhande snoep
maar deze dingen loop ik met een grote boog omheen.....probéér ik althans hahahaha

Er moet nog altijd zo'n 8 kg van mijn gewicht af en dat is al een ramp!!!


snoepen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimewo 18 sep - 5:42

ik mag het niet i.v.m mijn diabetici2....soms balen.............
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimewo 18 sep - 5:54

Kan ik me voorstellen Willeke, is ook echt balen.

Bij ons in de familie heerst ook suiker; mijn zus heeft het en ik laat me er jaarlijks
op controleren.

Ik maakte het bij haar ook mee.....het is echt naadje soms.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimewo 18 sep - 6:22

och meis............ben ooit 6 maanden zoutloos geweest..dat viel bij mij vies tegen.....dat brood................eeeeeekkkkkkkkkkk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Gast
Gast




Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimedo 10 okt - 1:36

En goulash niet te vergeten.
Heb een heerlijk recept ooit van mijn nichtje gekregen.
Is wel zo enorm lekker smakelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimedo 10 okt - 1:41

Stoofpeertjes en boerenkool met hemaworst, echt lekker als het koud is en dan op de bank met een plaid op je benen en een kop warme chocomel in je hand en dan buiten mensen zien zwoegen door de kou, heerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimedo 10 okt - 1:57

Het water loopt mij alweer in de mond!
Een goeie goulash maken, is mij nog nooit gelukt. Stamppotten wel, erwtensoep koken kan ik ook als de beste....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimedo 10 okt - 2:03

Goulash, hachee, erwtensoep, stamppotjes, draai me hand er niet voor om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimeza 9 nov - 11:21

Eeeeeeven inspiratie opdoen! Morgen ochtend gaan we een buitenrit maken met ons vaste damescluppie en naderhand hier bij mij thuis gezamelijk een happie eten, ik heb gelukkig een ruime voorraad. Ik zit eraan te denken om buiten de houtkachel aan te zetten, en op de gloeiende houtskool op een roostertje een smakelijk stukje vlees of vis klaarmaken is niet zo moeilijk. Lekker onder het afdak genieten van het goeie leven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimeza 9 nov - 21:23

Dat is zeker lekker, Willow.
Dan een lekkere bak koffie met een likeurtje erbij dance
Terug naar boven Ga naar beneden
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimezo 10 nov - 3:14

Ik ben even snel binnen, het vuur brandt buiten al en ik heb nog een paar flessen likeur gevonden! Koffie staat al te pruttelen......
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimezo 10 nov - 8:24

vanacht de eerste vorst, de herfst op volle toeren
Terug naar boven Ga naar beneden
Willow




Registratie : 05-01-13
Aantal berichten : 436

Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitimezo 10 nov - 8:53

Nou, zeg dat! Moet je opletten hoe kaal de bomen opeens zijn, na zo'n eerste nachtvorstje.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het ultieme herfst/winter gevoel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het ultieme herfst/winter gevoel   Het ultieme herfst/winter gevoel Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het ultieme herfst/winter gevoel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winter des doods verwacht
» Kans op een extreem koude winter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Off Topic :: Brasserie-
Ga naar: