Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Een dagje naar.....

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Een dagje naar..... Empty
BerichtOnderwerp: Een dagje naar.....   Een dagje naar..... Icon_minitimeza 7 sep - 22:41

Ik wil dit eigenlijk als item plaatsen voor de Meeting '13 maar gooi het nu op het forum
omdat ik benieuwd ben of er genoeg animo voor is.


Wat vinden jullie er bijvoorbeeld van om eens een dag onder elkaar ergens naar toe 
te gaan....bijvoorbeeld.....een dag naar Brugge....ik noem maar iets.

Gewoon een dagje ontspannen met elkaar er tussen uit, iets heel anders doen maar
wel met elkaar....gezellig kletsen.....lachen uiteraard....koffie drinken......iets eten.....
en weer naar huis na een dag vol gezelligheid.

Of het te realiseren is weet ik niet, het maakt de groep hechter denk ik.

Hoe en wat zouden we met elkaar moeten bespreken, ik ben alleen benieuwd of er
genoeg animo voor is.

Ik plaats dit overigens op beide forums, Spiritueel Wakker en Freedom.



Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Gast
Gast




Een dagje naar..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje naar.....   Een dagje naar..... Icon_minitimeza 7 sep - 23:19

Wij hebben dat een keer gedaan met Freedom, maar ergens naar toe met veel mensen schiet niet echt op.
We hebben een halve dag rond lopen zwerven in Utrecht. Jammer van de tijd die je normaal met elkaar kunt doorbrengen als je het in een huiselijks sfeer doet.
Je kunt bijna nergens met een grote groep zitten en je hebt ook geen tijd voor elkaar.
Ook rekening houdend met leden die niet zo mobiel zijn en dan de kosten nog en dan nog de vraag hoe je er komt.
Met de trein is stervensduur en niet iedereen heeft een auto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Een dagje naar..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje naar.....   Een dagje naar..... Icon_minitimezo 8 sep - 0:29

Dat begrijp ik heel goed....met een grote groep is ook moeilijk maar dan zou je op de
plaats van bestemming de groep kunnen opsplitsen.....om een bepaalde tijd weer met
elkaar afspreken....o.i.d.

We zouden het 1 of 2 maal per jaar kunnen doen......in het voorjaar en tegen de winter
bijv.

Er zijn voldoende aanbiedingen om bijv naar een Kerstmarkt te gaan:

Met de trein:
http://www.nshispeed.nl/nl/kerstmarkten/trein-kerstmarkt-dusseldorf

Maar een dag naar Den Bosch, Groningen of Maastricht is net zo leuk in die tijd en er
zijn dan ook trein aanbiedingen, het Kruidvat heeft ook vaak aanbiedingen in trein
kaartjes.

Ik heb  zelf ook niet het geld voor het oprapen maar het zou wel iets kunnen zijn om
wat geld voor apart te leggen en naar uit te kijken.

Via Google zie je tal van aanbiedingen voor stedentrips met de trein of de bus.

Misschien is het gewoon een idee om het eens met een stel die er zin in hebben te
proberen.

Kan ook weer een idee van mij zijn wat zómaar ineens in me op komt maar wat niet
te realiseren is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Gast
Gast




Een dagje naar..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje naar.....   Een dagje naar..... Icon_minitimezo 8 sep - 1:19

Je kunt het het beste zo centraal mogelijk houden.
Om even naar Groningen te gaan als je vanuit Breda of Limburg komt, dat is nogal wat.
En ook als je vanuit Groningen/Friesland even naar Breda of Antwerpen moet komen, dat is ook een behoorlijke reis.

We hebben al regelmatig meetings gehouden met Freedom, en zelfs een keer in Oosterhout bij Wiene, en daar kwamen leden vanuit Friesland en omstreken ook niet naar Oosterhout.
Het moet wel rendabel zijn.
Ik snap je wel, dat je iets wilt doen, maar denk niet echt dat je dit kan realiseren.
Of me moet een meeting doen en dan dit als extraatje voor leden die wel een stedentrip willen doen.
Vergeet niet dat er ook leden zijn met een gezin en die kunnen ook niet 1 2 3 een dagje weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Een dagje naar..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje naar.....   Een dagje naar..... Icon_minitimezo 8 sep - 1:39

Begrijp ik absoluut en er zijn  ook voldoende leden die zich het financieel niet kunnen
permitteren om er zo maar even tussen uit te gaan.

Ik wil alleen graag weten óf er animo voor is....zoja... hoe zouden we dat dan kunnen doen etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Gast
Gast




Een dagje naar..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje naar.....   Een dagje naar..... Icon_minitimezo 8 sep - 2:14

Wij hebben toen wel een keer ergens ietsje buiten Utrecht afgesproken.
Misschien weet Jerke nog waar dat precies was.
Daar hebben we toen een lunch geregeld.
Maar daar was geen fijne aansluiting met de bus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een dagje naar..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een dagje naar.....   Een dagje naar..... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een dagje naar.....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Off Topic :: Activiteiten, beurzen, cursussen en workshops-
Ga naar: