Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Yara
Co-Admin



Registratie : 21-11-12
Aantal berichten : 920

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 okt - 4:24

dankjewel :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 okt - 6:32

Bedankt Cindy!
Ik kan hier wel wat mee; ook herkenbaar.
Zal zeker hier en daar niet makkelijk worden, maar ik zal doorzetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 okt - 6:43

Graag gedaan flyingwings:okay: .
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 okt - 0:14

Hier komen de kaarten die ik voor je gelegd heb Yara.
Moet er even bij vermelden dat het een moeizame legging was, voor mijn gevoel zijn de kaarten van toepassing op je situatie, maar komt er niet echt een advies van de Engelen uit.
Zelfs het schudden ging zwaarder dan anders.

Ik heb een levensdoel legging gedaan, met als vraagstelling:

Is Yara's nieuwe zakenplan een goed idee?

Wat heb je in het verleden geleerd: Vanessa
Om deze beslissing te nemen moet je aan jezelf vragen: Via welke weg kom ik dichterbij mijn levensopdracht? En welke weg brengt mij er verder vanaf?

Wat moet je op dit moment leren: Sonya
Ik breng je een boodschap van een overleden geliefde: Ik ben op dit moment heel gelukkig en hou heel veel van je. Je hoeft je over mij geen zorgen te maken.


Welke stappen kun je het beste ondernemen: Raye
Yoga en lichamelijke oefeningen zijn op dit moment essentieel voor je welzijn, innerlijke rust en je spirituele groei.

Hoe kun je andere mensen het beste van dienst zijn: Aartsengel Gabriëlle
Je hebt een belangrijke levensopdracht, waarbij je gebruik maakt van de moderne communicatiemedia en de schilderkunst.

Jouw levensdoel: Yvonne
Je hebt een heel speciale band met dieren. De Engelen waken over je lievelingsdieren in de Hemel en op Aarde.

Heb je door twijfel in het verleden een verkeerde keuze gemaakt, en ben je daardoor in de problemen geraakt?
Voor mijn gevoel heeft kaart twee in jouw geval te maken met een opvatting uit het verleden, die heb je losgelaten, en dat is goed voor je geweest. Dat heeft je gesterkt in de manier waarop je nu keuzes maakt, of over mensen en omstandigheden denkt.
Lichamelijke oefeningen om niet alleen te ontspannen maar ook om conditie en uithoudingsvermogen op te bouwen, naast je werkzaamheden of studie die je doet om je plannen te verwezenlijken.
Je bent op de goede weg, maar let wel op dat je de boog niet overspant.
Een website, helemaal van jouw alleen, met beschrijvingen van wat je allemaal doet, zou de juiste mensen op je pad kunnen zetten.  Cliënten zullen zo sneller de weg naar je vinden.
De laatste kaart lijkt mij eigenlijk heel logisch, gezien je liefde voor dieren.
Ik heb echt even twee keer moeten kijken, maar hij kwam toch echt tevoorschijn.
Had ik niet ergens gelezen dat jij je met dieren bezig wilde gaan houden?
Dat is dus echt jouw doel in het leven!


Hopelijk kun je je er enigszins in vinden Yara.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
Co-Admin
Yara


Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 46
Geboortedatum : 17-04-77
Woonplaats : NH
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 okt - 3:44

Dankjewel Cindy, echt super deze bevestiging, ik ben idd bezig om vast met dieren bezig te gaan zijn dmv sportmassage en osteopathie, leuk dat dat terugkomt en bij mn levensdoel hoort, conditie klopt ook, door wat er in het verleden gebeurt is is mn gezondheid erg terugegaan, maar ik probeer nu langzaam maar zeker weer meer weerstand en conditie op te bouwen op de alternatieve manier zonder extra medicijnen, zwemmen enz en zelfs mensen om me heen merken dat ik meer energie heb en vrolijker ben, zal ookwel zijn omdat ik nu een doel heb wat ik echt leuk vind. Had vroeger een management functie in de IT, verdiende super, maar was helemaal niet mn ding, dankjewel :)
Oh ja website klopt ook, ben ermee bezig :)
2 keer schudden kan misschien ook zijn omdat mn voornaam jou forumnaam is Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 okt - 3:50

thnx voor je feedback Yara, okay
Terug naar boven Ga naar beneden
jack1




Registratie : 28-06-13
Leeftijd : 56
Geboortedatum : 09-08-67
Aantal berichten : 48
Vrouw Leeuw

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 okt - 6:27

wat zou mijn levensdoel kunnen zijn? Wat hebben de engelen voor mij in petto?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 okt - 6:50

Ik ga ermee aan de slag jack1, als vraag zal ik nemen: Wat is jack1 's levensdoel?
Terug naar boven Ga naar beneden
jack1




Registratie : 28-06-13
Leeftijd : 56
Geboortedatum : 09-08-67
Aantal berichten : 48
Vrouw Leeuw

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 okt - 7:05

precies....ik vraag me namelijk af waarom er zoveel tegenslag is om mijn transformatie te doen. Het lijkt wel alsof ik het om een of andere reden niet mag......Maar het kan ook het tegenovergestelde zijn: dat ik juist moet doorzetten.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 okt - 7:28

Deze kaarten zijn tevoorschijn gekomen jack1:

Wat heeft jack in het verleden geleerd:  Daniël 
Ik ben de Engel van het Huwelijk en op dit moment ben ik je behulpzaam.

Wat moet jack op dit moment leren: Merlina
Je bent in verwarring en besluiteloos omdat je niet genoeg informatie hebt gekregen.
Ga op onderzoek uit of raadpleeg een deskundige voordat je een beslissing neemt.

Welke stappen kan jack nu het beste ondernemen:  Serena
Ik ben de Engel van de Overvloed. Je zult alles wat je nodig hebt ontvangen en het Universum is er verantwoordelijk voor hoe dat zal gebeuren.
Heb vertrouwen.

Hoe kan jack andere mensen het beste van dienst zijn:  Opal
Je kinderen in de Hemel en op Aarde zijn gelukkig ener wordt goed voor ze gezorgd door God en de Engelen.

Jack's levendoel:  Akasha
Je bent een spiritueel leraar.
Je hebt het vermogen om andere mensen te begeleiden en ze te helpen met het ontwikkelen van hun spirituele gaven en hun goddelijke levensopdracht.


Heb je grote problemen gehad in een relatie, liefdesrelatie, familierelatie of werkrelatie?
Er wordt aan een oplossing gewerkt, je hoeft alleen maar naar je gevoel te luisteren.
Voelt het niet goed, dan zal het wel niet goed zijn, heb vertrouwen in jezelf.
Op dit moment weet je niet meer voor of achteruit, je zit vast op een bepaald punt.
Vraag hulp aan iemand met ervaring, professioneel of gewoon een goede vriend.
Laat je zorgen en piekeringen los, geef ze aan het Universum, dan komt de oplossing vanzelf aangewaaid.
Dit kan ook in de vorm van een persoon zijn, die jou volledig begrijpt.
Al wat je al bedacht en uitgedacht had zweeft nog ergens in je geheugen rond.
Dat is niet verloren.
Op het moment dat het werkelijk van belang is komt het weer tevoorschijn, om je verder te helpen.
Volgens Akasha is het jouw levensdoel om spiritueel leraar te zijn.
Mijn gevoel zegt me dat je dat al bent, of in ieder geval al een heel eind op weg daar naar toe.
Gewoon doorzetten, je gevoel geeft wel aan of het goed is.


Hopelijk vindt je er herkenning in jack1, ben benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 okt - 9:10

ik zou wel graag een kaartje willen
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 okt - 19:18

Oké, dromenvrouw, ik zal een algemene legging voor je doen, hoe je leven op dit moment gaat volgens de Engelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 okt - 20:48

Cindy schreef:
Oké, dromenvrouw, ik zal een algemene legging voor je doen, hoe je leven op dit moment gaat volgens de Engelen.
dat is goed cindy
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 okt - 22:10

Als vraag heb ik genomen:

Wat willen de Engelen dromenvrouw vandaag laten weten?

Algemeen thema van de dag:  Desirée
Op dit moment kun je niets doen. Wacht of kijk naar alternatieve mogelijkheden. Vraag de Engelen om hulp en begeleiding om het je zo makkelijk mogelijk te maken.

Mogelijke belemmeringen:  Athena
Het is heel goed voor je om krachtig te zijn. Je weet hoe je je innerlijke kracht op een liefdevolle manier kunt inzetten, zodat deze zowel jezelf als andere mensen ten goede komt.

Hoe de Engelen dromenvrouw begeleiden om de belemmering op te heffen:  Astara
Je verdient het allerbeste! Reik naar de sterren met je dromen en je wensen en sluit geen compromissen.

Het mogelijke resultaat, uitgaande van de gedachten en situatie op dit moment:  Patience
Het is nu tijd om te leren, te studeren en informatie te verzamelen. Studeer met plezier want in de toekomst zal jouw kennis samengaan met het werk dat je doet.

Op dit moment lijkt het wel of je leven in de pauze-stand staat, meer dan rustig afwachten kun je niet doen. Geef het uit handen en wacht rustig af.
Doe rustig aan, dring niet aan of overspan jezelf niet.
Neem gas terug, da's beter voor je gezondheid.
Zelfverzekerd zijn is prima, maar in sommige situaties kan escalatie optreden wanneer je geen nederigheid toont.
Je gaat ervan uit dat wat je nu hebt het beste is, maar volgens de Engelen is dit niet zo.
Neem geen genoegen met de tweede plaats, je verdiend het om op de eerste plek te staan.
Kan het zijn dat je overweegt om een andere richting in je leven in te slaan, andere baan, andere woonomgeving?
Met de kennis die je op dit moment bezit zou dat een verkeerde stap kunnen zijn, wanneer je je echter goed voorbereid, veel voorwerk doet kan het wel eens de juiste stap in je leven zijn.
Wederom dus, rustig aan, goed overwegen van de voors en de tegens.

Dit was mijn legging voor jou dromenvrouw, hopelijk vindt je er herkenning in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimema 14 okt - 2:12

er zit zeker herkenning in
dank je wel
Terug naar boven Ga naar beneden
jack1




Registratie : 28-06-13
Leeftijd : 56
Geboortedatum : 09-08-67
Aantal berichten : 48
Vrouw Leeuw

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimema 14 okt - 5:06

Cindy schreef:
Deze kaarten zijn tevoorschijn gekomen jack1:

Wat heeft jack in het verleden geleerd:  Daniël 
Ik ben de Engel van het Huwelijk en op dit moment ben ik je behulpzaam.

Wat moet jack op dit moment leren: Merlina
Je bent in verwarring en besluiteloos omdat je niet genoeg informatie hebt gekregen.
Ga op onderzoek uit of raadpleeg een deskundige voordat je een beslissing neemt.

Welke stappen kan jack nu het beste ondernemen:  Serena
Ik ben de Engel van de Overvloed. Je zult alles wat je nodig hebt ontvangen en het Universum is er verantwoordelijk voor hoe dat zal gebeuren.
Heb vertrouwen.

Hoe kan jack andere mensen het beste van dienst zijn:  Opal
Je kinderen in de Hemel en op Aarde zijn gelukkig ener wordt goed voor ze gezorgd door God en de Engelen.

Jack's levendoel:  Akasha
Je bent een spiritueel leraar.
Je hebt het vermogen om andere mensen te begeleiden en ze te helpen met het ontwikkelen van hun spirituele gaven en hun goddelijke levensopdracht.


Heb je grote problemen gehad in een relatie, liefdesrelatie, familierelatie of werkrelatie?
Er wordt aan een oplossing gewerkt, je hoeft alleen maar naar je gevoel te luisteren.
Voelt het niet goed, dan zal het wel niet goed zijn, heb vertrouwen in jezelf.
Op dit moment weet je niet meer voor of achteruit, je zit vast op een bepaald punt.
Vraag hulp aan iemand met ervaring, professioneel of gewoon een goede vriend.
Laat je zorgen en piekeringen los, geef ze aan het Universum, dan komt de oplossing vanzelf aangewaaid.
Dit kan ook in de vorm van een persoon zijn, die jou volledig begrijpt.
Al wat je al bedacht en uitgedacht had zweeft nog ergens in je geheugen rond.
Dat is niet verloren.
Op het moment dat het werkelijk van belang is komt het weer tevoorschijn, om je verder te helpen.
Volgens Akasha is het jouw levensdoel om spiritueel leraar te zijn.
Mijn gevoel zegt me dat je dat al bent, of in ieder geval al een heel eind op weg daar naar toe.
Gewoon doorzetten, je gevoel geeft wel aan of het goed is.


Hopelijk vindt je er herkenning in jack1, ben benieuwd.

Yep, ik zit vast. Mijn vrouw probeert me op alle manieren te dwingen om niet in transitie te gaan van man naar vrouw, terwijl ik voor mijn gevoel er zeker van ben dat dit wel goed voor me is. Oplossingen zijn er wel maar ze wuift alles weg. Ze weet niet wat ze wil en blijft maar roepen dat ze alleen van me houd als ik man blijf maar dat ze me als vrouw zal haten. Het gevaar bestaat dat ze gaat scheiden en me vervolgens op straat zet door via de rechter het huurhuis op te eisen. Ik sta pas anderhalf jaar ingeschreven dus kan ik een andere woning schudden. Prive huren is onbetaalbaar voor me en een kamer gaat vanwege mijn transsexualiteit ook al niet. Ze zeggen gewoon je huur op en je staat op straat. Heb ik vroeger al eens meegemaakt zoiets dus ik weet dat het kan.

Dus wat moet ik? Bakzeil halen en me onderwerpen aan mijn vrouw? Dat gaat niet, de psychische last word dan te groot daar ga ik aan kapot. Ik kan dat 1000 keer zeggen ze gelooft het gewoon niet. Doorgaan is het enigste wat ik kan doen en dan maar hopen dat ze me niet op straat zet....

Die spirituele lerares kan ik pas worden als dit probleem is opgelost...want dan pas zit ik psychisch in een goed vel.

De kaarten lijken hoopvol zeker omdat ik steeds maar doorkreeg van: Volg je hart en heb geduld......
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimema 14 okt - 6:09

Thnx voor je feedback jack1.

Wat zit jij in een verschrikkelijk situatie, heel veel sterkte ermee.
hug3
Terug naar boven Ga naar beneden
famke




Registratie : 28-09-13
Aantal berichten : 3

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: kaart    Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 nov - 5:42

hoi Cindy zou je ook voor mij een kaart kunnen leggen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 nov - 6:25

Hoi famke, ik zal voor jou een algemene legging doen.
vraagstelling: wat willen de Engelen famke laten weten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 nov - 6:51

Wat willen de Engelen famke laten weten?

Algemene situatie: Bridget
Let goed op! Je moet deze situatie nader onderzoeken voordat je verder gaat.

Mogelijke belemmering: Maya
Dit is voor jou een tijd van leren en studeren voor je persoonlijke groei en het vinden van je levensopdracht.
De Engelen zullen je helpen en begeleiden bij dit proces.

Hoe de Engelen famke begeleiden om de belemmering op te heffen:  Patience
Het is nu tijd om te leren, te studeren en informatie te verzamelen. 
Studeer met plezier want in de toekomst zal jouw kennis samengaan met het werk dat je doet.

Het mogelijke resultaat, uitgaande van de gedachten en de situatie op dit moment: Adriana
Ik leid je naar het antwoord op je vragen.
Luister naar je intuïtie, je gedachten en je dromen en volg de stappen die ik je op deze wijze geef.

Je bent op dit moment verwikkeld in zaken die van meerdere kanten bekeken kunnen worden.
Elk facet van een bepaalde gebeurtenis dient van alle kanten, en vanuit elk oogpunt bestudeerd te worden.
Houdt alles nauwgezet en geduldig bij, dan kan je naderhand niet van vals spel beschuldigd worden.
Door de situatie waar jij je op dit moment in bevindt leer je veel, over karakters van mensen, maar ook over ge- en misdragingen.
De antwoorden op je vragen zijn binnen handbereik, sommige heb je zelfs al onder ogen gehad, maar zijn nog niet tot je doorgedrongen.
Luister naar je gevoel, dan komt rechtvaardigheid vanzelf op je pad.


dit was 'em famke, hopelijk vindt je er herkenning in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen   Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orakelkaarten, boodschappen van de Engelen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Engelen..........
» de Engelen..........
» Lieve Engelen............
» Engelen sessie
» Entiteiten (geesten/engelen)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Divinatie :: Online kaartleggingen-
Ga naar: