Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Het geurtje van mijn moeder.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Het geurtje van mijn moeder. Empty
BerichtOnderwerp: Het geurtje van mijn moeder.   Het geurtje van mijn moeder. Icon_minitimedi 7 mei - 3:39

Afgelopen oktober heb ik afscheid moeten nemen van mijn moeder.
Vooral in de eerste weken zag ik steeds haar gezicht voor me in die laatste nacht.
In februari zag ik ineens een heel ander gezicht van haar, jonger en met heel veel plezier.
Voor mij was dat een teken dat ik eindelijk een beetje begon te rouwen.
Door allerlei omstandigheden was ik daar nog niet aan toegekomen.

Soms voel ik haar aanwezigheid, wat me steun en warmte geeft.

Een week of drie geleden voelde ik haar weer, en toen heb ik gevraagd of ze mij haar geur kon laten ruiken, zodat het voor mij makkelijker was om haar direct te herkennen.
Ineens rook ik de geur van fris wasgoed, dat aan de lijn hangt te drogen.
Even twijfelde ik Embarassed , misschien hangt die geur nog gewoon op de boven verdieping.

Tot ik vorig weekend op de bank in de caravan hing.
Relaxed aan het chillen met mijn manneke.
Ik voelde haar aanwezigheid en rook gelijk fris wasgoed.
Het lijkt me niet aannemelijk dat de geur in de caravan aanwezig was, omdat we in de caravan geen wasmachine hebben, en er ook geen was laten drogen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het geurtje van mijn moeder. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geurtje van mijn moeder.   Het geurtje van mijn moeder. Icon_minitimedi 7 mei - 22:20

Lieve Cindy

Je moeder heeft een tijdje er over gedaan om
haar plekje te vinden aan Gene Zijde.
Ze is nu 'thuis' met/bij haar dierbaren die
ook over gegaan zijn. Het gevoel van vrijheid/dansen
komt in me op. Ik 'zie' een vrouw met een
stralende gezicht. Rust! Vrij!
En wederom de ring die ik zie.

Veel sterkte gewenst voor vandaag hug1

Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Het geurtje van mijn moeder. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geurtje van mijn moeder.   Het geurtje van mijn moeder. Icon_minitimewo 8 mei - 1:26

Dank je Anna hug1 .

Dat het even duurde voor ze haar thuis vond wist ik, net of ze nog ergens op wachtte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het geurtje van mijn moeder. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geurtje van mijn moeder.   Het geurtje van mijn moeder. Icon_minitimeza 11 mei - 20:14

Iedere ziel komt eerst in een soort van tussenstation, een plek waar ze uit kunnen rusten. Ze maken heel wat mee bij mee overlijden.

Dat jij ze nu zag als een mooie jonge vrolijke vrouw, dat is een goed teken. Dan is ze dat stadium voorbij.

En de geur van dat wasgoed is een teken van haar dat het haar goed gaat en dat ze gelukkig is met waar ze nu is, ze heeft haar pijn en verdriet kunnen verwerken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Het geurtje van mijn moeder. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geurtje van mijn moeder.   Het geurtje van mijn moeder. Icon_minitimezo 12 mei - 2:01

Dank voor je verhelderende antwoord Highpriestess, af en toe zit ik nog zo vast in mijn verdriet dat ik alles niet meer helder krijg.

Het voelt fijn om te weten dat de geur van wasgoed een teken is dat ze gelukkig is waar ze nu is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het geurtje van mijn moeder. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geurtje van mijn moeder.   Het geurtje van mijn moeder. Icon_minitimezo 12 mei - 6:28

Of het nu de geur van wasgoed is of een geur van een parfum, dat maakt niet uit. Het is vaak een geur wat de nabestaande herkend en dan associeert met de overledene. Voor jou is dat de geur van wasgoed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het geurtje van mijn moeder. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het geurtje van mijn moeder.   Het geurtje van mijn moeder. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het geurtje van mijn moeder.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Afscheid van mijn moeder?
» Je bent mijn moeder niet meer
» Een ontaarde moeder?!
» Wat betekent mijn naam?
» beschadigingen in mijn Labradoriet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Spirituele Onderwerpen :: Gene Zijde-
Ga naar: