Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 gedicht van Phil bosmans

Ga naar beneden 
AuteurBericht
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

gedicht van Phil bosmans Empty
BerichtOnderwerp: gedicht van Phil bosmans   gedicht van Phil bosmans Icon_minitimema 11 feb - 2:15

Gedicht Phil Bosmans.

Ik wens je tijd om gelukkig te zijn.

Ik wens je tijd om gelukkig te zijn. Elke dag wordt je aangereikt als een eeuwigheid, om gelukkig te zijn.

Tijd is geen snelweg tussen de wieg en het graf, maar ruimte, om te parkeren in de zon.

Kijk naar de hemel en zing, omdat de zon gratis voor je schijnt.

Vandaag is de enige dag die je even in handen mag houden. Je leeft maar één dag: vandaag! Vandààg moet je gelukkig zijn.

Als je de goede momenten in je leven intens en bewust beleefd en geniet, is er veel kans dat je sterker staat in kwade dagen.

Goede tijden vallen niet uit de hemel. Goede mensen maken de tijden. Je bent een goed mens.

Je geluk ligt niet aan de overkant, niet bij de anderen. Je denkt wel, de anderen hebben het veel beter maar het geluk ligt in jezelf.

Om gelukkig te zijn is het niet nodig meer te bezitten, maar minder te verlangen.

In alles ligt een wonder. Wie dat ontdekt en zich daarover verheugen kan, heeft de sleutel gevonden om elke dag een beetje gelukkig te zijn.
Gelukkig is wie loslaten kan in plaats van krampachtig vast te houden. Wie alles loslaten kan, lijdt onder het verlies van niets.gedicht van Phil bosmans File.php?avatar=176_1350831991
willekeLightworker
gedicht van Phil bosmans Rang2 Berichten: 150Geregistreerd: ma 30 jul 2012, 10:36Woonplaats: Noord -Brabant

  • Privébericht


ik heb het gekopieerd maar krijg het onderste niet weg.................hellup!!!!!!!!!!!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Gast
Gast




gedicht van Phil bosmans Empty
BerichtOnderwerp: Re: gedicht van Phil bosmans   gedicht van Phil bosmans Icon_minitimema 11 feb - 3:06

Één prachtig gedicht
Phil Bosmans is één van mijn favoriete schrijvers.
Ook de gedichten zijn prachtig.
Het geeft mij altijd inspiratie om zelf ook
weer gedichten te schrijven.
Ik schrijf vooral voor mijn geliefde
Terug naar boven Ga naar beneden
 
gedicht van Phil bosmans
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Spirituele Onderwerpen :: Spirituele teksten en verhalen-
Ga naar: