Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika Empty
BerichtOnderwerp: Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika   Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika Icon_minitimema 5 nov - 6:53

Maire schreef:
Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika Doz

Vitaminen zijn levensgevaarlijk en natuurlijke geneesmiddelen moeten verbannen worden omwille van de farmaceutische industrie, althans dat willen sommigen ons doen geloven.
Gelukkig bestaat er iets wat statistieken heet en daar kunnen soms heel verrassende bevindingen uit naar voren komen.


Via de David Icke website werden wij opmerkzaam gemaakt op een artikel wat geschreven is door een aantal artsen en al in 2004 is gepubliceerd op de website LEF (Life Extension Magazine). Het artikel heet: “Death by Medicine” en het komt met een aantal onthutsende cijfers. Dit zijn weliswaar wat oudere cijfers en voor Amerika, maar ongetwijfeld zal deze situatie in de loop der jaren niet verbeterd zijn, hooguit verslechterd.

In het kader van de voortdurende hetze tegen natuurlijke geneesmiddelen is het van groot belang om te beseffen wat voor schade wordt aangericht door het gebruik van farmaceutische medicijnen.

Er staat onder andere:

Er is iets fout als gezondheidsorganisaties beweren dat vitaminen gevaarlijk zijn en tegelijkertijd de gepubliceerde statistieken volkomen naast zich neerleggen waarin staat dat de door de overheid goedgekeurde medicijnen het grootste gezondheidsgevaar opleveren.

Tot nu toe konden we op Life Extension alleen maar geïsoleerde statistieken citeren om de gevaren van conventionele medicijnen onder de aandacht te brengen. Niemand had ooit de moeite genomen om alle gepubliceerde statistieken die te maken hebben met verwondingen en sterfgevallen veroorzaakt door overheid goedgekeurde medicijnen, te combineren. Dat is nu veranderd.

Een groep onderzoekers heeft uiterst nauwkeurig alle statistische bewijzen onderzocht en hun conclusies zijn absoluut schokkend. Zij hebben een artikel gepubliceerd wat “Death by Medicine” heet en overtuigend bewijs levert dat het gezondheidssysteem van vandaag de dag vaak meer kwaad dan goed doet.

Dit rapport, wat volledig is onderbouwd met bewijs, laat zien dat het aantal mensen die in een ziekenhuis een nadelige/negatieve reactie vertonen na gebruik van voorgeschreven medicijnen, in totaal 2,2 miljoen mensen per jaar bedraagt.

Het aantal onnodig voorgeschreven recepten voor antibiotica ten behoeve van virale infecties bedraagt 20 miljoen per jaar.

Het aantal onnodige medische en chirurgische uitgevoerde procedures bedraagt 7,5 miljoen per jaar.

Het aantal mensen wat per jaar onnodig wordt opgenomen in een ziekenhuis bedraagt 8,9 miljoen per jaar.

Het meest schokkende cijfer is echter het aantal doden per jaar door conventionele medicijnen, dit ligt op een onthutsend totaal van 783.936 per jaar.

Dit bewijst zonder twijfel dat het Amerikaanse gezondheidssysteem de nummer één doodsoorzaak is geworden in Amerika. Ter vergelijking, in 2001 was het aantal mensen wat stierf aan hart- en vaatziekten 699.897 en kanker 553.251.

Wij hebben dit artikel op onze website gepubliceerd om het totale falen van het Amerikaanse gezondheidssysteem te herdenken.
Aldus de website van David Icke.



[size=85]Bron: Niburu - David Icke - Life Extension Magazine [/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika Empty
BerichtOnderwerp: Re: Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika   Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika Icon_minitimema 5 nov - 6:58

Snowhawk schreef:
Mijn moeder is ook onnodig gestorven, alweer bijna een jaar geleden. K**! Ik weet zeker dat het een medicijnvergiftiging was, ik weet alleen niet of het langzaam of acuut was, maar ik vermoed acuut.

Bam, ineens was ze weg. Terwijl haar suiker volledig onder controle was, haar hart tiptop in orde, enz.

Pff, komt even heel hard binnen.

Highpriestess schreef:
Poeh, dit is even schrikken zeg.
Denk je ook goede medicatie te krijgen

En wie weet is dat ook de doodsoorzaak geweest bij jouw moeder, Snow.
Als alles verder oké was en ze plotseling overlijdt.

Maire schreef:
Dat komt zeker even binnen!

Vreemd vind ik dat allemaal, alles prima in orde en ineens weg....

Je kunt er haast niets mee.....weet niet of jij/jullie er iets mee gedaan
hebben.....met het vermoeden medicijn vergiftiging.....

Ik heb het gevoel dat omdát dit zo'n emotionele klap bij mensen geeft,
het verdriet wat zij te verwerken hebben, rouw proces.....ze er soms
aan voorbij gaan (of door alle druk voorbij laten gaan) dat het niet had
hoeven te gebeuren.....en de medici hier ook vanuit gaat dát er geen
vragen/onderzoeken zullen komen.

Leg ik het weer cryptisch uit?

gast schreef:
Ik vind het tot zover een te hard opgeblazen artikel waarbij ik natuurlijk ook weet dat verkeerde medicijnen of een verkeerde dosering of combinatie de dood tot gevolg kan hebben. Maar doodsoorzaak nr 1 gaat me echt te ver.
Nou kan ik natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar na 17 jaar verantwoordelijk te zijn geweest voor medicijnen in een ziekenhuis kan ik rustig neerpennen dat het in de ziekenhuizen waar ik in gewerkt heb niet het geval was. In al die jaren kan ik dat op de vingers van 2 handen tellen en ik heb in die jaren heel wat medicatie voorbij zien komen.

Maire schreef:
Dat geloof ik absoluut , maar er gebeuren tegenwoordig
steeds meer vreemde dingen in ziekenhuizen of er komt steeds meer
naar buiten toe.

Neem nu de laatste gevallen maar in dat AMC Ziekenhuis dat ze een
arts gewoon op non actief zetten omdat hij het niet eens is met
de gang van zaken en dat kenbaar maakt.....volgende dag kan hij
gewoon niet meer naar binnen, kan niet meer bij zijn email account etc.

Dat heeft in deze niets met vitamine medicijnen te maken maar er
komt steeds meer naar buiten van wat er verkeerd gaat en dat
was vroeger niet.

Dat het voorheen niet gebeurde is omdat de medische staf en de
pharmaceutische industrie bepalen wat er wel en niet naar de media
gaat, wel en niet naar buiten komt.
Gaat daar één radertje in het geheel verkeerd of scheef dan pikken
ze die eruit, apart gezet, monddood gemaakt etc.

Nogmaals....het gaat hier alleen maar om vitamine medicijnen en het
zal niet overal hetzelfde zijn of merkbaar zijn.....maar er komt wel
steeds meer naar buiten toe en niet alle berichten daarvan zijn alleen
om op te hitsen.....om bommen te plaatsen.

Tot nu toe hebben ze in feite kunnen doen wat ze wilden en wat er
verkeerd ging werd in de doofpot gegooid....daar komt steeds meer
verandering in.

En ik vind dat wel goed....er is teveel de doofpot ingegaan....mensen,
patiënten, zijn te lang aan het lijntje gehouden, voor de mal gehouden.
Alleen zal het een flinke kluif zijn om daar verandering in te brengen.

Iets wat jarenlang is ingeprent, volgzaam is geweest, kan niet zomaar
ineens worden omgegooid.....dat gaat met stukjes en beetjes.
Naar mijn gevoel is dat al een tijdje bezig en zullen er steeds meer
berichten naar buiten komen.

Misschien klinkt het allemaal zwaar wat ik zeg maar vind wel dat
er steeds meer aan het licht gaat komen en openheid van zaken
hebben ze het in de pharmaceutische industrie niet zo op.

Snowhawk schreef:
Het punt is dat nieuwe medicijnen te snel op de markt worden toegelaten. Deskundigen (Radar, 2008) geven aan dat de eerste vijf jaar dat een medicijn op de markt is, de gebruikers in feite proefkonijnen zijn om dat over de langere termijneffecten in de meeste gevallen te weinig bekend is.

Laat mijn moeder nu net een nieuw medicijn voorgeschreven hebben gekregen. Ze had namelijk wel een hoge bloeddruk en diabetes, maar die waren beide onder controle en hadden volgens de scans geen schade aan haar lichaam opgeleverd.

Ze had al vaker een probleem met een combinatie van medicijnen, toen verloor ze bijna het bewustzijn.

Highpriestess schreef:
Ik denk dat een combinatie van medicijnen zeker de dood tot gevolg kan hebben.
Ieder mens reageert nu eenmaal anders op medicijnen.
Mijn ex schoonvader is allergisch voor anti biotica, het is een keer bijna zijn dood geworden.

Kijk alleen maar eens hoe mensen reageren op Diclofenac of Predinson?
De grootste troep bestaat er gewoonweg niet.




Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
astro




Registratie : 16-02-13
Aantal berichten : 23

Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika Empty
BerichtOnderwerp: Re: Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika   Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika Icon_minitimedo 28 feb - 5:07

In Nederland worden er jaarlijks 6000 mensen opgenomen in het ziekenhuis wegens een medicijnvergiftiging. Homeopathie wordt door de farmaceutische industrie kwakzalverij genoemd terwijl er zeker bewijs te vinden is voor de werkzaamheid van homeopathie. Toch moeten mensen ook hun eigen verantwoordelijkheid nemen en goed de bijsluiter van hun medicijn lezen en alert zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika Empty
BerichtOnderwerp: Re: Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika   Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika Icon_minitimema 4 maa - 21:49



Homeopathie en de farmaceutische industrie is hetzelfde als wetenschap en
spiritualiteit......staan recht tegenover elkaar.

De farmaceutische industrie daarentegen heeft zo'n macht omdat er zoveel geld
achter zit en geld is macht.

Bijsluiters lezen vergeet men vaak terwijl het verschrikkelijk belangrijk is.

Ik heb ooit eens een artikel geplaatst op een ander forum over paracetamol;
als je dat las wilde je nooit meer een paracetamolletje nemen zo'n troep is het
maar staat wel op nr 1 binnen de huishoudens en is ook het middel wat huisartsen
vaak opgeven om in te nemen, tot ca 8 tabletten per dag.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
astro




Registratie : 16-02-13
Aantal berichten : 23

Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika Empty
BerichtOnderwerp: Re: Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika   Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika Icon_minitimedo 7 maa - 0:44

het is me ook opgevallen dat veel artsen zeggen, "neem maar een paracetamolletje, een aspirientje, een valiumpje et cetra, alsof het om een onschuldig snoepje gaat, een tumtummetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika Empty
BerichtOnderwerp: Re: Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika   Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Medicijnen doodsoorzaak nr 1 in Amerika
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Gezondheid :: Pharmaceutische Industrie-
Ga naar: