Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding?   Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding? Icon_minitimewo 16 jan - 6:36

Een dikke week geleden ben ik samen met Maire en Conrodray naar het Ronde Huis geweest.
Op de terugweg naar huis had ik het gevoel dat er iemand bij me achterin de auto zat.
De volgende dag heb ik geprobeerd contact te maken en ik kreeg een naam door.
Ik heb het meisje naar het Licht mogen brengen.

Afgelopen vrijdag was ik weer op de camping, en ik voelde gewoon dat daar nog veel meer mensen waren die hulp nodig hadden om naar het Licht te gaan.
Kreeg een beetje het gevoel dat ze met z'n allen op me af renden om maar als eerste bij me te zijn.
Ik ben toen even rustig op de bank in de caravan gaan liggen en kreeg een naam: Mathilde.
Terwijl ik haar naar het Licht probeerde te brengen kreeg ik dezelfde lichamelijke sensaties als bij het eerste meisje, namelijk hartkloppingen.
Voor mijn gevoel is ook Mathilde over gegaan.

Zaterdag was ik weer gewoon thuis, en omdat ik nogal moe was was ik vroeg naar bed gegaan. Mijn man en zoon zaten nog beneden met een maatje van mijn zoon.
Ik had het gevoel dat er nog iemand was. Dus vanuit mijn bed gevisualiseerd dat ik naar beneden liep, de woonkamer in liep en daar zat hij in een stoel.
Toen ik zijn naam vroeg kreeg ik Mehmed door.

Ik heb al aan mijn Gids om advies gevraagd, maar ik schijn het niet goed op te kunnen vangen.

Hoe weet ik nu of dat wat ik doorkrijg echt is of inbeelding?





Terug naar boven Ga naar beneden
conrodray

conrodray


Registratie : 08-11-12
Leeftijd : 62
Geboortedatum : 20-05-61
Woonplaats : schoonhoven
Aantal berichten : 314
Man Stier

Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding?   Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding? Icon_minitimeza 19 jan - 10:02

cindy kan je alleen vertellen wat ik doe als ik niet ergens zeker van ben.
onthoud wat je voelt of ziet of schrijf het op, komt er later iets uit dan weet je dat je goed of iets verkeerd hebt gevoeld of gezien.
als dit soort dingen door krijgt dan krijg je er meer ervaring mee en kun je de dingen beter uit elkaar houden wat bruikbaar is
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding?   Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding? Icon_minitimezo 20 jan - 23:58

Thnx conrodray!

Misschien heb ik mijn topic niet helemaal duidelijk, maar ik bedoelde eigenlijk hoe voelen jullie dat de naam die je doorkrijgt echt van een overledene is, en niet zomaar iets dat in je gedachten schiet?
Terug naar boven Ga naar beneden
conrodray

conrodray


Registratie : 08-11-12
Leeftijd : 62
Geboortedatum : 20-05-61
Woonplaats : schoonhoven
Aantal berichten : 314
Man Stier

Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding?   Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding? Icon_minitimema 21 jan - 8:02

tja cindy dat is voor iedereen anders het is niet een uniform iets.
zelf krijg ik er vaak een luchtje bij wat bv oud is of soms omgevings geluid wat je nu niet meer hoord bv een paard en wagen.
jij zal daar in je eigen manier ontwikkelen.
als ik twijfel of de waarnemingen zijn rommelig schrijf ik het op voor als er later weer wat door komt wat hier misschien van toepassing is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding?   Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe weet je nu of het waar is of verbeelding?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat je nu allemaal weet, zou je dan?
» Eben Alexander weet het zeker, er is leven na de dood.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Paranormaal :: Entiteiten-
Ga naar: