Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Excorsist files

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Excorsist files Empty
BerichtOnderwerp: Excorsist files   Excorsist files Icon_minitimezo 6 jan - 20:10

Ik zat gisteren een programma te kijken op naar ik meen Discovery ID.

Daar ging het over ghosthunting en het gevaar er van.

Hoe beschermd je ook altijd denkt te zijn, het kan dus zo zijn dat je "evil spirits' meeneemt van een ghosthunting.
Nu zal dat altijd wel een uitzondering zijn, maar toch.....

Zo dus gisteren ook de oma van een autistische jongen.
Een zwarte schaduw waarde door het huis heen en de moeder van de jongen merkte het ook steeds op, dichtklappende deuren, glasgerinkel etc.
De jongen was echt helemaal uit zijn doen.
Een exorcist erbij gehaald en alles was daarna oké.

Tja, zit hier een kern van waarheid in?
Of kan het dat een entiteit met je meekomt?
Denk het wel.
De huidige vrouw van mijn ex heeft het jaren gelede aan den lijve meegemaakt.
Vanuit een begraafplaats in Indonesië heeft ze een "spirit" meegenomen en werd met de dag zieker en zieker en was zichzelf niet meer.
Ze heeft op aanraden van een medium daarna weer een reis gemaakt naar Indonesië om deze spirit terug te brengen waar hij hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindy
Co-Admin
Cindy


Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 54
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

Excorsist files Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excorsist files   Excorsist files Icon_minitimema 7 jan - 9:26

Maak mij even bang Highpriestess. affraid

We zijn gisteren met z'n viertjes naar het Zandenbos in Nunspeet geweest, op zoek naar de locatie van het Ronde Huis, en toen ik terugreed naar huis, met het hondje op de achterbank had ik het gevoel dat ik niet alleen in de auto zat.
Dat er op de achterbank een man zat.
Gelukkig heb ik daarna niets meer gevoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
conrodray

conrodray


Registratie : 08-11-12
Leeftijd : 62
Geboortedatum : 20-05-61
Woonplaats : schoonhoven
Aantal berichten : 314
Man Stier

Excorsist files Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excorsist files   Excorsist files Icon_minitimema 7 jan - 9:41

cindy er is niemand mee gelift gisteren.
priesteres heeft gelijk dat je altijd op je hoede moet zijn,denk dat de angst mee speelde gisteren bij je daarom is het ook verstandig om niet alleen tegaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Excorsist files Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excorsist files   Excorsist files Icon_minitimema 7 jan - 9:51

Er zit zeker een vorm van waarheid in, het wil niet zeggen dat waar je ook bent,
welk gebouw je ook bezoekt, je direct een entiteit mee neemt maar mogelijk is
het wel.

Ik heb nu tweemaal meegemaakt dat er een entiteit mee was gegaan met iemand
en dat een entiteit blijft wonen in het huis wat van hem of haar is.

Het wil niet zeggen dat je op een negatieve manier direct last van deze entiteit
zult hebben, niet iedere entiteit is kwaad van zin.

Het is mogelijk dat je niets merkt; het is mogelijk dat het je energie aftapt, het is
mogelijk dat het zich laat horen via rand geluiden, een bepaalde lucht, via elektrische
apparaten, een koude luchtstroom, door tegen je te praten, door zich te laten zien....
kan op vele manieren aan je manifesteren.

Het is ook mogelijk dat je helemaal niets merkt, dat de entiteit er gewoon is.
Ook dat heb ik al eerder meegemaakt.

Kan gebeuren dat er een entiteit aan bepaalde papieren hecht, een visite kaartje bijv.
zoals Romeo mee heeft gemaakt in zijn huis.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Excorsist files Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excorsist files   Excorsist files Icon_minitimema 7 jan - 9:52

conrodray schreef:
cindy er is niemand mee gelift gisteren.
priesteres heeft gelijk dat je altijd op je hoede moet zijn,denk dat de angst mee speelde gisteren bij je daarom is het ook verstandig om niet alleen tegaan

Hoe weet jij dat er niemand s meegelift dan.....?

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
witzwaantje

witzwaantje


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 38
Geboortedatum : 05-09-85
Woonplaats : heerhugowaard
Aantal berichten : 47
Vrouw Maagd

Excorsist files Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excorsist files   Excorsist files Icon_minitimema 7 jan - 9:57

Ik geloof ook dat dit kan.

Het is me niet vaak overkomen maar laatst ben ik wel een niet zo lieve overledenen tegen gekomen.

Een vervelende overledenen kan steeds langskomen pesten en in in echt vervelende gevallen ook aan je gaan hangen, dit kan volgens mij klachten opleveren in je denken vage lichaamsklachten depressie ect.

Ik let ook op tijdens het contact met overledenen dat ik het niet koud krijg of moe word. Dit zijn voor mij persoonlijk tekenen dat er iets niet goed is. Overledenen hoeven niet energie bij de waarnemer weg te halen.

De meeste contacten geven juist een goed gevoel en vaak inzichten zowel voor een ander als mezelf. De informatie moet ook na te checken zijn. Natuurlijk mogen er foutjes gemaakt maar het gaat er wel om dat er informatie blijft komen uit contacten dat te controleren valt. Overledenen zijn vaak niet verlegen om deze informatie te geven. Natuurlijk is het ook zo dat het soms gewoon niet goed lukt om goed contact te leggen. Blijf kritisch in je waarnemingen en de waarnemingen van andere.

Zelf heb ik laats tijdens het waarnemen ook een keer een echt niet vriendelijke overledenen aan huis gehad. Deze lifte mee op het contact dat ik had met een andere overledenen. De ongenodigde gast heeft mij een paar uur aangekeken naast mijn bed. Niet gezellig, ook de beelden waren niet gezellig om het zacht te zeggen.

Deze man werd later ook herkent tijdens een beschrijving. (jammer genoeg was het geen fantasie figuur uit mijn hoofd)

Meestal probeer ik toch het goede in iemand te zien maarja wat als er het er niet echt in zat tijdens het 'leven' deze persoon was echt niet 'verlicht' na zijn overlijden.

Ik heb er voor de rest weinig overlast van gehad. Goed in je vel blijven zitten is altijd belangrijk. Wel heb ik door mijn huis staan bezemen als ritueeltje en een kaarsje gebrand voor bescherming. Het is altijd opletten.

Zeg nooit tegen jezelf ik kan en weet het allemaal, want wat weten we allemaal? Zodra je gelooft dat je alles weet of aankunt sta je niet meer open voor de waarschuwingen of andere gedachten.

liefs witzwaantje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.witzwaantje.nl/forum/
conrodray

conrodray


Registratie : 08-11-12
Leeftijd : 62
Geboortedatum : 20-05-61
Woonplaats : schoonhoven
Aantal berichten : 314
Man Stier

Excorsist files Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excorsist files   Excorsist files Icon_minitimema 7 jan - 10:00

maire dat voel je dat weet ik uit ervaring
ik wil het niet vertellen op de site zal het je wel een keer vertellen als ik bij je ben
Terug naar boven Ga naar beneden
conrodray

conrodray


Registratie : 08-11-12
Leeftijd : 62
Geboortedatum : 20-05-61
Woonplaats : schoonhoven
Aantal berichten : 314
Man Stier

Excorsist files Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excorsist files   Excorsist files Icon_minitimema 7 jan - 10:06

wit zwaantje je verteld het heel duidelijk vooral dat je het niet moet onderschatten en denken dat je het weet en aankan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Excorsist files Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excorsist files   Excorsist files Icon_minitimewo 9 jan - 2:15

Ik heb zelf een zoon die licht autistische of te wel pdd-nos en een angst stoornis heeft.
Deze kinderen zijn in staat om geesten te zien, net als een medium.
Omdat ze zich niet afsluiten voor dingen waar ze bang voor zijn zo als wij volwassenen doen.
Entiteiten zoeken contact, en waar beter dan bij iemand die je kan zien of horen, soort van hulp en aandacht zoeken.

Laatste onderzoek in december was net zo`n case, jonge die ook een vorm van dit had (autistische) had steeds last van een spirit.
Na ons onderzoek en dank zij onze medium is het duidelijk geworden dat het om een eerder verloren kind ging die aandacht wilde (miskraam) deze melde zich bij de oudste zoon.
Na ons onderzoek is de rust weer gekeerd, dit omdat de spirit zijn aandacht en erkenning heeft gekregen.

Blijf in je zelf geloven, en wees niet bang, dat blijft voor mij het grootse wapen.
Ook ik heb soms het gevoel gevolgd te worden Cindy, ik maak ze dan in de auto al duidelijk dat ik dit niet zal dulden en ze geen toestemming geef mee te gaan.
Hoe gek ook, tot nu toe werkt het.
Twijfel je, reinig je huis met salie, dit heb je al voor 7,50

Trouwens over een entiteit mee nemen, ik denk dat de dame waar je voor me voor channeld Maire, dat die dat ook heeft. Dit denk ik door mij eigen (gevoel) en wat ik tot nu toe allemaal van haar weet en gezien heb.
Dus ja ik denk dat dit zeker kan als je (zwakker) in je eigen verdediging en vel zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Excorsist files Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excorsist files   Excorsist files Icon_minitimewo 9 jan - 4:49

nou.............ik heb er ooit eentje meegenomen van mijn werk op het hospice.

Deze vrouw wilde overgaan maar familieleden "hielden "haar tegen.Ze had ook een schuldgevoel na hun toe.Zelf was ze zover gekomen om los te laten maar haar familieleden hadden moeite omdat ze zei dat ze zover was............

Ik had een hele goede band met haar en mijn vriendin zei dat ze wist dat ik haar verder kon helpen........

Een vriendin van mij heeft haar naar het licht begeleidt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Gesponsorde inhoud





Excorsist files Empty
BerichtOnderwerp: Re: Excorsist files   Excorsist files Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Excorsist files
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Paranormaal :: Entiteiten-
Ga naar: