Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Kan een kruid kanker genezen?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Kan een kruid kanker genezen? Empty
BerichtOnderwerp: Kan een kruid kanker genezen?   Kan een kruid kanker genezen? Icon_minitimema 5 nov - 6:31

Maire schreef:
Ik wil deze topic openen omdat hennep olie een ontzettend geneeskrachtige
werking heeft, zelfs bij de ziekte Kanker.
Er zullen dus meerdere artikelen hier worden geplaatst.

Als eerste plaats ik een bericht hierover van de site "Kankeractueel.nl"

...........................................


13 juli 2011: ik ben kanker-actueel aan het herzien en onderstaande informatie is nog steeds actueel en relevant.
Een persoonlijke opmerking hierbij: zouden alle mensen en organisaties die geld geven aan het KWF zich wel realiseren dat zelden of nooit geld gaat naar onderzoek naar dit soort niet toxische middelen en behandelingen?
Zie ook dit artikel over lijnzaad en hennepolie: http://kanker-actueel.nl/NL/lijnzaad-stimuleert-significant-borstkankercel-sterfte-en-heeft-therapeutisch-positief-effect-op-borsttumormarkers-blijkt-uit-kleinschalige-32-patienten-maar-wel-gerandomiseerde-dubbelblinde-placebo-gecontroleerde-studie.html

februari 2001:
Van een bezoeker kregen we de volgende brief, die aansluit op informatie die we al eerder kregen over lijnzaadolie. Voor alle duidelijkheid de verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze informatie ligt bij de inzender. Ook is onze disclaimer onverkort ook hier van toepassing.

Ontvangen 15 februari 2001:
Ik las in de Telegraaf van afgelopen zaterdag een stukje over u in de
Telegraaf wat mij tot uw website heeft geleid.

Zelf heb ik geen kanker, maar mijn moeder is hier op 40-jarige leeftijd aan overleden (baarmoederhalskanker verspreid naar de longen) , dus ik houd nieuwe ontwikkelingen altijd goed in de gaten.

Nu heb ik als kind 4 jaar macrobiotisch gegeten en in die tijd waren wij (3 kinderen) ook nooit ziek. Mijn vader verloor in een jaar meer dan 20 kg en kwam door deze voeding op zijn natuurlijke gewicht terug. Uiteindelijk was de macrobiotiek en de mensen in dit wereldje te extreem en vooral omdat mijn moeder dacht dat ze hiermee de vleesboom in haar baarmoeder kon bestrijden
bleek dit achteraf niet de juiste methode.

Ik geloof nog steeds in de relatie tussen goede voeding en het voorkomen (of zelfs genezen van kanker), mede vanwege mijn allereerste baan waarbij ik met producten van de hennepplant aan het werk was (de industriële hennepplant met een laag THC-gehalte waar je niet stoned van wordt). Wij verkochten o.a. kleding en papier, maar ook koudgeperste olie uit de zaden van deze plant. Wij hadden een kleine voorraad olie laten persen door een Zwitsers bedrijf wat zich al jaren lang op deze plant en olie hiervan had gericht.
De olie moet koud (op kamertemperatuur) en in het donker geperst worden om zijn maximale kracht te behouden.

Wij namen deze olie 's ochtends op verse jus d'orange (1 a 2 eetlepels) en gebruikte dit als een soort levertraan. Ik heb ook flesjes van 250 ml verspreid in mijn vrienden en kennissenkring en wonderbaarlijk genoeg kreeg ik tal van positieve reacties en veel mensen wilden meer hebben. Vooral mensen die een doosje van 12 flesjes hadden besteld hadden genoeg ervaring opgedaan om het verschil te merken.
Het is supergezond en je ontlasting is ook veel beter. Destijds konden we niet meer aan zaden komen (kwam uit Hongarije) dus het ging niet meer door.
Nu weet ik gelukkig weer een adres (winkel Greenlands op de Utrechtse straat in Amsterdam) die de olie wekelijks van een perser uit Berlijn laat overkomen.

Waarom vertel ik u dit verhaal ?
Ik vraag mij af of u de relatie tussen onze gezondheid en de oliën en
vetten die wij tot ons nemen heeft onderzocht. In het boek van Udo Erasmus "Fats that Heal and Fats that Kill" (ISBN 0-920470-40-8) wordt de relatie namelijk heel duidelijk gelegd. (Noot redactie: wij hebben hier al eerder aandacht aan besteed. Zie archief kankernieuws onderwerp lijnzaadolie)

Dr. Johanna Budwig heeft bijvoorbeeld een kankertherapie ontwikkeld met olie van de vlasplant. Dit wordt in de natuurwinkels verkocht.(Noot redactie: Voor recept Budwigpapje zie uitgangspunten Houtsmullerdieet)

Hoewel de vlasplant bijna gelijk is aan de hennepplant, blijkt de
hennepplant de beste mix van essentiële oliën te bevatten voor het menselijk lichaam. Essentiële oliën, ook wel omega 3,6, en 9 genoemd, komen in bijna geen andere voeding voor die wij normaal tot ons nemen. (alleen in noten en zaden)

Het effect van essentiële oliën in het menselijk lichaam is dat ze voor
zuurstof op cellulair niveau zorgen. Volgens de olie-theorie sterven
slechte cellen (en vrije radicalen) door de aanwezigheid van zuurstof rondom de cellen. Een andere manier om zuurstof bij cellen te krijgen is door te sporten en te bewegen. De redenatie dat slecht eten (veel verwerkt eten,etc.) en weinig beweging tot zuurstofgebrek en vorming van slechte cellen (kanker) in het lichaam kan leiden is de basis van deze theorie en dit onderschrijft u ook op uw website.

Het mooie van het zuurstof-verhaal vind ik dat het zo makkelijk te begrijpen is. Als er zuurstof aanwezig is sterven slechte cellen.

Ik probeer u niets te verkopen, maar ik ben slechts benieuwd of u van deze olie-theorie op de hoogte bent of dat u hiervan gehoord hebt op uw zoektocht naar antwoorden voor uw genezing.

Veel succes gewenst met uw werk, ik ben blij eindelijk de informatie op uw site gevonden te hebben waar ik zelf al jaren in geloof.

Voeding heeft zeker een groot effect op onze gezondheid.......You are what you eat....

Nu moet ik het alleen zelf beter gaan toepassen..

Met vriendelijke groeten,

E. S. (volledige naam en adres zijn bij ons bekend)
Amsterdam
Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Kan een kruid kanker genezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kan een kruid kanker genezen?   Kan een kruid kanker genezen? Icon_minitimema 5 nov - 6:32

Maire schreef:
Kan een kruid kanker genezen? Kruidkers


Vaak zien wij hele nuttige planten als lastig onkruid en weten niet hoe snel we deze uit onze tuin moeten verwijderen.
Soms is dat jammer, want één onder hen kan misschien wel voorkomen dat je kanker krijgt.

Een plant die je overal tegenkomt en die door veel mensen wordt beschouwd als onkruid is de Kruidkers.
Wie zou nu denken dat dat ongewenste groen in je aangelegde tuin de potentie heeft om kanker te voorkomen?

Het wordt nog mooier want naast dit preventieve aspect kent de plant een breed spectrum aan helende kwaliteiten. En het mooiste van alles? Deze plant is gratis.

Kruidkers (Lepidium Vriginicum) is een familie van ongeveer 175 plantensoorten waaronder de peperkers en de tuinkers.
Hij kan tot ongeveer een meter hoog worden en alle onderdelen zijn eetbaar: de zaadjes (zitten in een soort peul), het blad, de bloem en de wortel.

Als dit wordt toegevoegd aan het voedsel geeft het een intense kruidige smaak die te vergelijken is met de smaak van ruccola.
De bladeren en de bloemen geven een spannend accent aan saucen, soepen, salades en gezondheidsdranken.
De gedroogde peulen kunnen worden gemalen en gebruikt worden zoals zwarte peper, terwijl de wortel beter verpulverd kan worden en wanneer gemengd met azijn als een vervanger van de mierikswortel kan dienen.
Hele oude culturen zoals de Incas uit 300 voor Christus wisten dit en gebruikten de kruidkers al.

Een bekend iemand in Amerika op het gebied van planten en kruiden en wat je daar zoal mee kunt doen is Steve “Wildman” Brill.
Deze is er van overtuigd dat Kruidkers de vorming van carcinogenen blokkeert en dus helpt kanker te voorkomen door de cellen te beschermen.
Kruidkers vormt een onderdeel van de mosterdfamilie en deelt veel van dezelfde anti kanker eigenschappen.

De scherpe smaak van de mosterdzaden wordt veroorzaakt door Isothiocyanaat en Thiocyanaat.
Deze elementen hebben aantoonbare anti bacteriële, anti schimmel en anti carcinogene eigenschappen.
De scherp smakende zaden, bladeren en wortel van de Kruidkers bevatten dezelfde gezondheidsbevorderende stoffen.

Kruidkers help bovendien ook bij het afvoeren van gifstoffen uit het lichaam.
De bladeren van de Kruidkers zijn niet alleen voedzaam en werken als antioxidant, maar worden ook gebruikt om een tekort aan Vitamine C aan te vullen, bij suikerziekte en om wormen in darmen te verdrijven.
Het werk ook vochtafdrijvend en bij reumatische pijnen.

De Noord Amerikaanse Indianen gebruikten de verse plant om thee van te maken en die te gebruiken bij huiduitslag veroorzaakt door allergie (veroorzaakt door de Gifsumak) en scheurbuik.
Voor de behandeling van kroep gebruikten de Indianen een papje van de bladeren op de borst.

Dus, zie de plant niet als onkruid, maar waardeer dat deze plant de potentie heeft om kanker te voorkomen, het lichaam te ontgiften en je lichamelijke gesteldheid zal verbeteren.


[size=85]Bron: Natural News[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
 
Kan een kruid kanker genezen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Spiritueel Genezen
» Paddenstoel mogelijk effectief tegen kanker
» Natuurlijk geneesmiddel tegen kanker 10.000 x sterker dan chemo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Gezondheid :: Alternatieve Geneeswijzen-
Ga naar: