Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 ik droomde dat ik droomde

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

ik droomde dat ik droomde Empty
BerichtOnderwerp: ik droomde dat ik droomde   ik droomde dat ik droomde Icon_minitimeza 22 dec - 4:14

Dat een medium mij vertelde dat mijn schoonzus kontact met mij op neemt om te vertellen dat het niet goed met mijn broer gaat.Zij weet dat ze altijd bij mij terecht kan.Het medium zei:En je zit lekker in je vel en voelt jezelf zo goed!
In de droom dacht ik erover na en voelde mijn broer heel goed aan!Hij ging uit met andere vrouwen..in het huis van onze jeugd............en zal later beslissen of hij ging scheiden of niet.Ik zei: het is normaal dat ze het nog een keer proberen.
Toen vertelde het medium dat ik een SMSje naar mijn schoonzusje verstuurde met de tekst...........ik heb er lak aan.....leef mijn eigen leven en dat bevalt mij prima!


De volgende droom probeerde ik mijn 1ste man te bereiken maar het lukte mij niet.Hij ging naar boven met de woorden,ik kan jou niet bereiken en ik ga naar boven want daar houden ze er een laken voor.
Met alle kracht kwam ik overeind en riep.....je hoort mij niet.......blijf hier want ik wil jou nog iets vertellen!
Ik strompel naar het toilet...ik moest plassen.........het toilet zag er heel schoon en net gepoetst uit....met wceendje enzo.Het werd allemaal gefilmd.De zoon van mijn 1ste man en zijn vrouw keken toe.Diegene die filmde zei:Kijk ,ze zit zwaar onder de medicijnen maar ze heeft zo'n sterke wil...niet te filmen...........dat niemand haar tegenhouden kan.........
_________________
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
conrodray

conrodray


Registratie : 08-11-12
Leeftijd : 62
Geboortedatum : 20-05-61
Woonplaats : schoonhoven
Aantal berichten : 314
Man Stier

ik droomde dat ik droomde Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik droomde dat ik droomde   ik droomde dat ik droomde Icon_minitimeza 22 dec - 6:32

als je dat beleefd hebt dan voelt de ochtend vreemd tenminste bij mij wel heb het maar een paar keer mee gemaakt
je probeerd uit je dromen tehalen wat je nodig denkt te hebben maar met een droom in een droom roept het wel heel veel vragen op
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ik droomde dat ik droomde
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Spirituele Onderwerpen :: Algemeen-
Ga naar: