Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Bewust worden van vorige levens

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Bewust worden van vorige levens Empty
BerichtOnderwerp: Bewust worden van vorige levens   Bewust worden van vorige levens Icon_minitimema 5 nov - 6:09

Maire schreef:
Reincarnatie en het bewustworden van vorige levens.....jouw vorige levens....een hele mooie
maar ook een hele moeilijke en emotionele zoektocht.....je krijgt iets aangereikt maar weet niet
waar het heen gaat en waar je zult eindigen en wat je tijdens je zoektocht zult tegen komen.....

In dit leven is onze les misschien dat we ons bewust worden van onze vorige levens.....dat we
ons hebben begeven op een pad waardoor we konden groeien......
Een spirituele groei....ontwikkeling....die tijd nodig heeft maar ons ook heel duidelijk laat zien
wie we zijn en waar we voor staan.....soms is die groei moeilijk....liggen er linken naar een
vorig leven.....waar je uit kunt leren en weer verder gaan.....

Reincarnatie vind ik een mooi en heel boeiend onderwerp, ik maak hier sinds ca 2 jaar een
enorme ontwikkeling in die maar door blijft gaan.....
De contacten komen via mijn moeder, om het channelen zuiver te houden is zij bij alle sessies
aanwezig....

De ontwikkeling maak ik samen met een heel dierbare vriend door (tevens co admin van mijn
forum) inmiddels hebben wij al heel veel sessies samen gedaan......we hebben de mogelijkheid
gekregen met veel energieën in contact te komen waardoor vorige levens van ons bekend
werden.....tijdens deze channel sessies worden wij begeleid door zijn vader en mijn
moeder.....beiden opgestegen meesters.

Het ontdekken.....herkennen....soms herbeleven....van vorige levens is iets heel moois.....
emotioneel....soms ook pijnlijk.....de energieën benaderen we altijd voorzichtig en met respect
zoals zij ons benaderen....altijd voorzichtig en liefdevol.....

Er zijn gesprekken geweest met energieën die bekend waren tijdens hun aards bestaan zoals
oa John F. Kennedy; Indira Gandhi; Martin Luther King; Toetanchamon; Nefertiti; Achnaton;
Hitler....maar ook met buitenaardsen......

Energieën zoeken contact....met dierbaren; na een plotseling overlijden en nog niet weten
dat ij zijn overgegaan; naar het licht moeten.....of gewoon hun verhaal willen doen....willen
je laten begrijpen....zoeken een mogelijkheid tot contact.....waardoor ze soms "inbreken"
tijdens een gesprek....

Het zijn niet de mensen van "toen" waar je een gesprek mee hebt, het is een gesprek met een
energie over één van zijn/haar aardse levens, dat is een groot verschil.

Ik vind het een prachtige gave om met hen in contact te kunnen staan....energieën soms
naar het Licht te kunnen brengen....een "lijntje" met het aards bestaan voor hen te kunnen
zijn.....de ontwikkeling daarin is ontzettend mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Bewust worden van vorige levens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bewust worden van vorige levens   Bewust worden van vorige levens Icon_minitimema 5 nov - 6:12

Maire schreef:
Bij Romeo en bij mij is het net zo gegaan....iedere keer een stapje verder....soms wilde
ik te snel maar zo werkt het niet.....het gaat stukje bij beetje en dan merk je dat je weer
verder bent.....

Als ik nu naar een jaar geleden kijk......wat we toen allemaal meemaakten.....we kregen
energieën en informatie aangereikt waarbij we dacht.....waar is dit voor?....of een
energie kwam zo vaak naar voren dat we echt zoiets hadden van....daar komt ie weer...
maar het had allemaal een reden....

Ik ben van mening dat de vorige levens die aan ons bekend zijn gemaakt, dat dat was
om van te kunnen leren.....bij ons vielen alle puzzel stukken op zn plaats na verloop
van tijd.....het heeft dan ook wel zo'n 3 jaar in beslag genomen om te komen waar we
nu zijn.....in het begin ging het heel voorzichtig....eerst mijn gids, daarna mijn moeder,
dat heeft een tijd geduurd.....heb ik veel in contact gestaan met hen.....toen kwam
het moment dat Romeo en ik samen contact gingen leggen.....het zijn allemaal leer
momenten geweest waarbij we soms van de ene in de andere verbazing vielen maar
het was altijd heel erg mooi......

De vorige levens van ons waren ingrijpend om te leren kennen.....dat heeft heel veel
met WO II te maken.....Romeo is er een paar keer voor naar Auswitsch geweest en
zelfs op aanraden van de energie van Hitler naar Bastogne.....die informatie kreeg ik
vlak voor hij weg ging of toen hij net op weg was.....ik moest aan hem doorgeven dat
hij naar Bastogne moest.....en dat heeft hij gedaan.....heel bizar was dat.....

Door die levens te herbeleven kunnen ze worden getransformeerd.....het waren
stukjes die nog verwerkt moesten worden.....zelfs zo erg dat Romeo al heel lang heel
slecht sliep.....heel benauwd wakker werd 's nachts.....onderzoeken gehad daarvoor
in het ziekenhuis maar kwam niets uit.....totdat ik een channelgesprek kreeg met een
energie die in zijn bataljon had gezeten toen hij in Bastogne gelegerd lag....het hele
bataljon was door een inschattings fout van Romeo omgekomen.....dat droeg hij nog
steeds met zich mee.....

Het is zeker niet om jezelf te verrijken.....ik zie het als iets moois wat ik krijg aangereikt
om van te leren en te kunnen helen.....zelf maar ook een ander....

Energieën van levende mensen krijg ik niet door....het gaat puur om energieën van GZ.
Wel zoals je aangeeft dat er een energie langs komt die contact zoekt, en wat dan,
hoe breng je die informatie naar de familie van die energie.


zonnehoed schreef:
wat mooi, om op deze manier met vorige levens bezig te zijn
ik begreep nooit zo goed waarom mensen daarmee bezig zijn
wel dat het kan helpen vraagstukken in het nu op te lossen.
maar dit valt zo voor mij op zijn plek, dank je daarvoor!


Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
 
Bewust worden van vorige levens
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Spirituele Onderwerpen :: Reincarnatie-
Ga naar: