Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum

IndexInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

Deel | 

Wat betekent mijn naam?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Wat betekent mijn naam?   vr 16 nov - 21:58

Wat betekent mijn naam?
Even naar ondere scrollen op de website en dan je roepnaam en achternaam ingeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   vr 16 nov - 22:00

De naam die je hebt ingevuld is: ************
De numerologische waarde van deze naam is: 7

De betekenis van het getal Zeven

Mensen met de zeven als persoonlijk getal hebben grote belangstelling
voor mystiek het paranormale in al zijn facetten.
Zevens zijn vaak helderziend of op andere wijze paranormaal begaafd.
Vaak hebben ze fantastische dromen.
Ze houden er vaak onorthodoxe religieuze ideeen op na. Het getal zeven
is het getal van dichters en filosofen.
In hun persoonlijk leven zijn ze hartstochtelijk en emotioneel. Ze
hebben veel begrip voor anderen en zijn goedhartig en oprecht.
In geldzaken zijn Zevens niet erg goed. Het zijn individualisten met een
sterke magnetische persoonlijkheid.

Het klinkergetal van je naam

In het Hebreeuws komen geen geschreven klinkers voor.
Daarom staan de a, e, i o en u voor het 'verborgen ik' of de 'ziel'.
Het
klinkergetal van je naam vertegenwoordigt je innerlijk, het deel van je
persoonlijkheid dat meestal voor anderen verborgen blijft.
Tevens geeft het karakter en de wijsheid aan die je in vorige levens hebt ontwikkeld.
Het klinkergetal van deze naam is: 9

De betekenis van het Klinkergetal 9

In vorige levens ben je een 'ingewijde' geweest of je hebt je jezelf beziggehouden met occulte zaken. Daarom is nu je
intuïtie erg sterk en ben je erg gevoelig. Je kunt op anderen soms wat afstandelijk overkomen, maar
in wezen ben je hartelijk en warmvoelend. Je moet er wel voor zorgen dat je met beide benen op de grond blijft staan
en niet te veel opgaat en je eigen wereld.

Het medeklinkergetal van je naam

Medeklinkers
laten zien hoe we ons aan de buitenwereld tonen. Dat is het beeld dat
anderen van ons krijgen,wat niet overeen hoeft te komen met ons
werkelijke karakter.
Het medeklinkergetal van deze naam is: 7

De betekenis van het Medeklinkergetal 7

Mensen met het medeklinkergetal 7 komen vaak wat mysterieus over. Aan de ene kant lijken ze erg opmerkzaam, maar
aan de andere kant lijken zich vaak niet helemaal bewust van hun omgeving omdat ze helemaal verdiept zijn in hun
eigen gedachten.

Verbazend!!!!
Het klopt als een bus What a Face
Mariposa

Registratie : 19-11-12
Aantal berichten : 3

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   do 22 nov - 3:46

Woow...

Dit was mijn resultaat en ja, ik mag wel zeggen dat het klopt Shocked

De betekenis van het getal Drie
Mensen met drie als persoonlijk getal zijn ambitieus en houden er niet van om in een ondergeschikte positie te verkeren. Ze zorgen ervoor dat ze anderen altijd een stap voor zijn. Ze zijn slim en inventief en ze zijn bereid om hard te werken om vooruit te komen in de wereld. Orders opvolgen wil een Drie eigenlijk alleen maar als het niet anders kan. Ze hebben over het algemeen veel geluk en zelfs als het even tegenzit blijkt achteraf nog heel vaak dat de uitkomst precies de juiste is. Ze zijn veelzijdig, intelligent en ironisch en ze kunnen mensen die minder snel denken gemakkelijk te slim af zijn.

Het klinkergetal van je naam vertegenwoordigt je innerlijk, het deel van je persoonlijkheid dat meestal voor anderen verborgen blijft.
Tevens geeft het karakter en de wijsheid aan die je in vorige levens hebt ontwikkeld.
Het klinkergetal van deze naam is: 6

De betekenis van het Klinkergetal 6
Mensen met zes als klinkergetal hebben de opdracht om de inzichten die zij in vorige levens vergaard hebben door te geven door hun sympathie, affectie en loyaliteit. Je bent sterk betrokken bij het geluk en het welzijn van je naaste familie. Sleutelwoorden van mensen met zes als klikergetal zijn: schoonhied, harmonie en vooral vrede.

Medeklinkers laten zien hoe we ons aan de buitenwereld tonen. Dat is het beeld dat anderen van ons krijgen,wat niet overeen hoeft te komen met ons werkelijke karakter.
Het medeklinkergetal van deze naam is: 6

De betekenis van het Medeklinkergetal 6
Mensen met het medeklinkergetal 6 stralen verantwoordelijkheid uit. Anderen komen graag naar hen toe voor raad, hulp en bescherming. Ze zijn huiselijk, maar hebben een artistieke inslag die vooral in het gebruik van kleuren goed tot zijn recht komt.
Maire
Admin

Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 61
Geboortedatum : 03-09-57
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   do 22 nov - 10:49

De betekenis van je naam

De naam die je hebt ingevuld is: gwendolyn anne hardy
De numerologische waarde van deze naam is: 2

De betekenis van het getal Twee
Mensen met twee als persoonlijk getal zijn zachtaardig en romantisch.
Ze hebben veel fantasie en ze zijn zeer inventief.
Ze hebben vaak wel moeite met het uitvoeren van hun plannen.
Ze kunnen zeer intuitief zijn en hebben soms paranormale gaven.
Ze zijn onderhevig aan stemmingen en emoties en ze voelen zich vaak gekwetst door
onvriendelijke opmerkingen of kritiek van anderen.
Ze houden van schoonheid en orde maar zijn vaak ook verlegen.
Een Twee houdt niet van ruzie en zal meestal als eerste het weer goed willen maken.

Het klinkergetal van je naam vertegenwoordigt je innerlijk, het deel van je persoonlijkheid
dat meestal voor anderen verborgen blijft.
Het klinkergetal van deze naam is: 9

De betekenis van het Klinkergetal 9
In vorige levens ben je een 'ingewijde' geweest of je hebt je jezelf beziggehouden met
occulte zaken.
Daarom is nu je intuïtie erg sterk en ben je erg gevoelig.
Je kunt op anderen soms wat afstandelijk overkomen, maar in wezen ben je hartelijk en
warmvoelend.
Je moet er wel voor zorgen dat je met beide benen op de grond blijft staan en niet te veel
opgaat en je eigen wereld.

Medeklinkers laten zien hoe we ons aan de buitenwereld tonen.
Dat is het beeld dat anderen van ons krijgen,wat niet overeen hoeft te komen met ons
werkelijke karakter.
Het medeklinkergetal van deze naam is: 2

De betekenis van het Medeklinkergetal 2
Mensen met het medeklinkergetal 2 blijven meestal liever een beetje op de achtergrond.
Ze maken een rustige en vriendelijke indruk en ze kunnen vaak heel goed luisteren.

http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
Maire
Admin

Vrouw Maagd

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   do 22 nov - 10:54

Hele leuke topic, Highpriestess, heb hem bij jou ook gedaan.

Heb nu mijn voornamen gebruikt ipv alleen mijn roepnaam en moet
zeggen dat het hier echt helemaal overeen komt.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   do 22 nov - 20:06

Ik heb alleen mijn roepnaam ingegeven en niet mijn volldige namen.
Zal het ook eens doen met de namen die op mijn geboorte bewijs staan.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   do 22 nov - 20:11

Ik heb net mijn geboortenamen ingevuld en dan klopt het voor geen meter
Maire
Admin

Vrouw Maagd

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   do 22 nov - 21:01

hahaha....bij mij precies andersom.....staat op freedom ....
klopte wel een beetje maar met mijn doopnamen klopt het helemaal.

Zal ook met mijn roepnaam hier neerzetten.

Maire
Admin

Vrouw Maagd

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   do 22 nov - 21:02

De naam die je hebt ingevuld is: wendy hardy
De numerologische waarde van deze naam is: 1

De betekenis van het getal Een
Mensen met een 1 als persoonlijk getal zijn pioniers en vernieuwers. Hun vasthoudendheid stelt hen in staat om gezag en respect te verwerven. Enen zijn bereid om hard te werken en ze zijn ook in staat om de dingen voor elkaar te krijgen. Ze zijn geboren leiders en gaan recht op hun doel af. Een echte Een zoekt zelden hulp bij anderen want ze lossen hun problemen liever zelf op. Als ze eenmaal een bepaalde koers gekozen hebben, wijken ze er niet snel meer van af. Enen zijn trouw, oprecht en hartelijk.

Het klinkergetal van je naam vertegenwoordigt je innerlijk, het deel van je persoonlijkheid dat meestal voor anderen verborgen blijft.

Mensen met zes als klinkergetal hebben de opdracht om de inzichten die zij in vorige levens vergaard hebben door te geven door hun sympathie, affectie en loyaliteit. Je bent sterk betrokken bij het geluk en het welzijn van je naaste familie. Sleutelwoorden van mensen met zes als klikergetal zijn: schoonhied, harmonie en vooral vrede.

Medeklinkers laten zien hoe we ons aan de buitenwereld tonen. Dat is het beeld dat anderen van ons krijgen,wat niet overeen hoeft te komen met ons werkelijke karakter.
Het medeklinkergetal van deze naam is: 4

De betekenis van het Medeklinkergetal 4
Mensen met het medeklinkergetal 4 zijn in wezen natuurliefhebbers die het buitenleven verkiezen. Ze zijn eerlijk en nuchter en ze zullen niet snel de regels overtreden.

Yara
Co-Admin

Registratie : 21-11-12
Leeftijd : 41
Geboortedatum : 17-04-77
Aantal berichten : 920
Vrouw Ram

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   do 22 nov - 21:47

wonderlijk, krijg steeds andere uitkomsten (roepnaam, echte voornaam, beide namen)

nu toch ingevuld met de namen waaronder ik op de sociale media sta en herken me er waarempel in

De naam die je hebt ingevuld is: ***** ****
De numerologische waarde van deze naam is: 6

De betekenis van het getal Zes

Mensen die zes als persoonlijk getal hebben zijn romantisch van aanleg en streven in alle hartszaken een ideaal na. Ze kunnen erg genieten van muziek, kunst en gedichten. Ze besteden veel tijd an aandacht aan het inrichten van hun huis. En ze omringen zich graag met mooie dingen. Een Zes is heel creatief en heeft veel gevoel voor kleur. Ze komen het beste tot hun recht als ze zich artistiek kunnen uiten. Zessen zijn intelligent, ruimdenkend en vredelievend. In hun persoonlijke leven zijn ze loyaal, trouw en aanhankelijk. Ze zijn eerlijk en gul voor de mensen waarvan ze houden.

Het medeklinkergetal van deze naam is: 9

De betekenis van het Medeklinkergetal 9

Mensen met het medeklinkergetal 9 zijn vriendelijk en meelevend. Ze hebben de spreekwoordelijke schouder om op uit te huilen. Onder hun kalme en vriendelijke uiterlijk schuilt een klein hartje dat eigenlijk heel romantisch is.
conrodray

Registratie : 08-11-12
Leeftijd : 57
Geboortedatum : 20-05-61
Aantal berichten : 314
Man Stier

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   zo 25 nov - 7:07

raymond erwin kraaijenhof
Zonnehoed

Aantal berichten : 188
Vrouw

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   zo 25 nov - 7:52

Grappig, wat ik ook (voornamen allemaal of niet) invul er komt vrijwel hetzelfde uit. Naar mijn idee is de beschrijving treffend, vooral mbt waar ik vandaan kom en in onderweg ben.

De betekenis van het getal Twee
Mensen met twee als persoonlijk getal zijn zachtaardig en romantisch. Ze hebben veel fantasie en ze zijn zeer inventief. Ze hebben vaak wel moeite met het uitvoeren van hun plannen. Ze kunnen zeer intuitief zijn en hebben soms paranormale gaven. Ze zijn onderhevig aan stemmingen en emoties en ze voelen zich vaak gekwetst door onvriendelijke opmerkingen of kritiek van anderen. Ze houden van schoonheid en orde maar zijn vaak ook verlegen. Een Twee houdt niet van ruzie en zal meestal als eerste het weer goed willen maken.

Het klinkergetal van deze naam is: 1

De betekenis van het Klinkergetal 1
Je hebt in vorige levens waarschijnlijk veel strijd moeten leveren om macht over anderen te krijgen. Deze sterke karaktertrek heb je in dit leven niet meer voor dit doel meegenomen, maar om te streven naar een hoger bewustzijn.
Mensen met dit klinkergetal houden niet van een ondergeschikte positie, maar zij hebben liever zelf de leiding.

Het medeklinkergetal van deze naam is: 1

De betekenis van het Medeklinkergetal 1
Mensen met het medeklinkergetal 1 maken een rustige en beheerste indruk. Ze kunnen zelf in de meest turbulente omstandigheden meestalk nog het hoofd koel houden. Het zijn vaak geboren leiders.
conrodray

Man Stier

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   zo 25 nov - 8:10

zonnehoed bedankt voor de uitleg het klopt als een bus
Zonnehoed

Vrouw

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   zo 25 nov - 9:28

Hoi conrodray

Wat ik geplakt had hoorde bij mijn namen

Als ik de naam intik die jij aangeeft krijg ik bij de volledige naam dit:

De betekenis van het getal Vijf
Mensen die de vijf als persoonlijk getal hebben zijn avonturiers die graag nieuwe spannende dingen ontdekken. Ze hebben vele talenten en ze zijn origineel, creatief en intelligent. Hoewel ze in hun hart vaak bang zijn om te falen zullen ze dat niet snel aan anderen laten blijken. Een Vijf is zowel geestelijk als lichamelijk erg actief. Ze kunnen soms nogal kritisch lijken, maar dat komt voornamelijk voort uit hun eigen drang om alles perfect te doen. Een Vijf heeft een groot incasseringsvermogen en zal nooit lang in de put zitten.

Het klinkergetal van deze naam is: 7

De betekenis van het Klinkergetal 7
Mensen met het klinkergetal zeven zijn in vorige levens kluizenaars of priester geweest. Of in ieder geval iemand die in een betrekkelijke afzondering hebben geleeft. Ook in dit leven zul je veel behoefte hebben aan rust en stilte om tot jezelf te komen. Mediteren zal je waarschijnlijk gemakkelijk afgaan. Menzen met de zeven als klinkergetal zijn vaak mediamiek of paranormaal begaafd.

Het medeklinkergetal van deze naam is: 7

De betekenis van het Medeklinkergetal 7
Mensen met het medeklinkergetal 7 komen vaak wat mysterieus over. Aan de ene kant lijken ze erg opmerkzaam, maar aan de andere kant lijken zich vaak niet helemaal bewust van hun omgeving omdat ze helemaal verdiept zijn in hun eigen gedachten
Zonnehoed

Vrouw

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   zo 25 nov - 9:31

En dit zonder de tweede voornaam:

De numerologische waarde van deze naam is: 8

De betekenis van het getal Acht
Mensen met acht als persoonlijk getal zijn fel van aard en ze houden de grote lijnen in het oog. Die eigenschappen verschaffen hun de ambitie en de stimulans om successen na te streven. En vaak zullen ze daar goed in slagen. Maar acht is ook het getal van strijd. Een Acht kan dan ook vaak in zijn leven te maken met strijd. Zijn mislukkingen zullen dan even spectaculair zijn als successen. Als hun grote individualiteit en hun diepgravende intense karakter gepaard gaan met de wil om hard te werken, kunnen ze een belangrijke positie met veel macht en aanzien verwerven. In hun persoonlijke leven kan een Acht nogal jaloers zijn. Het zijn wel trouwe en toegewijde partners hoewel ze vaak moeite hebben om hun affectie te tonen.

Het klinkergetal van deze naam is: 2

De betekenis van het Klinkergetal 2
Mensen met twee als klinkergetal houden van rust en harmonie. Vanuit vorige levens heb je veel tact en begrip voor anderen meegenomen. Daarom is in dit leven de rol van degene die evenwicht en vrede moet handhaven op je lijf geschreven. Maar pas op dat anderen niet over je heenlopen! Soms moet je anderen echt de waarheid zeggen.

Het medeklinkergetal van deze naam is: 6

De betekenis van het Medeklinkergetal 6
Mensen met het medeklinkergetal 6 stralen verantwoordelijkheid uit. Anderen komen graag naar hen toe voor raad, hulp en bescherming. Ze zijn huiselijk, maar hebben een artistieke inslag die vooral in het gebruik van kleuren goed tot zijn recht komt.
conrodray

Man Stier

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   zo 25 nov - 10:04

zonnehoed deze klopt beter dan de uitleg waarvan ik dacht het het de mijne was

bedank voor het maken mn nummerologie
Zonnehoed

Vrouw

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   zo 25 nov - 10:12

Graag gedaan conrodray
poepoe

Leeftijd : 76
Geboortedatum : 08-07-42
Aantal berichten : 22
Vrouw Kreeft

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   ma 14 jan - 11:03

hallo lieve highpriestess
mag ik u vragen om ook een nummerologie de doen a u b
8-7-1942 maria -paulina-albertina Beckers (naam op forum poepoe) hoop dat u er iets mee kunt doen
dank jou reeds op voorhand om dat u dit wilt doen
liefs en warme groetje's poepoe
poepoe

Leeftijd : 76
Geboortedatum : 08-07-42
Aantal berichten : 22
Vrouw Kreeft

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   ma 14 jan - 11:18

sorry denk dat ik het verkeerd heb geschreven (had highpriestess geschreven
maar denk dat het zonnehoed moet zijn klopt dat lieverd , sorry daarvoor
zal even alle's terug schrijven is dat goed
8-7-1942-Maria paulina albertina Beckers (roepnaam forum poepoe)
sorry hoor zonnehoed ,
stuur jou heel veel liefs en warme groetj's poepoe
Cindy
Co-Admin

Registratie : 05-11-12
Leeftijd : 49
Geboortedatum : 06-08-69
Aantal berichten : 935
Vrouw Leeuw

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   di 15 jan - 1:46

Hoi Poepoe, volgens mij als je de eerste posting van dit topic bekijkt,zie je een link en die klik je aan waarna je op een site komt waar je je gegevens kunt invullen.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   wo 17 apr - 11:51

Hallo!
Mijn meisjes naam : Mariska Poppenk. Mijn huidige is : Mariska Olde-Poppenk

Wat zou dit betekenen ? Alvast bedankt
willeke1957

Registratie : 06-11-12
Geboortedatum : 30-06-57
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   zo 4 aug - 0:23

De betekenis van je naam

De betekenis van het getal Zeven
Mensen met de zeven als persoonlijk getal hebben grote belangstelling voor mystiek het paranormale in al zijn facetten. Zevens zijn vaak helderziend of op andere wijze paranormaal begaafd. Vaak hebben ze fantastische dromen. Ze houden er vaak onorthodoxe religieuze ideeen op na. Het getal zeven is het getal van dichters en filosofen. In hun persoonlijk leven zijn ze hartstochtelijk en emotioneel. Ze hebben veel begrip voor anderen en zijn goedhartig en oprecht. In geldzaken zijn Zevens niet erg goed. Het zijn individualisten met een sterke magnetische persoonlijkheid.

Het klinkergetal van je naam (ook wel zielsgetal genoemd)
Het klinkergetal van deze naam is: 4

De betekenis van het Klinkergetal 4
Sleutelwoorden voor mensen met dit klinkergetal zijn: betrouwbaarheid en ordelijkheid. Vanuit vorige levens heb je een natuurlijk overwicht over anderen meegenomen. Hierdoor hebben mensen uit je omgeving respect voor je en zullen ze je vertrouwen.

Het medeklinkergetal van je naam (ook wel persoonlijkheidsgetal genoemd)
Het medeklinkergetal van deze naam is: 3

De betekenis van het Medeklinkergetal 3
Mensen met het medeklinkergetal 3 zijn vrolijk, levendig en vormen het middelpunt van nagenoeg ieder gezelschap. Ze praten over het algemeen veel en hebben altijd wel iets nieuws te vertellen.
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Wat betekent mijn naam?   

Wat betekent mijn naam?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Divinatie :: Nummerologie-
Ga naar: