Spiritueel Wakker
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiritueel Wakker

Spiritueel en paranormaal forum
 
IndexLaatste afbeeldingenInloggenRegistreren
DIT FORUM IS GESLOTEN!! * * (gezien het feit dat er geen mogelijkheid is om het forum op slot te zetten maar alleen definitief te verwijderen, heeft het alleen nog een functie als data bank * *

 

 Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Snowhawk




Registratie : 04-11-12
Leeftijd : 55
Geboortedatum : 14-08-68
Woonplaats : Noord-Brabant
Aantal berichten : 306
Vrouw Leeuw

Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Empty
BerichtOnderwerp: Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1   Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Icon_minitimema 5 nov - 23:03

Spirituele tafelgesprekken: kwestie 1


Geloof je dat een mens het leven in principe kan voorspellen (door bijvoorbeeld waarzeggen of astrologie)?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://snowhawkscall.nl
witzwaantje

witzwaantje


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 38
Geboortedatum : 05-09-85
Woonplaats : heerhugowaard
Aantal berichten : 47
Vrouw Maagd

Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1   Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Icon_minitimedi 6 nov - 23:08

Ja,

Ik geloofde vroeger nooit in enige vorm van mediumschap, leven na de dood ect.
Toch heb ik zelf vanaf dat ik me kan herinneren voorspellende dromen.
Het gaat mij om details waar je niet om heen kan.
En niet om de zelf vervullende boodschap.

Toch ben ik voorzichtig om met de toekomst te werken.
Ik geloof dat de hoofdlijnen aardig vast staan maar dat je een keuze hebt in de manier hoe je er naar toe zal reizen.
Dit laatste hoop ik in ieder geval.

Ik denk dat je zeker de toekomst kan zien.
Het nadeel is bijvoorbeeld je eigen vertaling. (tinten van waarnemingen)
Ik heb een paar jaar terug een keer gevraagd (aan een gids van me)
of ik in de toekomst met jeugdzorg in aanraking zou komen. Mijn zoontje heeft op school en bij de peuterspeelzaal nogal 'anders' gedrag laten zien.
En ik ben altijd bang geweest voor valse labels.

Op mijn vraag kreeg ik antwoord.
Ja in september. Het was toen nog lente.
Ik was me rot geschrokken.
Ik maakte me alleen maar meer zorgen, dit kon niet goed zijn ik en jeugdzorg.

Een tijd later in augustus bleek een neef van mij dakloos.
We hadden hem de afgelopen 9 jaar niet gezien.
Zijn dochters mochten een paar weken bij mijn ouders in huis.
En de eerste week van september kwam jeugdzorg in beeld.
Niet zoals ik verwachte (uit angst)voor mijn zoontje maar voor de dochters van mijn neef.

Angst (of andere emoties) kan soms een waarneming verstoren en ben daarom erg voorzichtig met de toekomst.
Toch is de eerste ingeving (jeugdzorg september) uitgekomen maar anders dan dat ik had gedacht.

Al moet ik zeggen dat ik jaren terug op bezoek ben geweest bij een medium die erg snel met details de toekomst in dook. Hij wist alleen mijn voornaam.

Op dat moment dacht ik nog 'man je praat maar wat.'

Nu 6 jaar later zijn ze allemaal (stuk of 11) behalve (nog) 1 uitgekomen.
Het gaat dan niet om huis tuin en keuken voorspellingen.
Details, zoals je gaat in een nieuwbouw woning wonen.

Mijn antwoord, nee echt niet ik haat nieuwbouw. Ik hou van ouderwetse woningen.
(hij nam zijn woorden mooi niet terug)
Een aantal jaar later kregen we een nieuwbouw woning aangeboden in ouderwetse grachtenpand stijl. Dit was ook de enige woning waar we gelijk in konden.
Ik was gelijk verliefd op deze woning en we hebben er 2 jaar gewoond. Wat ik ook al van te voren wist maar te eigenwijs was om te geloven, want nee ik was verliefd en zou hier de rest van mijn leven blijven wonen.
We zijn na 2 jaar weggegaan omdat er onder de woning een te vieze geur vandaan kwam.

Ik geloof dat je de toekomst kan zien maar het goed neerzetten is een 2e.
Ik geloof dat dit zeldzaam is.

Liefs witzwaantje

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.witzwaantje.nl/forum/
Gast
Gast




Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1   Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Icon_minitimewo 7 nov - 2:31

Denk het wel.
Zelf leg ik de tarotkaarten en hoewel ik het verleden er mee kan zien en het heden, kan ik soms ook een blik in de toekomst werpen.
Zoals de dood van mijn eigen moeder (alleen op het moment van de legging zág ik het niet of wilde ik het niet zien).
Of de dood van een pasgeboren baby, waar ik het advies gaf tijdens de legging om nog even te wachten met kinderen krijgen, omdat ik ook de dood in deze legging zag.
Kindje is geboren zonder hersenen en heeft even geleefd.
Had de vraagstelster het advies te geven om nog even te wachten met kinderen krijgen, maar dat had ze niet gedaan.
Want kan niet vertellen dat het kindje vlak na de geboorte zou komen te overlijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
astro




Registratie : 16-02-13
Aantal berichten : 23

Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1   Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Icon_minitimedo 28 feb - 5:29

Je kunt tendensen aangeven met een zekerheid van 80/20. In grote lijnen komt de voor-spelling uit maar de 20% is nog ongewis. Dat geldt voor alle toekomstvoorspellingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1   Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Icon_minitimema 4 maa - 22:18


Ik denk dat het inderdaad kan maar, zoals boven al aangegeven, dat het om de grote
lijnen gaat, interpretatie van de beelden of kaarten.

Ervaring van het desbetreffende medium speelt hierin een grote rol.

Zowel toekomstvoorspellingen als alles wat met mediumschap te maken heeft, ik bedoel
nu niet de vraagstelling wat een medium is of wanneer je je een medium mag noemen.

Zowel iemand die ervaren is in het leggen van Tarotkaarten als iemand die beelden in
zijn of haar hoofd krijgt of kan communiceren, in welke vorm dan ook, met energieën
aan GZ of vreemde energieën etc......is voor mij een medium.

Het medium krijgt een beeld door, woorden, krijgt beelden bij de kaartlegging of verwoord
een horoscoop; naar mijn idee en eigen ervaring zijn het handvaten.
Ik verwoord het als momenten die even worden bekend gemaakt maar waar verder
geen handleiding bij komt.

Zelf krijg ik nooit toekomstvoorspellingen, ik werk daar ook niet mee maar een horoscoop
trekken of een tarot legging kunnen een beeld schetsen voor iemand in de toekomst of
zeer nabije toekomst.

Of het 100% zeker is......dat is per geval (persoon) anders.....mijn eigen ervaring hierin
is dat ik of een waarschuwing voor iets krijg de energieën leiden me ergens naartoe.

Daarbij heb ik heel sterk gemerkt dat het medium zelf heel goed in zijn of haar vel moet
zitten wil een sessie goed lopen en wil je zelf scherp blijven.
De afgelopen maanden ging het niet goed met mij; ik was niet stabiel, heel erg emotioneel,
doodmoe en futloos......ik was niet in staat om een sessie te doen.

Dus...ja...je kunt met enige zekerheid een toekomst voorspelling schetsen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
astro




Registratie : 16-02-13
Aantal berichten : 23

Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1   Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Icon_minitimedo 7 maa - 0:53

Er was een vrouw die , ongevraagd, een voorspelling kreeg. Ze zou trouwen met iemand en het nog heel goed krijgen. Ze is inderdaad getrouwd, de man kreeg later een goede baan, financieel was het inderdaad prima, maar verder was er van alles mis. Het huwelijk is te gronde gegaan. Dus wat heet "het heel goed krijgen?". Hoe interpreteer je een voorspelling?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maire
Admin
Maire


Registratie : 03-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 03-09-57
Woonplaats : Prov. Utrecht
Aantal berichten : 2279
Vrouw Maagd

Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1   Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Icon_minitimedo 7 maa - 8:03


Het "hoe interpreteren van beelden" ligt aan de ervaring hierin van het medium.

Het aantal mediums in Nederland is talrijk maar echt goede en zuivere mediums zijn
er minder.

Ik geloof absoluut dat er heel veel mediums zijn die hun beelden krijgen via koffie-dik
of theeblaadjes kijken......ze zijn er echt die dat kunnen.

Wanneer ik een sessie doe, alleen of met Romeo, dan krijg ik woorden door in mijn
hoofd en de energie/entiteit gebruikt mijn arm om te communiceren.

Met bepaalde onderwerpen gaan we door en door, zoeken verder naar antwoorden tot
dat we een bepaald beeld van iets hebben maar soms krijg ik antwoorden dat ik werkelijk
niet weet waar het over gaat of waar het naartoe gaat.

Ook al krijg je dan antwoorden en kun je communiceren, je weet nooit waar het naartoe
gaat dus is het ook heel moeilijk om een beeld te kunnen schetsen.

Ik denk wanneer iemand beelden te zien krijgt, dat moment opnames zijn, die beelden
leg je bij elkaar en die maken het verhaal.....denk ik....ik krijg geen beelden.

Iemand die ervaren is in het leggen de Tarot weet hoe hij of zij de beelden moeten
uitleggen......net als het duiden of trekken van een horoscoop.

Mijn ervaring is dat als ik bepaalde antwoorden krijg, dat ik door blijf vragen tot dat ik
een duidelijk beeld van iets heb.....wanneer we het samen doen overleggen we, praten
met de energie/entiteit hierover en krijgen daardoor beeld van een situatie.

Het interpreteren van een voorspelling ligt aan je ervarenheid; vind ik.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ayumi-coaching-counseling.nl/
willeke1957

willeke1957


Registratie : 06-11-12
Leeftijd : 66
Geboortedatum : 30-06-57
Woonplaats : Den Bosch
Aantal berichten : 703
Vrouw Kreeft

Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1   Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Icon_minitimedo 7 maa - 22:38

intrepeteren....dat is het moeilijkst.............het blijft mensenwerk he?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vincentiusdenbosch.nl
Gesponsorde inhoud





Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1   Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spirituele tafelgesprekken, kwestie 1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Spirituele tafelgesprekken, kwestie 2
» Ziekte is spirituele kracht
» Spirituele beurs te Rijswijk 30 november en 1 december

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Spiritueel Wakker :: Spirituele Onderwerpen :: Spirituele stellingen-
Ga naar: